Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
No hän Vain elämää ohjelmassa mainosti omaa seksuaalisuuttaan. Joka ei minua miellytä laisinkaan.
Jos, hän tykkää piiskasta, pitäisi sen omana tietonaan. Minä en väkivaltaa hyväksy missään muodossa.
Ylipäätään minua ällöttää lateksi ukot ja akat.
olemme huutaneet naisten arvostuksen perään ja nyt tämä yksi sitten pitää ok asian naisten hakkaamisen ja alistamisen.
Vierailija kirjoitti:
No hän Vain elämää ohjelmassa mainosti omaa seksuaalisuuttaan. Joka ei minua miellytä laisinkaan.
Jos, hän tykkää piiskasta, pitäisi sen omana tietonaan. Minä en väkivaltaa hyväksy missään muodossa.
Ylipäätään minua ällöttää lateksi ukot ja akat.
olemme huutaneet naisten arvostuksen perään ja nyt tämä yksi sitten pitää ok asian naisten hakkaamisen ja alistamisen.
Olen kanssasi samaa mieltä seksielämän henkilökohtaisuudesta ja sen sellaisena pitämisestä, mutta nyt olet kyllä ajatusketjusi kanssa pahasti vinossa.
Alistaminen ja hakkaaminen ei ole todellakaan hyvä asia, mutta asia on täysin eri kun akti on molempien puolesta suostumuksellista. Ei se "lateksiakka" sinua piiskaa jos et sitä halua.
Mulla ei mitään hänen olemassaoloa vastaan. Mua vaan järkyttää että hän on mua 4 vuotta nuorempi ja näyttää noin 15 vuotta mua vanhemmalta. Eikä oo vaan tyylistä kyse..
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mitään hänen olemassaoloa vastaan. Mua vaan järkyttää että hän on mua 4 vuotta nuorempi ja näyttää noin 15 vuotta mua vanhemmalta. Eikä oo vaan tyylistä kyse..
Ihania nämä ihmisten harhat oman ulkonäön nuorekkuudesta :D
Vierailija kirjoitti:
Teennäisyys, teeskentely, tyhmä blondi - imago, liian vanhojen miesten iskeminen....
Mitä se sinulle kuuluu, minkä ikäisiä kukakin haluaa iskeä?
Epäaitous, laskelmointi, plösöys. Jos yrittää myydä seksikkyydellä ja erotiikalla, pitäisi edes kropan timmissä kunnossa. Rivous ei sitä paitsi ole eroottista.
Vierailija kirjoitti:
Alun perin oli oikein mukavan oloinen, naapurintyttömäinen. Osaa laulaa. Edelleen varmaan ihan mukavaa seuraa mutta huomaan paheksuvani hänen omaehtoista asettumistaan halvan tyrkyn rooliin. Ei se ärsytä mutta samaistumispinta hävisi.
Halpa, tyrkky... Nämähän kuulostavat edelleen vaan haukkumiselta eikä perusteluilta. No ok, samaistumispinta on hävinnyt, selvä juttu. Mutta miksi esiintymisen (tietynlainen roolihahmo) perusteella pitää henkilöä alkaa paheksua? Harvemmin näkee naisten paheksuvat esim. Pete Parkkosta vaikka esiintymisestään 50% on musiikkia (ja tästäkin 50% vain elämää covereita) ja puolet paljasta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.
Kunhan vaan esiintyy strereotypian vaatimissa rajoissa. Esimerkiksi seksikäs nainen ei saa osata kalastaa, silloin se on epäsopivaa ja miesihmiselle tuli hysteriakohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei vaa pidä hänen tyylistään.
Oon sen verran kukkahattutäti, että seksuaalisuudella myyminen ei ole mieleeni. Erika vaikuttaa ihan herttaiselta nuorelta naiselta ja on tehnyt oman juttunsa hyvin. Mutta silti ei ole mieleeni. En silti lähtisi haukkumaan häntä.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Jaa-a, itseä ei voisi vähempää kiinnostaa. Artisti voi olla mikä haluaa eikä häntä ole pakko kuunnella jos ei tykkää.
Vastaus aloittajan kysymykseen: osuu ja uppoaa.
Kun joku ärsyttää tarpeeksi, häntä on ilmeisesti ihan ok haukkua ja kiusata?
Mä tykkään Erikasta :) Hän on luonteeltaan täysin mun vastakohta, mut samalla voin hänestä oppia itsellenikin jotain. Onhan voimaantunut nainen nyt usein aika hlvetin seksikäs ilmestys. Kunhan ei oo liian tyrkky. Erikassa on jotain, että vaikka on tosi räiskyvä persoona, niin tekee sen silti jollain tapaa hyvällä maulla, ei ole mikään bitch muille naisille. Ennemminkin nostaa naiseutta ylös kaikkien naisten puolesta. Hyvä Erika! 💪
N33
Kyllä muuten ärsyttää miehiäkin. En voi sietää moista kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, mutta säälittää, kun hän tekee itsestään niin halvan ja antaa tyhmän vaikutelman, vaikka hän on todella lahjakas tyyppi ja olisi mihin vain. Nyt jotenkin tuntuu, hänen lahjakkuus menee halvalla hukkaan.
Katsokaa nyt vaikka Ruoska, joka esitettiin edellisvuoden UMK:ssa. Sehän on fiksua parodiaa. Kuvitteleeko joku tosiaan, että Erika olisi kotioloissa tuollainen? Erika on tällä hetkellä yksi kiinnostavimmista suomalaisartisteista - ainakin kiinnostavampi kuin yksikään UMK:n kilpakumppaneista.
Hän ärsyttää jostain syystä myös monia palstapersuja. Itseäni naisena ei ärsytä. Minusta kaikki saa olla sellaisia kuin ovat.
Minun ikäluokkani naisille on lapsesta lähtien opetettu, että avoin seksuaalisuus on naiselle huono asia. Niinpä sitä on sitten joka käänteessä yrittänyt peittää. Sitten kun tulee joku, joka ei peittele, vaan uskaltaa olla sitä mitä haluaa, se ärsyttää. Nuorempana olisi ärsyttänyt minuakin, mutta nyt vanhempana olen muuttanut ajatteluani. Erika ei ärsytä, vaan ihailen hänen rohkeuttaan olla oman mielensä mukainen. N56
Nyt et tiedä mistä puhut. Minulla on täällä 70+ v pappa ja hyvin sujuu vielä sänkypuuhat,
terv 70+ v mamma ;)