Lääkäri tarjosi potilaalle seksiä!!!!!!
HS:n selvityksessä tuli ilmi yli 200 lääkärien tekemää rikosta, jotka eivät johtaneet ammattioikeuden rajoituksiin.
HS:n selvityksessä tuli ilmi yli 200 lääkärien tekemää rikosta, jotka eivät johtaneet ammattioikeuden rajoituksiin.
Lääkärien raskaitakin rikoksia jää piiloon
Valvova viranomainen Valvira ei saa tietoonsa kaikkia lääkärien saamia rikostuomioita. HS pyysi asiantuntijaa arvioimaan, vaarantaako se potilasturvallisuuden.
HELSINGISSÄ terveysasemalla työskennellyt lääkäri oli seksisuhteessa potilaansa kanssa. Vuonna 1967 syntynyt lääkäri tuomittiin kuuden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen terveysasemalla ja sen ulkopuolella tapahtuneidenkymmenien yhdyntöjen takia.
Potilas oli alun perin hakenut apua masennukseen. Käräjäoikeus katsoikin, että lääkäriin selvästi henkisesti ripustautuneen, kiinnittyneen ja sokeasti luottaneen potilaan törkeä hyväksikäyttö oli varsin häikäilemätöntä.
Monet seikat lisäsivät käräjäoikeuden mielestä teon vakavuutta.
Lääkäri oli esimerkiksi uskotellut naiselle, että heidän suhteensa kaltainen avioliiton ulkopuolinen seksisuhde tekee hyvää naisen omalle avioliitolle.
Seksuaalinen hyväksikäyttö oli myös alkanut vastaanottohuoneessa hoitokäyntien yhteydessä. Näissä tilanteissa lääkäri oli lääkärintakki yllään.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Minulla kerran nuori naislääkäri työnsi sormen peräreikääni ja nautti asiasta silminnähden. Olisiko pitänyt tehdä ilmoitus asiasta, olen kuitenki mies enkä mikään jakorööri.
Tuo on normaali tutkimukseen liittyvä toimenpide.
Ottiko ptilas tarjouksen vastaan?
entäs tää naislääkärin pallien puristelu?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kerran nuori naislääkäri työnsi sormen peräreikääni ja nautti asiasta silminnähden. Olisiko pitänyt tehdä ilmoitus asiasta, olen kuitenki mies enkä mikään jakorööri.
Etenkin kun lääkärin punasteli, varmaan pimppakin kostui..Mulla lasahti kulli stondikseen..
Setämies aina valitsee nuoren naislääkärin.
Seksi tunnetusti helpottaa masennusta.
Aina kun tarvii eturauhanen tarkistaa valitsen nuoren naislääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nainen menee mieslääkärille?
Menen miehenä aina naislääkäreille.
Sama. Toivon että läkri haluaisi naida napsauttaa siinä hoitosängyllä, silleen nopeasti.
Sain exältäni nuorena sukupuolitaudin (ymmärrätte varmasti, että miksi ex) ja menin käymään lääkärissä. Näytettä otti mieslääkäri, jolla oli ällöttävä hymy näytettä ottaessa ja minut tutkiessa. Mietin jälkikäteen, että onneksi oli tuo sukupuolitauti niin jäi pelkkään ällöön tutkimukseen. Olin niin nuori, etten osannut vertailla gynetutkimusta kuin ekaan papaan, joka oli kivulias kokemus.
Myöhemmin olen käynyt naisgynellä tutkimuksissa, koska en enää koskaan halua joutua tilanteeseen, jossa epäilen lääkärin ammattitaitoa hoitaa minua.
Kerran naislääkäri tutki minua ehkä vähän kyseenalaisella tavalla pimeässä. Toimi kuitenkin asiallisesti ja pokka sillä piti hyvin. Tunsin kyllä tiettyä jännitettä tilanteessa. Oltiin suunnilleen samanikäisiä noin 30-vuotiaita. Naurattaa vaan jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmaan hammaslääkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että miesgynekologit kilpailevat siitä kuka saa nuoren ja nätin naisen potilaakseen.
Sanotaan näin, etten eläessäni menisi miesgynelologille kuin totaalisen pakon edessä. Keskittyisivät urologiaan, josta tietävät jotain henkilökohtaisen kokemuksen kautta.