Passiivinen ja estoinen mies
Ollaan oltu yli 20v yhdessä. Alussa seksi oli intohimoista ja kiihkeää. Vasta viime vuosina on lassahtanut ja intohimo kateissa.
Haluaisin kokeilla kaikkea, ihan normijuttuja kuten sitomista tai roolileikkejä, olen toivonut mieheltä että ottaisi rajummin, kiihkeämmin. Ei.
Omatkin halut hiipuu. Hän ei välitä että käyttäisin hepeneitä. Niitä kyllä on mut se ei oo hänen juttu. Hän ei tee aloitteita jotka sytyttäisi. Ei viettele vaan ehdottaa ja siinä sit pitäisi innostua. Ollaan kyllä puhuttu, mutta mikään ei muutu.
Hän ei pidä suuseksistä. Mä otan mielelläni suihin. Testoja ei halua mittauttaa.
Kommentit (36)
Menepäs Pervopena kirjoittelemaan seksipalstalle. Naiset ei sinun fantsasioistasi syty.
Vierailija kirjoitti:
Sitomiset ja roolileikit eivät ole normijuttuja, olet pervo.
On provosti ilmaistu.
Mutta kaikkien seksuaalisuuteen ei vaan ns. tuhmuuksien harrastaminen kuulu.
Ehkä ette sitten vaan sovi seksuaalisesti yhteen.
Joistain naisista tulee vaihdevuosien lähestyessä ihan sekopäitä. Kuvitellaan että kun sen oman jo lässähtäneen kropan päälle kiskotaan jotain perkeleen hepeneitä, niin aikuisen miehen pitäisi syttyä kuin teinipojan ensimmäistä kertaa strippiluolassa. Ja pitäisi vielä sitoa ja piiskatakin omaa kotivalasta.
Vierailija kirjoitti:
Joistain naisista tulee vaihdevuosien lähestyessä ihan sekopäitä. Kuvitellaan että kun sen oman jo lässähtäneen kropan päälle kiskotaan jotain perkeleen hepeneitä, niin aikuisen miehen pitäisi syttyä kuin teinipojan ensimmäistä kertaa strippiluolassa. Ja pitäisi vielä sitoa ja piiskatakin omaa kotivalasta.
Ilkeään sävyyn kirjoitettu, mutta on tässä totuuttakin.
Naisilla on elämänvaiheet jotka vaihtuvat todella nopeasti ja radikaalisti.
Esimerkiksi on tyypillistä että nainen on se joka haluaa kaikki paukut kotipesän rakentamiseen. Seksin tai harrastusten painoarvo on alhaisempi kuin miehellä, herkuttelu menee hoikkana pysymisen edelle. Mahdollisesti seksi on kytketty hemmotteluviikonloppuihin, joita ei lapsiperheellä usein ole.
Lopputuloksena enemmänkin naisen toivomista painotuksista on ylipainoinen pariskunta joka elää arkea, jota piristävät vain lomareissut/ravintolaillat/hotelliyöt. Loppu on, no arkea. Ei mitään villejä seksisessioita. Nainen ei näytä enää kiihottavalta ja mahaa keränneen miehen testoarvot ovat laskeneet.
Sitten lapset ovat isompia ja nainen alkaakin kaivata entistä intohimoa. Shoppailemaan, sehän on kivaa, ja pitsihepeneet päälle. Mitä??? Onko mies mennyt rikki kun on noin estoinen ja himoton? Miksei se ota minua kuin karjuva urosleijona keittiötasoa vasten?
Ihme juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi on tyypillistä että nainen on se joka haluaa kaikki paukut kotipesän rakentamiseen. Seksin tai harrastusten painoarvo on alhaisempi kuin miehellä, herkuttelu menee hoikkana pysymisen edelle. Mahdollisesti seksi on kytketty hemmotteluviikonloppuihin, joita ei lapsiperheellä usein ole.
Lopputuloksena enemmänkin naisen toivomista painotuksista on ylipainoinen pariskunta joka elää arkea, jota piristävät vain lomareissut/ravintolaillat/hotelliyöt. Loppu on, no arkea. Ei mitään villejä seksisessioita. Nainen ei näytä enää kiihottavalta ja mahaa keränneen miehen testoarvot ovat laskeneet.
Sitten lapset ovat isompia ja nainen alkaakin kaivata entistä intohimoa. Shoppailemaan, sehän on kivaa, ja pitsihepeneet päälle. Mitä??? Onko mies mennyt rikki kun on noin estoinen ja himoton? Miksei se ota minua kuin karjuva urosleijona keittiötasoa vasten?
Ihme juttu.
Tämä.
Naisilla tuntuu olevan vaikeuksia tajuta asioiden syy-seuraussuhteita. Ei se mene niin kuin nuorena että kun naisen elämänvaiheet ja halut muuttuvat, miehet p*llunhimossaan mukautuvat.
Vuosia kestänyttä prosessia ei käännetä yhdessä yössä.
Oma mielipiteeni, joka saa alapeukutusta, on että yhteinen salitreeni parantaisi monen suhteen tilaa. Kun kumpikaan ei päästäisi itseään lihomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu.
Tässä mitään pesänrakennusviettiä ole, ei ole lapsia. Ei yhteisiä eikä toisten. Ei olla läskejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu.
Tämä.
Naisilla tuntuu olevan vaikeuksia tajuta asioiden syy-seuraussuhteita. Ei se mene niin kuin nuorena että kun naisen elämänvaiheet ja halut muuttuvat, miehet p*llunhimossaan mukautuvat.
Vuosia kestänyttä prosessia ei käännetä yhdessä yössä.
Oma mielipiteeni, joka saa alapeukutusta, on että yhteinen salitreeni parantaisi monen suhteen tilaa. Kun kumpikaan ei päästäisi itseään lihomaan.
Mistä ihmeestä päättelet, että olen lihava? Tai että kumpikin on? No, emme ole.
Vierailija kirjoitti:
Kotivalas luiskaan!
Kotivalas? Sinähän oletkin varmaan aika saalis itse? Sääliksi käy sun akkaa, jos jonkin olet sattunut saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
En. Kumpikaan ei pidä siitä. Kertakokeilu riitti meille.
Noni, olet passiivinen ja estoinen.
Tuossahan tuli selväksi etä miehen pitää vietellä, ottaa rajusti, sitoa ja muuta.
Ap itse vain nauttisi kyydeistä.
Noin se tuntuu menevän naisilla nykyään. Nyt on perheleikit leikitty, siispä avioero ja seksideiteille etsimään BDSM-masteria.
Aå nauttis kyydeistä miehensä kanssa kun se näyttäisi halinsa. Mitä ihmeellistä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitomiset ja roolileikit eivät ole normijuttuja, olet pervo.
No mikseipä sitten siinä tapauksessa voisi olla pikkuisen pervokin. Ei se ole keltään pois.
Ai ei ole pois? Kyllä se vaikuttaa koko yhteiskunnan moraaliin mitä sen yksittäinen jäsen puuhailee.
Yhteiskunnan moraaliin?? Mitä ihmettä horiset. Mä olen naimisissa oleva nainen. Se mitä teen mieheni kanssa ei ole yhteiskunnan moraalia rappeuttavaa. Mä en sentään juokse ukkomiesten perässä, niitä akkoja kyllä löytyy. Sä taidat olla niitä, kun panee lauantai-iltana, saunan jälkeen pimeässä ja asentona lähetyssaarnaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
En. Kumpikaan ei pidä siitä. Kertakokeilu riitti meille.
Noni, olet passiivinen ja estoinen.
Tuossahan tuli selväksi etä miehen pitää vietellä, ottaa rajusti, sitoa ja muuta.
Ap itse vain nauttisi kyydeistä.
Noin se tuntuu menevän naisilla nykyään. Nyt on perheleikit leikitty, siispä avioero ja seksideiteille etsimään BDSM-masteria.
Miksi ei saisi nauttia sellaisesta seksistä mitä tuntee kaipaavansa? Heti luullaan että läskihän ja laiska se muija on. Miksi? Eikö mies kykene hyväksymään, että mies voi olla passiivinen ja nainen kärsii siitä? En ole passiivinen enkä estoinen. Jos olisin en täällä kirjoittelisi. Haluan vaan takaisin edes vähän siitä mitä annan.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta yhdessä muuttaa ihmistä ja jos alussa kaikki oli romanttista, kiihkeää ja ihanaa, ei sitä yleensä 20 vuoden päästä enää samalla tavalla jaksa. Uuden kokeilussa noin vanhalla iällä voi päätyä vain ensiapuun.
Siis miehesi vain ehdottaa ja sinun pitäisi innostua. Siis hetkinen pari riviä aikaisemmin vaikutti siltä että sinä ehdotit ja miehesi ei innostunut.
Vaikuttaa siltä että ongelma on sinulla ja se liittyy kommunikaatioon miehesi kanssa.
Tarkennetaan nyt, että siis mies ehdottaa ihan kysymällä, että pannaanko tai laittaa vaikka käden mun vatsalle. Ei siis mitenkään niin mist voisin innostua asiasta. Mä taas koitan saada innostumaan menemällä esim. Syliin istumaan, suutelemalla kaulaa ja siitä se lähtee.
[/quote] Jos et hyväksy live and let live filosofiaa ET ANTSAITSE ELÄMÄÄ. OLET SAIRAS. OLET HUONO IHMINEN.
Liberaalisuus f0rever![/quote]
Tooosi 'liberaalia'
Siksi ei, kun se on jo liiankin passiivinen.