Suhde päättyi ghostaukseen.
Minun on pakko purkaa tätä johonkin. En ole vielä pystynyt läheisilleni puhumaan, koska en ole ollut valmis käsittelemään tätä asiaa, mutta jotenkin on saatava tunteita ulos.
1,5 vuoden seurustelusuhde päättyi kuukausi sitten ghostaukseen. Ei ollut edes riitaa, vaan pahoitin mieleni miehen tylystä käytöksestä ollessani kovassa flunssassa ja mies suuttui ilmeisesti siitä.
Miehen ratkaisu tilanteeseen oli pistää välit kerrasta poikki, vaikka meillä ei edes mitään ongelmia suhteessa ollut ja luulin kaiken olevan erittäin hyvin.
Mies kieltäytyi täysin kaikesta keskustelusta, en saanut edes hyvästellä häntä, ja nyt kuukausi myöhemmin tajusin, että hän on estänyt minut kaikissa yhteydenpitokanavissa.
Olen ehkä hieman shokissa. En ole pystynyt edes itkemään järkytykseltäni. Aivan kuin suuresti rakastamani ihminen ja paras ystäväni olisi äkillisesti kuollut. Toisaalta se tieto, että hän on edelleen olemassa, mutta en voi ottaa häneen yhteyttä enkä saa ehkä koskaan vastauksia kysymyksiini, on ahdistava.
Mietin sitäkin, että pystyykö tällaisen kokemuksen jälkeen enää koskaan luottamaan yhteenkään mieheen tai antamaan itsestään niitä syvimpiä ja herkimpiä asioita kenellekään? Mitä järkeä on vilpittömästi rakastaa, välittää ja kiintyä, jos niillä tunteilla ei ole mitään väliä ja kaiken voi kipata roskikseen milloin vaan. Hetkessä ihan kaikki voi olla ohi.
On kuin olisi jossain painajaisessa. Todella vaikea ymmärtää, mitä on tapahtunut.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olis toisinpäin. Mies sanois vaikka esim. "hùöra" viestissä. Olisko ok jos nainen lopettais kaiken yhreydenpidon kuin seinään? Nainen olis narsisti?
Te ette tiedä ap:sta yhtään mitään.
Olisi ok. Kenenkään ei tarvitse alistua nimittelyyn. Noita sanoja ei saa koskaan takaisin ja vaikea kuvitella yhteistä elämää tuollaisen jälkeen. Miten tämä voi olla nimittelijälle vaikea sisäistää, että toinen muka sietäisi mitä tahansa? Jokaisella on oikeus pitää rajoistaan kiinni.
Niinpä
Eli on mahdollista, että mies teki täysin oikein.
Turha haukkua narsistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olis toisinpäin. Mies sanois vaikka esim. "hùöra" viestissä. Olisko ok jos nainen lopettais kaiken yhreydenpidon kuin seinään? Nainen olis narsisti?
Te ette tiedä ap:sta yhtään mitään.
Tässä keskustellaan siitä, minkä ap tuo esille. Jos se ei kiinnosta sinua, mene toiseen ketjuun. Ihan turha alkaa spekuloida kaikella.
Yhteydenpidon lopettaminen seinään ei ole terveen ihmisen toimia.
Täysin normaali tapa toimia, eikä kerro mitään ihmisen terveydentilasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun minut ghostattiin. Olimme tapailleet vasta muutaman kuukauden mutta se ahdistus ja suru oli hirveä. Kun ei saanut mitään selitystä eikä voinut ottaa yhteyttäkään. Muutaman kuukauden päästä mies yritti palata elämääni mutten ottanut takaisin :)
Näinhän ne tuppaavat tekemään. Ja jos lähtee kakkoskierrokselle, se tulee olemaan paljon karumpi kuin ykkönen. Siksi en ole suostunut puhumaan ghostaajieni kanssa ghostaamisen jälkeen.
Taivas varjele, mihin tää maailma on menossa; ghostaamista puolustellaan ja pidetään ihan normaalina jopa pitkissä suhteissa. Silloin kun minä olin nuori, suhteen lopettamista puhelimitse pidettiin kyseenalaisena toimintana. Setä ei käsitä. M44
Vierailija kirjoitti:
Taivas varjele, mihin tää maailma on menossa; ghostaamista puolustellaan ja pidetään ihan normaalina jopa pitkissä suhteissa. Silloin kun minä olin nuori, suhteen lopettamista puhelimitse pidettiin kyseenalaisena toimintana. Setä ei käsitä. M44
Hyvä, setä! Kaikissa asioissa ei tarviikaan mennä uusien tuulien mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ghostaamisestahan oli juttua joskus lehdessä. Sitä käyttävät tietyt ihmiset. Liittyy psykopaattisia ja manipuloivia piirteitä..
Ei kannata uskoa kaikkea mitä sairaat ihmiset kirjoittavat toisista ihmisistä tunteakseen itsensä terveiksi.
Tässä jää pari asiaa ehkä vähän hämärän peittoon. Mitä ap sanoi miehelle flunssan kourissa ollessaan, ja mitä sen jälkeen tapahtui? Sanoiko mies kuitenkin ap:lle jossain vaiheessa että tämä oli nyt tässä? (Keskustelu erosta ja sen syistä olisi silti tietenkin paikallaan.)
Siis peter pan mies selkeesti, tommosen miehen pitäisi olla hetki yksin ja miettiä mimmonen sitä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis peter pan mies selkeesti, tommosen miehen pitäisi olla hetki yksin ja miettiä mimmonen sitä onkaan.
Ei ne kasva aikuisiksi. Katso nyt Dannyakin, ei kasva, ei.
Nää on näitä mieslapsia, jotka eivät ota vastuuta mistään. Eivätkä he aikuistu koskaan. Todennäköisesti viettävät yksinäisen vanhuuden tai elävät lyhyehkön elämän.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa suhteessa vaali pariskunta iltamia, 1-2 viikossa yhteistä aikaa. Iltoihin voi mahduttaa "neukkari-illan" jossa käydään puolin sekä toisin läpi suhteen iloja ja suruja.
Tuo on ihan tarpeetonta, minä en jaksa vatkata suhdettani tuntikausia, meni sitten hyvin tai huonosti. Jos menee huonosti, se menee riitelyksi,jos menee hyvin sen kyllä tietää ilman palavereitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, mene muualle itkemään.
Terhi, Kennelliiton sijaan yhteys psykiatrian polille.
Niin, että mihin kohkaukseen se päättyi?
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin, jooko ? Täti 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin, jooko ? Täti 40v.
Muakin kiinnostaisi toi setä. Täti 46v. Tästä tulee kilpailua. XD
Jos mies oikeasti tylytti sinua kun olit kipeänä, hän todennäköisesti halusi erota sinusta jo aiemmin ja löysi "riidasta" hyvän tekosyyn. Oikeasti välittävä ihminen ei kohtele huonosti, kun olet kipeänä.
Todennäköisesti mies olisi keksinyt syyn suuttua, vaikka olisit tehnyt mitä tahansa, joten ainakaan mitään jossittelua ja syyllisyyttä on turha potea.
Tuttu tunne. Juuri tuollaisella tunnekylmällä tavalla kaksi naista jättänyt minut.
Vierailija kirjoitti:
Otappa yhteyttä M44, tehdään maailmasta parempi ainakin kahdelle ihmiselle
Muistan kun minut ghostattiin. Olimme tapailleet vasta muutaman kuukauden mutta se ahdistus ja suru oli hirveä. Kun ei saanut mitään selitystä eikä voinut ottaa yhteyttäkään. Muutaman kuukauden päästä mies yritti palata elämääni mutten ottanut takaisin :)