Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Ei ärsytä, ihmetyttää. Joka paikassa hokee kuinka on niin voimaantunut, rajoja rikkova ja uskalias. Mä näen tuossa vaan väsähtäneen, tuhat kertaa nähdyn kuluneen bisnesidean ja semihuonon laulutaidon, kera täysin övereiksi menneiden naamafillerien ja botoxin.
Itseään paljasteleva ja sillä yrittää päästä musiikki maailmassa eteenpäin. Säälittävää ei mikään häävi laulaja
Menossa Eurooppaan kiertueelle suomenkielisenä?
Aivan liian suuret luulot itsestään.
Tsiigaa sitä kunnolla. Karsee h**o.
No, en muuten hauku, mutta aika läskikerros oli pallea. Oli kiristetty ala-ja yläpuolelta, niin pallea pursui välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.
Miksi kukaan haluaisi tieten tahtoen esittää tyhmää bimboa?
Bimbous vetoaa moniin miehiin.
Tykkään Erikasta. Hän osaa hoitaa esiintymiset ammattimaisesti eikä ole tyhmä viinan kanssa läträäjä. Edustava ja fiksu bisnesnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.
Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?
En nyt tiedä, ärsyttääkö mua ihan hirveästi Erika Vikman. Mulla ei ole telkkaria, joten en ihan hirveästi altistu hänen tuotoksilleen. Tiedän kuitenkin, kenestä on kyse. Joten en nyt puhu erityisesti Erika Vikmanista, mutta mua ärsyttää yliseksuaalinen kulttuuri ylipäätään. Joka paikassa tyrkytetään tissiä ja tussua. Sehän nyt näkyy tällä palstallakin. Aina etusivulla vähintään yksi avaus, jossa joku fantasioi milloin mistäkin reiästä. Minusta seksi on paljon yksityisempi asia, ja se pätee myös voimakkaasti seksuaalisiin vaatteisiin pukeutumiseen. Minusta on kiusallista, kun nykyään liian monella on ihan kaikki näkyvillä.
Ei ole mitään mielipidettä. Olen täysin neutraali hänen suhteensa. Ihminen siinä missä muutkin.
Minua ei vakuuta sellaiset provosoivat ja yliseksuaaliset elkeet, varsinkaan silloin kun ihminen on oikeasti ihan rikkinäinen, herkkä ja kärsii itseinhosta ja ahdistuskohtauksista. Sellainen itsevarmuus on näyteltyä ja roolin vetämistä. Tällaisen käsityksen olen saanut Erikasta hänen elkeidensä ja oman kertomansa perusteella.
Seksuaalisesti provosoiva esiintyminen herättää pikemminkin sääliä, eikä tunnu edes eroottiselta. Sama juttu kuin Frederikin uhoaminen, jossa ei oikeasti ole mitään seksikästä ja eroottista, vaan tuntuu vain luotaan työntävältä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vakuuta sellaiset provosoivat ja yliseksuaaliset elkeet, varsinkaan silloin kun ihminen on oikeasti ihan rikkinäinen, herkkä ja kärsii itseinhosta ja ahdistuskohtauksista. Sellainen itsevarmuus on näyteltyä ja roolin vetämistä. Tällaisen käsityksen olen saanut Erikasta hänen elkeidensä ja oman kertomansa perusteella.
Seksuaalisesti provosoiva esiintyminen herättää pikemminkin sääliä, eikä tunnu edes eroottiselta. Sama juttu kuin Frederikin uhoaminen, jossa ei oikeasti ole mitään seksikästä ja eroottista, vaan tuntuu vain luotaan työntävältä.
Mielenkiintoinen näkökulma!
Koska hän on miesten mieleen. Sopivasti syntinen ja sopivasti naapurin tyttöä. Vaikuttaa fiksulta ja hänestä saa mielikuvan ettei hän ole pahantahtoinen ihminen. Helposti lähestyttävä. Muttei myöskään suostu seinäruusuksi.
jos frederik olisi nainen niin hän olisi erika vikman
Vierailija kirjoitti:
jos frederik olisi nainen niin hän olisi erika vikman
Ja hän olikin /on naisten mieleen.
Seksikäs mutta silleen halvalla tavalla. Kun kuuntelin hänen sitä ruoskaa niin onhan sillä taitojakin ja nyt ymmärrän paremmin häntä.
Ehkä fiksoituminen seksiin, jotain 60-luvun henkeä kun elettiin "seksin vapautumista,", tyyli vaikuttaa jopa koomiselta.
Itse olen 55-v, nainen, enkä ole kuullut poikkipuolista sanaa Vikmanista. Lähinnä häntä verrataan Kikkaan, jota kaikilla on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 55-v, nainen, enkä ole kuullut poikkipuolista sanaa Vikmanista. Lähinnä häntä verrataan Kikkaan, jota kaikilla on ikävä.
Ei Kikastakaan saa mielikuvaa pahantahtoisesta tai ilkeästä ihmisestä.
Mää tykkään Erikasta, on vietävän kuuma!! Haluaisin pukeutua omissa oloissani kuin hän!!
T n31
Tässä ketjussa keskustellaan Erika Vikmanista eikä Sanna Marinista.