Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Erika on aivan ihana ja uskaltaa olla mitä on.
Jos kaikki naiset ymmärtäisivät miehiä ja miehisyyttä kuten erika, maailma olisi paljon parempi paikka.
Erika vei aikoinaan Suomen tavoitelluimman hopsiksen mammojen nenän edestä ja sekös heitä kismittää
Täysin yhdentekevä ja sieluton. Katsoin vain elämää ja ymmärrän miksi. Ei ole persoonallaan mukana jutussa ja se näkyy. Päälleliimattua ja hän on tuote eikä itse mukana jutussa. Ei kiinnosta muutenkaan tuon tyylinen musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, mutta kummastuttaa, miten niin nuori nainen voikaan näyttää keski-ikäiseltä kapakkaruusulta!
Minua ei kummastusta, kun ymmärrän että hän on rakentanut " kapakkaruusun imagon".
Miksi te nuoremmat ette tajua, että rooli on täysin tietoinen valinta? Se ärsyttää monia, mutta varmaan pitääkin ärsyttää. t. N 76v
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset ymmärtäisivät miehiä ja miehisyyttä kuten erika, maailma olisi paljon parempi paikka.
Tarkoitat varmaan 60 + ikäisten miehisyyttä? Erikan kohdeyleisö on vanhat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.
Ihan yhtä laskelmoituja ne sinun suosikkiartistiesi imagot ovat.
Juuri näin. Suurin osa artisteista on erittäin laskelmoivia, voi luoja kun tietäisitte! Satun pari tuntemaan henkilökohtaisesti. Niin laskelmoivia ja itsekeskeisiä ihmisiä on vaikea edes löytää. Joku voisi sanoa jopa feikkejä.
Itse tykkään Erikasta, joka vaikuttaa yllättävän aidolta, sellaiselta luonnonlapselta. Mutta tunnen myös
erään vanhemman naisihmisen, kenen mielestä Erika on kamalinta mitä maa päällään kantaa. En ole ymmärtänyt näin rajua suhtautumista, kertoo omista epävarmuuksistaan varmaan.
Tykkään Erikasta. Mielestäni fiksu ja aito luonnonlapsi. Ja mun mielestä se häpeilemätön överi-seksikkyys vaan toimii.
Mikä on tämä kuvitelma, että naiset olisivat Erikalle kateellisia? Siis mistä :D? Ei, emme ole. Hänessä tuo seksi-imago on päälleliimattua ja suttuista ja hei, ei pyörää tarvitse keksiä uudelleen. Erika itsessään ei ärsytä, hän on jotenkin surullinen hahmo, mutta tuo iänikuinen seksillä myyminen ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, mutta kummastuttaa, miten niin nuori nainen voikaan näyttää keski-ikäiseltä kapakkaruusulta!
Minua ei kummastusta, kun ymmärrän että hän on rakentanut " kapakkaruusun imagon".
Miksi te nuoremmat ette tajua, että rooli on täysin tietoinen valinta? Se ärsyttää monia, mutta varmaan pitääkin ärsyttää. t. N 76v
Tottakai tajutaan ja sehän siinä juuri ärsyttää. Ihailemani artistit tekevät musiikkia omana itsenään ja omalla persoonallaan. Heihin verrattuna Erikan roolitettu ja selkeästi jonkun toisen ohjaama esiintyminen tuntuu epämiellyttävältä. On kuin katsoisi jotain marionettiesitystä ja tulee mieleen että voiko hän itse hyvin. En halua nähdä tuollaista. Ja musiikki on ihan hirveää. Kuka lienee noiden biisien sanoittaja ja säveltäjä, sopisi vaihtaa alaa tai jäädä eläkkeelle, kuulostaa siltä että ikää on jo. Toivon että Erika irtautuisi taustatiimistään ja tekisi jotain omaa. Lauluääni riittäisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣
Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.
Piti oikein guuglettaa kuka nuo Erikan biisit tekee. No sama tekijä kuin Arttu Wiskarin biisit. Olisihan se pitänyt arvata! Hirveintä pateettista riimipashaa mitä maapäällään kantaa kummallakin.
No kun se koko konsepti on niin mekaaninen ja klisee että seksiä, seksiä, seksiä, lateksia, kiemurtelua, töröhuulia ja tönkköä kasarimusaa päälle. Päälleliimattu ja muovinen ilman mitään aitoa karismaa on tosiaankin se tunne mikä itselleni tulee. Huonosti näytelty putous-roolihahmo lähinnä.
Oikeasti Erika on kaunis ja viehättävä nuori nainen. Hän voisi olla aidosti sytyttävä ja viehko kun ei yrittäisi hampaat irvessä puristaa jotain muovista ja väkinäistä superseksipommi-shaissea. Itseä taitaa ärsyttää eniten että ihminen jolla olisi saumaa paljon enempäänkin tuhlaa aikaansa tuollaiseen papparaisille suunnattuun tunkkaiseen tekoviihteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.
No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.
Ovat kateellisia Ison D:een takia.
Rankan roolin on ottanut, sitä kun ei voi vetää kauan, ettei tule korniksi, naurettavaksi. On vahvasti jo niillä rajoilla. Mitä sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.
Siltä se varmasti tuntuu jos itse tykkää vain yksitoikkoisesta jumputuksesta ja ennalta-arvattavista loppuriimeistä.
Vierailija kirjoitti:
No kun se koko konsepti on niin mekaaninen ja klisee että seksiä, seksiä, seksiä, lateksia, kiemurtelua, töröhuulia ja tönkköä kasarimusaa päälle. Päälleliimattu ja muovinen ilman mitään aitoa karismaa on tosiaankin se tunne mikä itselleni tulee. Huonosti näytelty putous-roolihahmo lähinnä.
Oikeasti Erika on kaunis ja viehättävä nuori nainen. Hän voisi olla aidosti sytyttävä ja viehko kun ei yrittäisi hampaat irvessä puristaa jotain muovista ja väkinäistä superseksipommi-shaissea. Itseä taitaa ärsyttää eniten että ihminen jolla olisi saumaa paljon enempäänkin tuhlaa aikaansa tuollaiseen papparaisille suunnattuun tunkkaiseen tekoviihteeseen.
Erika ei ole kauniin ohi edes kävelly saatikka itse olisi kaunis