Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
tekee mitä tekee mutta ajattelisin, että hänellä on kuitenkin fiksuuttakin. Voisi hyödyntää sitä ja edetä jotenkin muuten elämässä kuin keekoilemalla puolipukeissa julkisuudessa. Osaa laulaa.
Kun en oikein tiedä onko tuo Erika uusi Tuksu. Ei ole mitään häntä vastaan, mutta kunhan ihmettelen tuota holtitonta käytöstä.
Se on niin feikki. Kaikki feikit ja huomionkipeät rasittaa ihmistä kuin ihmistä.
Erika on ylipainoinen ja seksuaalisesti, noh aika vapaamielinen. Onko tämä hän nyt se palstarunkkujen liputtama "kunnon" nainen kristillisine arvoineen 😄
Tarvitseeko joka kuvassa olla haarat levällään tms..mielenterveysongelmia ilmeisesti on.
Erika on vähän bimbo, mutta isot tissit kyllä löytyy. Harmi että muuallekkin kehoon on rasvaa kertynyt liikaa.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Erika-Vikmanin-jattipovi-hammentaa-somess…
Jäin miettimään ja pohtimaan tarkemmin tätä. Kyllä se on se, että Erika, joka ei ole kaunis eikä seksikäs, yrittää juuri sillä tavalla päteä.
Ehkä sekin ärsyttää kun joku luulee olevansa nainen joka keksi seksin. Niin vanhanaikaista, tuo tyrkyllä oleminen.
En tiedä mikä tässä naisia ärsyttää, mutta itsellä miehenä melko neutraali suhtautuminen henkilöön. Onhan sen musiikki aika huomiota herättävää samoin kuin rakennettu imago, mutta ei mielestäni mitään mistä pitäisi ärtyä. Ehkä se on se seksuaalisuus joka vetoaa joihinkin miehiin ottaa pannuun naisia?
Pidän Erikasta juuri sen vuoksi, että se ärsyttää muita. Huvittavaa, kun aikuiset ihmiset kihisevät raivosta jonkun tuntemattoman ihmisen pukeutumistyylin takia.
Miten on mahdollista ottaa koira risteilylle mukaan? Ilmeisesti on luvatta vieny koiran laivaan....
Outoa mielestäni verrata Kikkaan tai Marilyniin. Miksi heitä kannattaisi matkia tai pitää hyvinä roolimalleina? Miten heille kävikään? Oliko kumpikaan heistä onnellinen elämässään?
Jotenkin toivoisi, että nykyajan nuoret olisivat fiksumpia, eikä tarvitsisi enää toistaa tyhmän blondin roolia.
Nyt uus heppu... vieläpä lekuri kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Erika on ylipainoinen ja seksuaalisesti, noh aika vapaamielinen. Onko tämä hän nyt se palstarunkkujen liputtama "kunnon" nainen kristillisine arvoineen 😄
Et vissiin tiedä miltä ylipainoinen ihminen näyttää. Erika on ihan normaalipainoinen.
Itse olen nainen, eikä kyllä oo ärsyttänyt mua ainakaan. joitakin varmasti ärsyttää, koska pukeutuu näyttävästi ja miehet katselee. Eli ovat kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Erikasta koska hänen mielestään jokainen saa olla sellainen kuin on. Sitä tämä maailma kaipaa.
Samaa mieltä. Ja tykkään siitä että hän on häpeilemättä super naisellinen, hänellä on selkeästi oma tyyli mistä pitää, eikä halua mukautua muottiin jotta sopisi muiden ajatuksiin miltä "kunnollisen" naisen kuuluisi näyttää ja käyttäytyä.
N34
Koska luulee olevansa kaunis ja että kroppa ois mintissa. Oikeesti on ihan tavallisen näköinen, minun mielestäni neliskanttiset kasvot eivät ole malliltaan parhaimmat. Ja löysää tosiaan kropassa.
Eihän minua kuitenkaan ärsytä, toisaalta hyvä että uskaltaa esiintyä vaikka on hieman rumilus.
En tykkää tyrkyistä ja bimboista. Aiheuttavat myötähäpeää. 🤭
Myötähäpeä, ehkä.