Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisi mua kasvoihin kesken riidan

Vierailija
02.10.2022 |

En tiedä voinko antaa tätä enää anteeksi. Entä jos se tekee noin myös meidän lapsille? Mikä vttu sitä vaivaa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikutitko itkuisena tehdessänne sovintoa? Veltostuiko miehesi siitin ennen siemensyöksyä?

Vierailija
42/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen riita ja millainen osapuoli olet itse riidan yhteydessä?

Suomi on Euroopan väkivaltaisimpia maita juuri tuon asenteen takia.

Ei sitä vain voi tietää miten se riita on mennyt. Toki nainen itse esiintyy aina viattomana uhrina, mutta onko se koko totuus? Typerää tiestysti lyödä, kun pitäisi ennemmin kehittää muita menetelmia nujertaa puolisonsa henkisesti jolloin ei riitoja olisi lainkaan.

Riitaan tarvitaan vähintään yksi aiheuttaja ja väkivallaksi eskaloitumiseen vähintään yksi tunne- ja kommunikaatiotaidoton. Sitä ei voi päätellä onko lyönyt osapuoli näissä joukoissa vai ei. Sellaistakin voi käydä että riidanhaluinen käyttelee henkistä väkivaltaa niin sujuvasti ettei toisella ole muuta keinoa kuin lyödä katkaistakseen tilanne. Tunnekuohussa sattuu ja tapahtuu. Enkä missään nimessä puolusta väkivaltaa tai salli sitä, mutta joskus ihminen on niin ahdistunut, että ei osaa muuta tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä ap? Porvoossa varmaan

Vierailija
44/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi huolissani. Harvoin miehet lyö lapsiaan, naiset lyö paljon enemmän.

L  O  L

O

L

Vierailija
45/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lyönti jää viimeiseksi. Ihmiset jotka lyövät kerran, lyövät aina. Kannattaa ymmärtää tämä, eikä jäädä miettimään ja spekuloimaan omaa osuuttaan.