Mua masentaa tää maailma!
Välillä ajattelen että tän täytyy olla pahaa unta.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Koko yhteiskunta tulee romahtamaan.
Kysyn vaan miksi kukaan enää suostuu maksamaan tulevaisuudessa mitään veroja kun mitään palveluita tai tukia ei saa? Itse en ainakaan maksa penniäkään veroja rikkaiden taskuun. Haistakaa pitkä ja pitäkää tunkkinne
Buahhahhaa. Alleviivaa oikein mielikuvaa köyhä=tyhmä. Ne sinunkin havittelemat tuet ja palvelut on pääosin juuri rikkaiden kukkarosta kupatuilla verovaroilla maksettuja. Eikä toisin päin.
Rikkaiden rikkaudet ovat pääosin juuri maapalloa ynnä sen asukkaita riistämällä sekä kaikin mahdollisin tavoin hyväksikäyttämällä keitetty kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan miksi kukaan enää suostuu maksamaan tulevaisuudessa mitään veroja kun mitään palveluita tai tukia ei saa? Itse en ainakaan maksa penniäkään veroja rikkaiden taskuun. Haistakaa pitkä ja pitäkää tunkkinne
Buahhahhaa. Alleviivaa oikein mielikuvaa köyhä=tyhmä. Ne sinunkin havittelemat tuet ja palvelut on pääosin juuri rikkaiden kukkarosta kupatuilla verovaroilla maksettuja. Eikä toisin päin.
kiitos kun annoit esimerkin siitä, miksi maailma tuntuu ksipäiden kansoittamalta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluavat muutosta, mutta kukaan ei halua muuttaa itseään. Voivottelu ei auta. Lopettakaa itsesäälissä rypeminen. Hyväksykää että maailma on pas*a paikka ja ettette voi vaikuttaa kaikkeen, mutta voitte vaikuttaa omaan elämäänne. Olkaa itse se muutos mitä haluatte maailmassa nähdä.
Näinhän se on,pitäis vaan jaksaa ja viittiä tehdä sitä muutosta,ajatella positiivisemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sanoin, että olen köyhä??? Kyllä olen elämässäni ihan osuuteni veroista maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Katso seloytyi.fi
Kristillisten seurakuntien yhteinen kampanja, siellä on hyviä videoita, joissa ihmiset kertovat, kuinka ovat löytäneet apua uskosta Jumalaan.
Olen eri, mutta tulen vaan sanomaan sen että usko todellakin kantaa. Ilman uskoani en pärjäisi tässä maailmantilanteessa.
Kannustan pyytämään että Jumala tulisi elämäänne, ja "avaisi" uskoanne. Että saisitte ottaa Jeesuksen vastaan.
Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden sisällä verot vielä nousee omiin svääreihin, koska erityisesti nykyinen hallitus on ottanut sellaisen velkakakun josta nyt korkojen raketoidessa aletaan maksaa korkoja verojen muodossa miljarditolkulla. Moni joutuu sen eteen kannattaako töissä käydä kun suuri osa tuloista menee veroihin. Suomesta tulee todella kallis elää.
Tämä herra ei luovuta
Aina ajatellut, ettei tälläiset kosketa itseä, että ne on jotakin historiassa tapahtunutta, eikä toistu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maailmassa ei systemaattisesti pakoteta valtioita rauhaan. Yksinkertainen menetelmä on että kaikki maat pakotetaan solmimaan hyökkäämättömyyssopimuksen naapurivaltioiden kanssa, jokaisen kanssa yksitellen. Jos sopimusta ei tee tai sitä rikkoo, suljetaan valtio ulos kaikesta pakotteilla, joihin osallistuvat kaikki maailman valtiot. Jos joku valtio kärsii erityisesti pakotteissa mukana olosta, sitä autetaan muiden rauhanvaltioiden taholta.
Ai ettien että, nyt on kommentti.
Ja millähän ne kaikki maailman valtiot "pakotettaisiin rauhaan"? Aseilla?
Luuletko, että pakottamaan ryhtyisi koko maailma? Siis pakottamaan itseään? Kyllä raha on kaikkien pahojen alku ja juuri, AINA tavalla tai toisella on aina kysymys loppujenlopuksi rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä herra ei luovuta
Katsokaa kaikki tämä loppuun
Tämä maanpäällinen elämä on lyhyt verrattuna siihen, mitä sen jälkeen on. Ihmisen tarkoitus on elää yhteydessä Luojaansa, siinä on toivo eikä missään muussa. Olen uskovana aivan kyllästynyt tähän maailman touhuun, enkä näe että tämä mitenkään tästä enää paremmaksi muuttuisi. Pahemmaksi menee. Mutta meidän ihmisten toivo on Jeesuksessa. Kannattaa oikeasti miettiä onko esi-isiemme usko sittenkin se, mikä kantaa sen sijaan, että sitä halveksitaan ja väheksytään suoralta kädeltä.
Jos on yksinäinen ihminen kantsii startata ulkomaille.
Ausseissa on hyvin töitä ja osassa maatilojen työpaikoista niihin sis.asunto.
Saattaa kuulostaa hassulta mutta vuosia masennuksesta kärsivänä ja traagisia kokemuksia läpi nuoruuden kokeneena, suurin sota on omalla kohdallani jo käyty. On yllättävän paljon helpompi elää kriisissä, joka koskee yhtälailla kaikkia kanssaihmisiä. Silloin kun kriisit ovat oman pään sisällä, on aivan yksin ongelmiensa kanssa.
Toivottavasti hyvä voittaa ja maailmantilanne paranee. Nyt on kyllä synkkää aikaa tiedossa. Emme voi muuta kuin huolehtia itsestämme ja rakkaistamme parhaan mahdollisen kyvyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maailmassa ei systemaattisesti pakoteta valtioita rauhaan. Yksinkertainen menetelmä on että kaikki maat pakotetaan solmimaan hyökkäämättömyyssopimuksen naapurivaltioiden kanssa, jokaisen kanssa yksitellen. Jos sopimusta ei tee tai sitä rikkoo, suljetaan valtio ulos kaikesta pakotteilla, joihin osallistuvat kaikki maailman valtiot. Jos joku valtio kärsii erityisesti pakotteissa mukana olosta, sitä autetaan muiden rauhanvaltioiden taholta.
Ei sellaista tahoa ole olemassa, koska kaikki ihmiset kuuluvat johonkin valtioon. Ja yleensä kaikki ajavat oman valtionsa etuja viimeistään siinä vaiheessa kun puhutaan sodasta ja rauhasta.
Tarvittaisiin siis jokin elin, joka olisi kaikkien kansallisvaltioiden yläpuolella ja koostuisi ainoastaan jäsenistä, jotka eivät kuulu yhteenkään kansallisvaltioon eivätkä siksi tai muustakaan syystä puolusta minkään kansallisvaltion intressejä.
Näin siis niin kauan kuin ihmiskunta on sillä henkisen kehityksen asteella kuin se tällä hetkellä on. Jos oltaisiin pitkälle kehittyneitä, rauha olisi itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluavat muutosta, mutta kukaan ei halua muuttaa itseään. Voivottelu ei auta. Lopettakaa itsesäälissä rypeminen. Hyväksykää että maailma on pas*a paikka ja ettette voi vaikuttaa kaikkeen, mutta voitte vaikuttaa omaan elämäänne. Olkaa itse se muutos mitä haluatte maailmassa nähdä.
Näinhän se on,pitäis vaan jaksaa ja viittiä tehdä sitä muutosta,ajatella positiivisemmin
Ei sun tarvitse ajatella edes positiivisemmin. Ajattelet vaan, että maailma on mitä se on ja olet sen kanssa. Et sä voi mitään tehdä sen eteen, että Ukrainan konflikti loppuisi.
Joskus kaikkeen auttaa kun hyväksyy vain asian. Ei maalaile sydämiä asioille ja ajattele positiivisesti taikka negatiivisesti. Emme voi vaikuttaa asioihin tällä hetkellä. Olemme kaikki samassa veneessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden sisällä verot vielä nousee omiin svääreihin, koska erityisesti nykyinen hallitus on ottanut sellaisen velkakakun josta nyt korkojen raketoidessa aletaan maksaa korkoja verojen muodossa miljarditolkulla. Moni joutuu sen eteen kannattaako töissä käydä kun suuri osa tuloista menee veroihin. Suomesta tulee todella kallis elää.
Varmaan kannattaa edelleen käydä töissä, vaikka suurin osa tuloista menisi veroihin, koska ei niillä veroilla maksella mitään luksuselämää tuilla eläville ihmisille. Ne menee niihin korkoihin. Sen lisäksi valtio ei pysy senkään vertaa kasassa, jos kaikki jäävät pois työelämästä. Sitten ei maksella veroja, mutta ei myöskään ole enää Suomea. Kuka lie jäljelle jääneen maa-alan sitten nappaa?
Ihan samat ajatukset. Oikeasti tuntuu, että tämä on pahaa unta. Ensin koronan kanssa taistelu ja nyt sotatila Euroopassa, joka on uhkana kasvaa laajaksi sodaksi.