Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Onko Erika Vikmanilla ollut joskus fanitapaamisia muualla kuin somessa?
Ne Euroopan keikatkin on olleet Kääriijän kanssa yhden biisin esityksiä homoklubeilla.
Minua ei Vikman ärsytä. En toki ole seurannut hänen uraansa lainkaan. Hän on vilahtanut yökylässä-ohjelmassa ja Koskinen-sarjassa näyttelijänä, samoin jossakin lööpissä, muuten en tiedä hänestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs mutta silleen halvalla tavalla. Kun kuuntelin hänen sitä ruoskaa niin onhan sillä taitojakin ja nyt ymmärrän paremmin häntä.
Häntä haastateltiin telkkarissa tässä joskus lähimenneisyydessä ja mietin kanssa että miten hän onnistuu näyttämään niin halvalta. Minulla ei ole mitään häntä vastaan ja pidän hänen musasta. Kesällä myös näin hänet livenä ja oli tosi energinen ja hyvä lavashow. Ei oo pahaa sanottavaa, eikö seksikkäässä imagossa ole mitään vikaa, mutta en ihan ymmärrä tuota tietoista halpuutta. Sen veikkaisin ärsyttävän etenkin naisia, useimmat miehet taas tykkäävät.
Jospa se on vaan tosi ärsyttävä.
Sehän mainostaa keikkojaan omana o f sivustonaan.
En ostaisi edes lippua.
Ei ärsytä, mutta säälittää, kun hän tekee itsestään niin halvan ja antaa tyhmän vaikutelman, vaikka hän on todella lahjakas tyyppi ja olisi mihin vain. Nyt jotenkin tuntuu, hänen lahjakkuus menee halvalla hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sehän mainostaa keikkojaan omana o f sivustonaan.
En ostaisi edes lippua.
Ei sen keikoissa ole mitään ihmeellisempää tai erityistä erotiikkaa.
Ärsyynnyin minäkin, mutta sitten tapahtui jokin henkinen kasvu ja oivalsin, että miksi ihmeessä en muuta kuin ihailisi naista, joka tekee noin vahvasti omaa juttuaan ennakkoluuloista välittämättä. Olen itsekin muuttunut rohkeammaksi tämän oivalluksen jälkeen. Pukeudun vahvemmin oman tyylini mukaisesti ja noudatan omia mielipiteitäni, vaikka ne olisikin vastavirtaan tai epäsuosittuja. Live and let live.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyynnyin minäkin, mutta sitten tapahtui jokin henkinen kasvu ja oivalsin, että miksi ihmeessä en muuta kuin ihailisi naista, joka tekee noin vahvasti omaa juttuaan ennakkoluuloista välittämättä. Olen itsekin muuttunut rohkeammaksi tämän oivalluksen jälkeen. Pukeudun vahvemmin oman tyylini mukaisesti ja noudatan omia mielipiteitäni, vaikka ne olisikin vastavirtaan tai epäsuosittuja. Live and let live.
Onneksi mun ammatissa ei tarvitse kaupallistaa krooppani esiintymislavoille. Rohkea voi olla muillakin tavoilla.
Mä tykkään. Vahva likka, joka tekee mitä tahtoo. Danny-pappa sai siinä sivussa pikkasen nostetta, vaikkei tietenkään muuta.
Pojat, teidän on hyvä tietää että kuvitelmistanne huolimatta 70-vuotiaat papat eivät kykene enää niihin hommiin, vaikka ne joku samanikäinen huolisikin.
Erika ei kestä tuosta roolistaan saamaansa negatiivista palautetta. Saa sellaisen vaikutelman, että hän vetää roolia, jossa rikkoo itseään ja kärsii seurauksista. Hän oli paljon viehkeämpi, kauniimpi ja seksikkäämpi omana vähän ujona itseään. Tuo rehvakas ja rietas rooli on jotenkin säälittävä ja ruma. Ne itsetyydytys- ja seksipuheetkin ovat turhia ja myötähäpeää herättäviä. Vaikea uskoa, että joku niistä saisi jotakin ja voimaantuisi. Ikävintä on, jos hän elää sellaisessa luulossa, että ne puheet jotenkin rohkaisevat ihmisiä ja ovat tärkeitä.
Kateellisia tietenkin... Suomi on kateellisten luvattu maa
Onko Erikalla silikonit? Aika tekopyhää julistaa, että kaikilla on oikeus olla sellaisia kuin ovat ja näyttää miltä haluaa, jos itsellä on täydellinen vartalo. Mitä nyt on vähän lihonut, mutta sellaiseen voi vaikuttaa laihduttamalla.
Sen musiikista en tykkää, ei oo mun makuun. Ei ärsytä kuitenkaan, ei herätä mitään tunteita mussa ja oon nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.
Miksi kukaan haluaisi tieten tahtoen esittää tyhmää bimboa?
Danny tahtoi niin.
Yleensä kun inhoaa jotain ihmistä jota et ole edes tavannut. Kertoo enemmän inhoajasta. Joka hän toivoo samanlaisia ominaisuuksia kuin kohteeltaan tai näkee omat huonot piirteensä hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti syynä on mammojen kateus.
Miksi kukaan järkevä nainen olisi kateellinen itseään esittelevälle aikuispissikselle jonka musiikillinen anti on nolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alun perin oli oikein mukavan oloinen, naapurintyttömäinen. Osaa laulaa. Edelleen varmaan ihan mukavaa seuraa mutta huomaan paheksuvani hänen omaehtoista asettumistaan halvan tyrkyn rooliin. Ei se ärsytä mutta samaistumispinta hävisi.
Halpa tyrkky, huoh. Jokaisen pitäisi varmaan esittää jotain vaikeasti tavoiteltavaa koivet ristissä hautaan saakka elävää äärifeminististä naista.
Ja mitään välimuotoahan noiden kahden välillä ei ole..
Mun mielestä ihan pirtsakka pirkko. Audiovisuaalisuus toki voisi köyhtyä pelkäksi visuaaliseksi ilmaisemiseksi. Toki kyllä puhetta maailmaan mahtuu.