Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisi mua kasvoihin kesken riidan

Vierailija
02.10.2022 |

En tiedä voinko antaa tätä enää anteeksi. Entä jos se tekee noin myös meidän lapsille? Mikä vttu sitä vaivaa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää kii äm mä kirjoitti:

Liian hiljaa läpsi kun vieläkin vingut.

Mitä sulle on käynyt kun kirjoitat noin

Veikkaan että palstamiehen perinteinen sunnuntaivitutus kun tuli taas yksi viikko vedettyä vessanpöntöstä alas. Tai baarissa oli tarjolla vain pakkeja. Sunnuntaisin epätoivo oikein tihkuu noista.

Vierailija
22/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen riita ja millainen osapuoli olet itse riidan yhteydessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani. Harvoin miehet lyö lapsiaan, naiset lyö paljon enemmän.

Vierailija
24/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että ei tule jäämään yhteen kertaan. Sun puolisolla on nyt matalampi kynnys tehdä se uudestaan. Vaikka kuinka katuisi ja itkisi anteeksiantoa, tulee tapahtumaan uudestaan.

Itse kantapään kautta oppineena en jatkaisi suhdetta enää ensimmäisen fyysisen kontaktin jälkeen. Ensimmäistä seuraa aina toinen, kolmas, neljäs...

Vierailija
25/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hae kertomalla asian meille? Sinulla on 2 Vaihtoehtoa jatkaa avioliittoa tai erota?Lyö kerran ,lyö toistekin ja aina kun ritelettee.Valinta mitä teet on sinun itsesi. Moni on huonossa aviolitossa tai avo liitossa: Asunnon ja miehen rahan tähden.Kuulutko sinä edellä mainittuun katekooriaan?Avio eroa voi hakea ilman syytä ja toinen laitaa sen vireille.Siihen ei tarvita kahta. Asiasta toinen saa tiedon kirjattuna kirjeenää.Jos ei halua itse sanoa,haen avioeoa kirjatussa kirjeessä tieto tulee toiselle osapuolelle.

Vierailija
26/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vitsailijat koskaan tullut ajatelleeksi  että nämä vitsit ja leppoisa suhtautuminen luo pohjaa pahemmille teoille? Nämä luo sen asenneilmapiirin lähisuhdeväkivaltaan.  

Jos meillä olisi jyrkkä kielteinen suhtautuminen kaikkeen lähisuhdeväkivaltaan, sitä olisi vähemmän. Kun ei kukaan naureskellen puolustelisi lyöjää ja syyttelisi lyötyä. Yhteisön luoma häpeä karsisi tämmöistä käytöstä.

Aloittajalle haluan sanoa että jos se tuntui sinusta väärältä, se oli väärin. Sinulla ei ole  mitään velvollisuutta jatkaa yhdessäoloa, mutta aivan varmasti moni myös ymmärtää jos näin päätät tehdä. Eropäätökset ei ole koskaan kovin helppoja. Sinulla on oikeus koskemattomuuteen. Muista se. Lyöminen on aina lyöjän syy, ei koskaan sen ketä on lyöty. Ei koskaan. Järkevä ihminen ei turhautuessaan kohdista väkivaltaa toiseen ihmiseen tai eläimeen. Aina voi toimia toisin.

Vierailija
27/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies terapiaan. Teet selväksi että seuraavasta kerrasta lähdet ja otat lapset.

Vierailija
28/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syytä, mutta mitä teit, että noin menetti hermonsa? Itselläni on hermojen kanssa ongelmia ja menetän niitä ihan jatkuvasti. En kuitenkaan ikinä ketään löisi ja en sitä missään tilanteessa sallisi. En ole parisuhteessa koska tiedän tämän heikkouteni ja minua ei kestäisi kukaan. Mietin vain mitä on tapahtunut neuronormaalille, että noin pahasti hermot menettää ja käyttää fyysistä väkivaltaa? En edes halua tietää, paljonko on ollut henkistä väkivaltaa ennen tuota.

Ap, keskustele miehen kanssa ja koita päästä yhteisymmärrykseen että eroatteko vai jatkatteko suhteessa ja millaisessa.

Hyvä kun et ole parisuhteessa. Toivottavasti elämässäsi ei ole eikä tule muitakaan ihmissuhteita. Ja älä helvetissä kuvittele olevasi pätevä neuvomaan ketään. Luulin että tämä urin syyllistäminen olisi jo mennyt muodista, mutta siinä taas yksi kiekuu.

Vierailija
29/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Euroopan väkivaltaisimpia maita juuri tuon asenteen takia.

Vierailija
30/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse teit? Mitä riidellessä oli ennen tuota tapahtunut?

Vierailija
31/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko vitsailijat koskaan tullut ajatelleeksi  että nämä vitsit ja leppoisa suhtautuminen luo pohjaa pahemmille teoille? Nämä luo sen asenneilmapiirin lähisuhdeväkivaltaan.  

Jos meillä olisi jyrkkä kielteinen suhtautuminen kaikkeen lähisuhdeväkivaltaan, sitä olisi vähemmän. Kun ei kukaan naureskellen puolustelisi lyöjää ja syyttelisi lyötyä. Yhteisön luoma häpeä karsisi tämmöistä käytöstä.

Aloittajalle haluan sanoa että jos se tuntui sinusta väärältä, se oli väärin. Sinulla ei ole  mitään velvollisuutta jatkaa yhdessäoloa, mutta aivan varmasti moni myös ymmärtää jos näin päätät tehdä. Eropäätökset ei ole koskaan kovin helppoja. Sinulla on oikeus koskemattomuuteen. Muista se. Lyöminen on aina lyöjän syy, ei koskaan sen ketä on lyöty. Ei koskaan. Järkevä ihminen ei turhautuessaan kohdista väkivaltaa toiseen ihmiseen tai eläimeen. Aina voi toimia toisin.

Meillä täysin miesvaltaisella alalla suhtaudutaan ihan vitsillä perheväkivaltaan tai muuhun huonoon käytökseen miestenpuolelta. Samoin naureskellaan uutisille joissa naiset ovat joutuneet muuten väkivallan ja hyväksikäytön kohteeksi. Ainoat asiat mihin suhtaudutaan todella vakavasti ja kielteisesti on se jos nainen on käynyt vieraissa. Siihenkin suhtautuminen riippuu siitä jos se kolmas pyörä ei ole kukaan kahvihuoneen tyypeistä. Jos on niin makeat naurut.

Vierailija
32/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räksytys on vielä pahempaa. Miksi et keskustele asiallisesti?

Vierailija
33/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoiko se huonoon käytökseen?

Vierailija
34/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Euroopan väkivaltaisimpia maita juuri tuon asenteen takia.

Ei sitä vain voi tietää miten se riita on mennyt. Toki nainen itse esiintyy aina viattomana uhrina, mutta onko se koko totuus? Typerää tiestysti lyödä, kun pitäisi ennemmin kehittää muita menetelmia nujertaa puolisonsa henkisesti jolloin ei riitoja olisi lainkaan.

Vierailija
35/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta se hevonenkin potkii!

Vierailija
36/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastitteko pahoinpitelyn jälkeen sovintoseksiä?

Vierailija
37/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastitteko pahoinpitelyn jälkeen sovintoseksiä?

Niimpä. Olitko tajuissasi nytkyttämisen alkaessa?

Vierailija
38/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle raju hetki!

Vierailija
39/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö oppi kerrasta perille?

Vierailija
40/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä saa läpsiä, mutta naista ei?