Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
881/1001 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On irstas itseään paljasteleva entinen kaupanmyyjä.

Tässä ketjussa keskustellaan Erika Vikmanista eikä Sanna Marinista.

Vierailija
882/1001 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, ihmetyttää. Joka paikassa hokee kuinka on niin voimaantunut, rajoja rikkova ja uskalias. Mä näen tuossa vaan väsähtäneen, tuhat kertaa nähdyn kuluneen bisnesidean ja semihuonon laulutaidon, kera täysin övereiksi menneiden naamafillerien ja botoxin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1001 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään paljasteleva ja sillä yrittää päästä musiikki maailmassa eteenpäin. Säälittävää ei mikään häävi laulaja 

Vierailija
884/1001 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa Eurooppaan kiertueelle suomenkielisenä?

Aivan liian suuret luulot itsestään.

Vierailija
885/1001 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigaa sitä kunnolla. Karsee h**o.

Vierailija
886/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en muuten hauku, mutta aika läskikerros oli pallea. Oli kiristetty ala-ja yläpuolelta, niin pallea pursui välistä.

Vierailija
887/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.

Miksi kukaan haluaisi tieten tahtoen esittää tyhmää bimboa?

Bimbous vetoaa moniin miehiin.

Vierailija
888/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Erikasta. Hän osaa hoitaa esiintymiset ammattimaisesti eikä ole tyhmä viinan kanssa läträäjä. Edustava ja fiksu bisnesnainen.

Vierailija
889/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.

Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?

En nyt tiedä, ärsyttääkö mua ihan hirveästi Erika Vikman. Mulla ei ole telkkaria, joten en ihan hirveästi altistu hänen tuotoksilleen. Tiedän kuitenkin, kenestä on kyse. Joten en nyt puhu erityisesti Erika Vikmanista, mutta mua ärsyttää yliseksuaalinen kulttuuri ylipäätään. Joka paikassa tyrkytetään tissiä ja tussua. Sehän nyt näkyy tällä palstallakin. Aina etusivulla vähintään yksi avaus, jossa joku fantasioi milloin mistäkin reiästä. Minusta seksi on paljon yksityisempi asia, ja se pätee myös voimakkaasti seksuaalisiin vaatteisiin pukeutumiseen. Minusta on kiusallista, kun nykyään liian monella on ihan kaikki näkyvillä.

Vierailija
890/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään mielipidettä. Olen täysin neutraali hänen suhteensa. Ihminen siinä missä muutkin.

Vierailija
891/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vakuuta sellaiset provosoivat ja yliseksuaaliset elkeet, varsinkaan silloin kun ihminen on oikeasti ihan rikkinäinen, herkkä ja kärsii itseinhosta ja ahdistuskohtauksista. Sellainen itsevarmuus on näyteltyä ja roolin vetämistä. Tällaisen käsityksen olen saanut Erikasta hänen elkeidensä ja oman kertomansa perusteella. 

Seksuaalisesti provosoiva esiintyminen herättää pikemminkin sääliä, eikä tunnu edes eroottiselta. Sama juttu kuin Frederikin uhoaminen, jossa ei oikeasti ole mitään seksikästä ja eroottista, vaan tuntuu vain luotaan työntävältä.

Vierailija
892/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei vakuuta sellaiset provosoivat ja yliseksuaaliset elkeet, varsinkaan silloin kun ihminen on oikeasti ihan rikkinäinen, herkkä ja kärsii itseinhosta ja ahdistuskohtauksista. Sellainen itsevarmuus on näyteltyä ja roolin vetämistä. Tällaisen käsityksen olen saanut Erikasta hänen elkeidensä ja oman kertomansa perusteella. 

Seksuaalisesti provosoiva esiintyminen herättää pikemminkin sääliä, eikä tunnu edes eroottiselta. Sama juttu kuin Frederikin uhoaminen, jossa ei oikeasti ole mitään seksikästä ja eroottista, vaan tuntuu vain luotaan työntävältä.

Mielenkiintoinen näkökulma!

Vierailija
893/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on miesten mieleen. Sopivasti syntinen ja sopivasti naapurin tyttöä. Vaikuttaa fiksulta ja hänestä saa mielikuvan ettei hän ole pahantahtoinen ihminen. Helposti lähestyttävä. Muttei myöskään suostu seinäruusuksi.

Vierailija
894/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos frederik olisi nainen niin hän olisi erika vikman

Vierailija
895/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos frederik olisi nainen niin hän olisi erika vikman

Ja hän olikin /on naisten mieleen.

Vierailija
896/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs mutta silleen halvalla tavalla. Kun kuuntelin hänen sitä ruoskaa niin onhan sillä taitojakin ja nyt ymmärrän paremmin häntä.

Vierailija
897/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä fiksoituminen seksiin, jotain 60-luvun henkeä kun elettiin "seksin vapautumista,", tyyli vaikuttaa jopa koomiselta. 

Vierailija
898/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 55-v, nainen, enkä ole kuullut poikkipuolista sanaa Vikmanista. Lähinnä häntä verrataan Kikkaan, jota kaikilla on ikävä. 

Vierailija
899/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 55-v, nainen, enkä ole kuullut poikkipuolista sanaa Vikmanista. Lähinnä häntä verrataan Kikkaan, jota kaikilla on ikävä. 

Ei Kikastakaan saa mielikuvaa pahantahtoisesta tai ilkeästä ihmisestä.

Vierailija
900/1001 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään Erikasta, on vietävän kuuma!! Haluaisin pukeutua omissa oloissani kuin hän!! 

T n31