Lääkäri tarjosi potilaalle seksiä!!!!!!
HS:n selvityksessä tuli ilmi yli 200 lääkärien tekemää rikosta, jotka eivät johtaneet ammattioikeuden rajoituksiin.
HS:n selvityksessä tuli ilmi yli 200 lääkärien tekemää rikosta, jotka eivät johtaneet ammattioikeuden rajoituksiin.
Lääkärien raskaitakin rikoksia jää piiloon
Valvova viranomainen Valvira ei saa tietoonsa kaikkia lääkärien saamia rikostuomioita. HS pyysi asiantuntijaa arvioimaan, vaarantaako se potilasturvallisuuden.
HELSINGISSÄ terveysasemalla työskennellyt lääkäri oli seksisuhteessa potilaansa kanssa. Vuonna 1967 syntynyt lääkäri tuomittiin kuuden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen terveysasemalla ja sen ulkopuolella tapahtuneidenkymmenien yhdyntöjen takia.
Potilas oli alun perin hakenut apua masennukseen. Käräjäoikeus katsoikin, että lääkäriin selvästi henkisesti ripustautuneen, kiinnittyneen ja sokeasti luottaneen potilaan törkeä hyväksikäyttö oli varsin häikäilemätöntä.
Monet seikat lisäsivät käräjäoikeuden mielestä teon vakavuutta.
Lääkäri oli esimerkiksi uskotellut naiselle, että heidän suhteensa kaltainen avioliiton ulkopuolinen seksisuhde tekee hyvää naisen omalle avioliitolle.
Seksuaalinen hyväksikäyttö oli myös alkanut vastaanottohuoneessa hoitokäyntien yhteydessä. Näissä tilanteissa lääkäri oli lääkärintakki yllään.
Kommentit (88)
Tarjosiko ne seksiä ihan ilmaiseksi, minäkin haluan seksiä joltain kauniilta lääkäriltä!!!
Samalla tavalla, kuin yleensäkin rikoksista jäädään kiinni.
- lääkäri kehuskeli teollaan ja joku ilmiantoi
- nainen kertoi eteenpäin ja joku ilmiantoi
- joku näki terkkarissa ja ilmiantoi
Silminnäkijä tai omat kehuskelut kavereillehan ne johtavat kiinnijäämiseen.
Ei ole taas tasa-arvoa tässäkään, milloin löytyisi naislääkäri, joka tarjoaisi miespotilaalle seksiä? Vai onko niitä, mutta jutut eivät koskaan tule julkisuuteen, kun yksikään miespotilas ei valita aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nainen menee mieslääkärille?
Olet siis sukupuolisyrjijä.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet nätti ihminen niin myös lääkärit haluaa panna sinua. Tämä tuskin on mikään uutinen.
Niin jos on esim. lääkärin mielestä nätti. Makuasioita. Ei kukaan ole nätti kaikkien miesten mielestä kuten ei kukaan mieskään komea kaikkien naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kerran nuori naislääkäri työnsi sormen peräreikääni ja nautti asiasta silminnähden. Olisiko pitänyt tehdä ilmoitus asiasta, olen kuitenki mies enkä mikään jakorööri.
Pääsi alistamaan sinua raavasta ja karvaista miestä oikein kunnolla. Kysyikö vielä lopuksi tuntuiko hyvältä?
Nyökkäsit lievä puna kasvoilla myöntymisen merkiksi ja poistuit vastaanotolta....
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Voihan se auttaa masennukseen. En tiedä tosin onko käypähoito suositus.
Jos kerran hysteriaan auttoi aikoinaan, niin miksipä ei sitten masennukseenkin?
Vähän niin ja näin, että tuommoisesta mitään tuomiota? Kuka siinä uhri? Masentunut potilas? Ei liene psykoottistasoista masennusta, jos pystyy terveysasemalla hoitamaan... Potilaallakin vastuu tuollaisesta itsellään. Jos homma toistuu kerta toisensa jälkeen, niin se ei mitään vastentahtoista ole...
Tietenkin se on sopimatonta, että jos työaikana...
Jeesus, kun olisin halunnut aikoinaan minun psykiatria. Mutta olin liian järjissään, että olisin suostumaan, vaikka se olisi ehdottanutkin... Vaikka olin mielisairas! Ei se ehtinyt ehdottaa, puikkelehdin pakoon. Molemmille vaarallista!
Veikkaisin, että sulla jännite omassa päässä ja hän teki vain töitään...