Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
On hänellä ns. lähtenyt lapasesta tuo naiseuden buustaaminen ja itsensä esittely - tykkäsin tyypistä aiemmin ja biisit hauskoja mutta liika on liikaa
Koska on tyhmä, ruma ja laulutaidoton?
Hän on h..tava nainen, miehet eivät tykkää sellaisesta naisesta. Sen takia se 69 - kin jätti hänet
Minua häiritsee se, että just kun ollaan pääsemässä pois tosta naisen tekomaisesta barbilookista, niin eiköhän joku ala taas käyttämään sitä hyväkseen. Sanotaanko sitä esineellistämiseksi.
Tää on niin nähty eikä se edes ole kaunista, vaikka nainen olisi kuinka kaunis.
Myötähäpeä tulee mieleen, sillä en haluaisi kenenkään olevan esikuvana nuorille ton näköisenä.
Kuitenkin naisia on aina syytetty paljastellessaan, että itse oot tehnyt niin.
Olet halunnut olla vähäpukeinen ja seksikkäästi esiintynyt, eroottinen.
Minua pelottaa, miten niitten nuorten kanssa käy ,joilla ei ole turvaesjoukkoa. Muistaakseni Kikkakin joutui pitämään turvamiestä esiintymisreisuillansa.
Hmmm. Ehkä syy on lihavuudessa ja luuloissa omasta ulkonäöstä.
Ei ärsytä Erikassa mikään enkä tunne ketään jota ärsyttäisi.
Se on joku määrätty naistyyppi joka varmaan kokee Erikan hyppivän varpailleen.
hirviän näkönen luuska luulee olevansa kaunis ja seksikäs
luulee olevansa kaunis ja seksikäs hirviän näkönen luuska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti syynä on mammojen kateus.
Tämä.
Mikä hemmetin mamma?
Ei ärsytä eikä häiritse mutta mauttomuus hieman särkee mun sisäistä esteetikkoani.
Mä en halua haukkua ketään pystyyn, se on ikävää. Skippaan kuitenkin kaikki Erika Vikmaniin liityvät uutiset yms. Mielestäni hänestä tulee sellainen kikkamainen vaikutelma, eikä sellainen bimboilu ole enää tätä päivää. Jotain vaivaannuttavaa siinä on.
Ylipäätään suosittelen suuntaamaan huomiota asioihin joista pitää ja jotka kiinnostaa. Ei käyttää energiaa itseä ärsyttäviin asioihin jos sillä ei sen suurempaa yhteiskunnallista merkitystä ole.
Miksei Erikalle kelvannut Jyrki?
Vierailija kirjoitti:
On hänellä ns. lähtenyt lapasesta tuo naiseuden buustaaminen ja itsensä esittely - tykkäsin tyypistä aiemmin ja biisit hauskoja mutta liika on liikaa
Sama. Tuntuu et on ihan laukalle lähtenyt seksikkyyden esiintuominen. Huh vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Erikalle kelvannut Jyrki?
Ovat ilmeisesti taas eronneet. Olisi kummallekin suonut onnea elämäänsä.
Näin naisen näkökulmasta sanoisin, että kateus. Erika on todella näyttävä nainen! Useampia vaan tympäsee, kun joku on hyvännäköinen.
Kateellisia. Aika moneen mieheen uppoaa toi erikan olemus.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on hyvät tissit, niistä akat ovat kaikista kateellisimpia, sama juttu Sara Siepin kohdalla.
Luuletko ettei kukaan muu osaa mennä ottamaan silikonia tisseihin kuin nuo naiset? Saralla ainakin on, ja varmaan Erikallakin, sen verran on tissit kasvaneet sitten tangoaikojen. Miksi joku olisi kateellinen kumipalloista jotka jokainen voi itsekin mennä ostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia. Aika moneen mieheen uppoaa toi erikan olemus.
juupa juu jos haluaa seksinuken kotiinsa :D
Pidän Erikasta koska hänen mielestään jokainen saa olla sellainen kuin on. Sitä tämä maailma kaipaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009385626.html
Tästä näkee miten paljon ulkomuoto ja tyyli muuttunut. Aiemmin ollut terveen ja iloisen oloinen, nätti. Nykyinen tyyli vanhentaa ja ehkä paljon stressiäkin mikä vaikuttaa.