Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
721/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksumaiset olennot ärsyttävät aina. Tuon ikäisen ei kuulu näyttää kulahtaneelle kasvonkiristyksissä käyvälle 50-vuotiaalle. Sen asuvalinnat ovat myöskin kuin lasinpala silmämunassa. 

Vierailija
722/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä eikä kiinnosta. En edes tiedä miten laulaa. Eikös hän ollut aikoinaan tangokuningatar?

Kuningatar Dannyn armosta, joka istui silloin tuomaristossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikassa ärsyttää se kun se on huono jossain ja siitä huolimatta niin tohkeissaan tekemisessään ja sitä mieltä että kaikki ovat kateellisia hänen lahjattomuudestaan. Sinänsä Erika pyrkii olemaan samaa mitä Madonna oli aikanaan, mutta fanitin Madonnaa koska hän oli oikeasti lahjakas ja jälki hyvää. Nykyään tietty mennyt pikku hiljaa kornin puolle.

Vierailija
724/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikassa ärsyttää se kun se on huono jossain ja siitä huolimatta niin tohkeissaan tekemisessään ja sitä mieltä että kaikki ovat kateellisia hänen lahjattomuudestaan. Sinänsä Erika pyrkii olemaan samaa mitä Madonna oli aikanaan, mutta fanitin Madonnaa koska hän oli oikeasti lahjakas ja jälki hyvää. Nykyään tietty mennyt pikku hiljaa kornin puolle.

Ja lisäänpä vielä että Erika on kuitenkin vapaa jatkamaan valitsemallaan linjalla siitä huolimatta että minua ärsyttää. Kunhan nyt vastasin kysymykseen.

Vierailija
725/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksumaiset olennot ärsyttävät aina. Tuon ikäisen ei kuulu näyttää kulahtaneelle kasvonkiristyksissä käyvälle 50-vuotiaalle. Sen asuvalinnat ovat myöskin kuin lasinpala silmämunassa. 

Esiintymisasut hei.

Vierailija
726/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla seksikäs mikäs siinä. Erika on enemmän tyrkky.  Nuorempana oli todella nätti. 

Vierailija
727/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Erikasta vielä Cicciolina vaiheessa.

Sitten se alkoi käyttämään noita älyttömiä voimisteluasuja ja olemaan "seksikäs". Siis alkoi vilauttelemaan, koska hän on vapaa, itsenäinen, rohkea nainen ja voi tehdä niin.

Jaa, mä taas näen, että mentiin taas 50vuotta taaksepäin. Naisen on näytettävä pintaa menestyäkseen. Niin noloa ja alistavaa.

Vierailija
728/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tykkäänkin hänestä niin hän on hieman ylimielinen, ja luulen että siksi että saisi olla sitä mitä haluaa olla. Suomessa kun ei saa olla näkyvä, pitää olla neutraali. Ulkomailla tuo olisi ok.

Vierailija
729/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tehnyt itsestään halvan näköisen ja vetää sillä muitakin naisia alas.

Ei kai nyt sentään esikuva ole. Voi voi ei kai nyt Erikalla ole kurjaa itsellään tuossa lookissaan. En kuitenkaan vaivaa hirveästi aikaa pohtien sitä. Hiusväri sopii ihan hyvin. Voisi sopia joku muukin. Mustahiuksisille harvoin sopii blondaus, mutta Erika ei taida olla alunperin mustahiuksinen.

Tietenkin on. Hän on julkisuudessa esiintyvä. Kyllä hän on jonkun esikuva. Häntähän niin rohkeaksi ja upeaksi kutsutaan monella eri suulla. esim Vain Elämäässäkin.

Vierailija
730/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikalla on hyvä itseluottamus ja siksi pidän hänestä. Tuo hänen julkinen olemuksensahan on vain rooli ja tarkoituksenakin ärsyttää. Katsokaa pidemmälle, jos osaatte. 

Jes! Asia kommentti.

Vierailija
731/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää persettä, äijänsä kattoo ja tyjkkää

Vierailija
732/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mitä näyttää.

Vierailija
733/1001 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pileim jaksa tollasta hahmoa ja eikö hän olekin miesten katseelle tehty hahmo ihan tarkoituksella? En ole kohderyhmää ja tulee vähän sama fiilis kuin niistä tosielämän naisista jotka on hemmetin tympeitä muille naisille mutta valo oikein syttyy silmiin kun joku mies ilmestyy kuvaan ja ollaan niin mielinkielin. En siis tiedä onko Erika tyly sinänsä kenellekään enkä häntä siitä syytä mutta se ilmeinen tekemisten kohdentaminen vain heteromiehille TUNTUU samalta poissulkemiselta. Ja vielä niin kovin läpinäkyvin (heh pun intended) keinoin. Samaan aikaan yritän kasvattaa pientä tytärtä tähän maailmaan ja on se harvinainen mutkikasta.

Vierailija
734/1001 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Erika pukeutuisi ja käyttäytyisi "normaalisti" niin ei erottuisi. Vedetty överiksi että huomattaisiin ja media luo Erikasta kuvaa että olisi hirveän kadehtittu ja seksikäs. Tekemällä luodaan tiettyä kuvaa ihmisille vaikka totuus olisikin toista.

Vierailija
735/1001 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä. Ennemminkin naurattaa :-D

Vierailija
736/1001 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 v nainen ja pidän Erika Vikmanista. Syntisten pöytä on hyvä kappale. Vaikuttaa hyvältä tyypiltä vaikka tyyli onkin erikoinen ja Kikkaan päin menevä. Enemmän mua ärsyttää liian sliipatuksi rakennettu imago joka monilla artisteilla on, siis mikä ihme tämä nyt on että vielä 2020-luvulla ns. sutturatyyli voi järkyttää ketään. Suhde Dannyyn on kyllä jotain jota en nyt kommentoi :D

Vierailija
737/1001 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, että Erika juhli vasta 30v. synttäreitään, olen pitänyt huomattavasti vanhempana. Tyyli ja meikki vanhentaa ainakin 10-20 vuotta lisää.

Vierailija
738/1001 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöskään en vaan pidä hänen tyylistään, mutta en voi sanoa, että inhoan häntä, kun en tunne henkilökohtaisesti. En ikinä menisi minnekään katsomaan hänen esiintymistä, koska ei vaan riitä minulle se, että näyttelee anteliaasti tissivakoa ja muita vakoja ja laulaa jotain humputipumputi-kappaleita. Musiikki jota hän esittää ei iske minuun pätkääkään, eikä Erika itse esiintyjänä. 

Vierailija
739/1001 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on hyvät tissit, niistä akat ovat kaikista kateellisimpia, sama juttu Sara Siepin kohdalla.

Kun olisikin omat ja muutenkin vartalo on jotenkin lössähtänyt jo tuossa iässä.Siepistä ei voi puhua edes samaan aikaan on aivan omaa luokkaansa ja kaunis.En ole kummallekkaan kateellinen vikmanissa vain ärsyttää tuo väkisin kuuluisaksi tuppaaminen.Onneksi ei tarvitse noita hänen rahan keruu juttujaan lukea.

Vierailija
740/1001 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, että Erika juhli vasta 30v. synttäreitään, olen pitänyt huomattavasti vanhempana. Tyyli ja meikki vanhentaa ainakin 10-20 vuotta lisää.

Tämä. Luulin että olisi ainakin 40-vuotias tai päälle. Vanhan näköinen ikäisekseen.