Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde päättyi ghostaukseen.

Vierailija
02.10.2022 |

Minun on pakko purkaa tätä johonkin. En ole vielä pystynyt läheisilleni puhumaan, koska en ole ollut valmis käsittelemään tätä asiaa, mutta jotenkin on saatava tunteita ulos.
1,5 vuoden seurustelusuhde päättyi kuukausi sitten ghostaukseen. Ei ollut edes riitaa, vaan pahoitin mieleni miehen tylystä käytöksestä ollessani kovassa flunssassa ja mies suuttui ilmeisesti siitä.
Miehen ratkaisu tilanteeseen oli pistää välit kerrasta poikki, vaikka meillä ei edes mitään ongelmia suhteessa ollut ja luulin kaiken olevan erittäin hyvin.
Mies kieltäytyi täysin kaikesta keskustelusta, en saanut edes hyvästellä häntä, ja nyt kuukausi myöhemmin tajusin, että hän on estänyt minut kaikissa yhteydenpitokanavissa.
Olen ehkä hieman shokissa. En ole pystynyt edes itkemään järkytykseltäni. Aivan kuin suuresti rakastamani ihminen ja paras ystäväni olisi äkillisesti kuollut. Toisaalta se tieto, että hän on edelleen olemassa, mutta en voi ottaa häneen yhteyttä enkä saa ehkä koskaan vastauksia kysymyksiini, on ahdistava.
Mietin sitäkin, että pystyykö tällaisen kokemuksen jälkeen enää koskaan luottamaan yhteenkään mieheen tai antamaan itsestään niitä syvimpiä ja herkimpiä asioita kenellekään? Mitä järkeä on vilpittömästi rakastaa, välittää ja kiintyä, jos niillä tunteilla ei ole mitään väliä ja kaiken voi kipata roskikseen milloin vaan. Hetkessä ihan kaikki voi olla ohi.

On kuin olisi jossain painajaisessa. Todella vaikea ymmärtää, mitä on tapahtunut.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä et ehkä halua kuulla, mutta olitko miehestä liian riippuvainen? Ehkä häntä ahdisti, eikä osannut/ uskaltanut kertoa.

Me ihmiset ollaan vain ihmisiä.

Voimia silti ja muista että löydät vielä sen oman, joka ei ahdistu.

Vierailija
82/84 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä te nykyajan pariskunnat pystytte olemaan noin helvetin heikkoja? Yhdestä konfliktista murtuu koko parisuhdeilluusioa samantien? Kyllähän riitely kuuluu parisuhteeseen. Jos sellaista ei kestä niin ei kestä mitään muutakaan. Oletteko molemmat kenties pitkäaikaistyöttömiä? En ymmärrä tällaista heikkoutta.

Ei kukaan yhdestä riidasta ghoustaa. Kyllä siinä on ollut jo pidemmän aikaa mielessä ero ja jossain vaiheessa tulee se viimeinen riita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kiintyä liikaa, silloin ghoustaus ei haittaa. Koko ajan pitää olla tunnetasolla valmiina, että suhde voi päättyä milloin tahansa ghoustaukseen.

Vierailija
84/84 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaan huvikseni, koska saan tyydystä kun tiedän ghostauksen olen naisten pahimpia pelkoja suhteessa. Leikittelen ajatuksilla kun nainen surun murtamana ja ahdistuneena. Minä hallitsen hänen elämäänsä. Ihanaa!

Minä olen ghoustannut kaksi kertaa roikkumaan jääneen kaverinaisen ja kaksi kertaa olen ghoustannut työpaikasta, mutta ikinä en ole ghoustannut naista, jolta olen saanut pimperoa. Minut on myös ghoustattu, mutta se ei minua haittaa yhtään. On parempi ghoustata kuin alkaa selitellä tai kuunnella selityksiä.