Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laaditaan täydellinen kirje

Vierailija
02.10.2022 |

Tässä pohja. Kuvaa en nyt julkaise. Miten tämän siis voisi muokata paremmaksi?

Tämä kuva. Se on, oli, minun kotini. Kuvan on ottanut silloinen naapurimme. Saikohan hän 50 € muiden elämän tuhoutumisen kuvaamisesta ja se oli hänelle niin helppoa. Seuraavana päivänä kiusaajani levittelivät kuvaa sometileillään. Olihan se hauskaa, että minulta oli koti palanut. Viihdettä.

----

Maailma on aina ollut väärä tai minä vääränlainen. En ole koskaan ymmärtänyt miten se toimii ja miksi se toimii niin kuin toimii. Kuinka muiden kärsimyksestä ja toisen selkärangasta ihmiset saavat sairasta nautintoa.

Minulla oli unelmia. Ajattelin, että olen tarpeeksi vahva saavuttaakseni hyvän elämän, mutta en minä ole. Minusta tuli luuseri. Eikä se hyvä enää korvaisi tätä aikaa, jota olen elänyt. En kestä enää yhtäkään joulua tai syntymäpäivää yksin.

En tiedä miksi kukaan ei ikinä pidä minusta. Olen yrittänyt olla hyvä ihminen siinä kuitenkaan onnistumatta.

Minuun on aina sattunut tosi paljon. Olen yrittänyt sitä kertoa, mutta minut on aina torjuttu. Kunnes lakkasin kertomasta. Minusta tuli vahva, tai niin luulin. Oikeasti itken iltaisin kotona. Olen jo pitkään yrittänyt keksiä jotain muuta keinoa kuin tämä, mutta ei sellaista ole. En nyt löydä muuta ulospääsyä, mutta en ole surullinen. Olen todella helpottunut. Tämä tuska, josta en pääse eroon, vääntää sydäntäni niin, että tunnen kuolevani siihen. Se sattuu fyysisestikin, mutta ei Burana auta tähän kipuun. Haluan vain tuskan loppuvan. Tämä on kestänyt jo niin kauan. Liian kauan.

En ole vain surullinen. Kannan myös todella paljon vihaa mukanani. En anna koskaan anteeksi kiusaajilleni.

Haluaisin kertoa joitain onnenhetkiä, mutta ei sellaisia ole. Kaikki muistoni ovat tahrittuja.

Minulle luvattiin, että kaikki järjestyy ja aikaa parantaa haavat. On kuin hengittäisin ilmaa, joka muuttuu koko ajan mustemmaksi. Kaikki vain pahenee koko ajan. Ihmiset kuolevat. Minä epäonnistun. Tahtoisin joskus onnistua jossakin, mutta minä olen vain minä. Arvoton, luuseri, tyhmä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Sisältö jatkuu mainoksen alla