Didem ja uusi elämä Tukholmassa
Oletteko seuranneet Didemin uutta elämää Tukholmassa, miten on mielestänne lähtenyt käyntiin?
Kommentit (395)
Katiska-Sofia kai yritti Didemin miehen kaksoisveljeä iskeä?
Katiska-Sofia kopioi Didemiltä muutamat asukokonaisuudet ihan suoraan, aika sairasta ja freakyä! :D :D Kävi Tukholmassa jonkun kaverinsa kanssa risteilyllä ja pyöri siellä miehen kotikulmilla. Ainoa vaan että se mies lähti veljensä kaa Berliiniin heti kun kuuli Katiska-Sofian olevan tulossa Tukholmaan!
Tukholmassa 33-vuotias Katiska-Sofia uuden 20-vuotiaan kaverinsa eli aikuisen matkaholhoojansa kanssa kiersi kaikki Didemin aiemmin postaamat suosikkikahvilat ja kirjoitti että "mä käyn aina täällä"!!!
Eikö Didemiä pelota tuollainen seuraaminen?
Didem kuittaili somessaan vain sen verran että laittoi kuvat miehestä ja kaksoisveljestään ja että miehen kaksoisveli on sinkku :D
Eikö se sama kaksoisveli ollut Siepin ja Katrien kanssa aiemmin? Se minkä perään Sieppi rääkyi edellisellä Iholla kaudessa, ennen tätä Afrikan poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Didem kertonut hääsuunnitelmista tarkemmin? Paikkaa tai muuta?
Hei Sofia, ei ole.
Siksi, jotta sinne ei tulisi teitä kutsumattomia.
Vierailija kirjoitti:
Katiska-Sofia kai yritti Didemin miehen kaksoisveljeä iskeä?
Katiska-Sofia kopioi Didemiltä muutamat asukokonaisuudet ihan suoraan, aika sairasta ja freakyä! :D :D Kävi Tukholmassa jonkun kaverinsa kanssa risteilyllä ja pyöri siellä miehen kotikulmilla. Ainoa vaan että se mies lähti veljensä kaa Berliiniin heti kun kuuli Katiska-Sofian olevan tulossa Tukholmaan!
Tukholmassa 33-vuotias Katiska-Sofia uuden 20-vuotiaan kaverinsa eli aikuisen matkaholhoojansa kanssa kiersi kaikki Didemin aiemmin postaamat suosikkikahvilat ja kirjoitti että "mä käyn aina täällä"!!!
Eikö Didemiä pelota tuollainen seuraaminen?
Didem kuittaili somessaan vain sen verran että laittoi kuvat miehestä ja kaksoisveljestään ja että miehen kaksoisveli on sinkku :D
Eikö se sama kaksoisveli ollut Siepin ja Katrien kanssa aiemmin? Se minkä perään Sieppi rääkyi edellisellä Iholla kaudessa, ennen tätä Afrikan poikaa?
Täytyy todeta että Didem ei ainakaan ole töitä vieroksunut ihminen.
Teki töitä teinistä asti isänsä kebab-ravintolassa Riihimäellä.
Blörö ei ole tainnut tehdä päivääkään oikeita töitä vaikka on kohta 35-vuotias. Blörö on kuin Tuksu vol. 2, roikkuu mieluummin Seiskan sivuilla kun menee töihin tai opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin seurata Didemiä, kun hän asui Erottajalla. Iso mutta viihtyisä asunto (Mikon omistama edelleen), pirteät höpötykset, tapaamisia kaupungilla ja loma- ja vaikuttajamatkoja. Sitä aikaa taisi kestää vain 2-3 vuotta, sitten alkoi Didemin yksinasuminen. Luxus putosi pois, kuitenkin jäivät arkirutiinit. Alkoi vaikuttaa jo yksinäiseltä. Nyt asuu Tukholmassa yksinkertaisen nuoren miehen kanssa. Jos käyttäytyminen ja tilannetaju ovat miehellä teinin tasolla kuten vaikuttaa, olisin vähän varovainen, koska mies on kuitenkin yksi suuryrityksen perijöistä. Vanhemmat ovat ilmeisesti jo kieltäneet Didemiä kuvaamasta Rivieran huvilaa.
Se LUKSUSrouvamainen tyyli taisi olla sen exänsä hänelle valitsema tyyli. Ei näyttänyt viihtyvän siinä täysillä, ehkä siksi oli niin kärkäs mielipiteissään ja blogissaan siihen aikaan.
Nyt hän voi pukeutua aivan kuten haluaa ja tehdä töitä kuten haluaa eikä olla miehen kotiavovaimona ja elätettävänä. Minun mielestä osaa yhdistää taidokkaasti merkkituotteita, vintagea, edullisempaa vaatetta jne jne, eli häneen on nykyään helpompi samaistua, porukka tykkää sellaisesta.
Minäkin tykkään Didemin sisustus- ja vaatetyylistä. Itse en vain valitse parisuhteita lompakon perusteella. D ja A olivat männä viikonloppuna häävieraina, kyllä oli Didemin storeissa erikoinen postaus, missä hän korosti heidän pukeutumistaan (esim. Cartierin korvikset yksityiskohtana) ja pariskuntana oloaan. Miehenhän voi aina pukea, ja A oli jättänyt ne lapselliset korut pois. Tuli tästä korostuneesta postauksesta mieleen, että Didemillä on nyt polttava tarve päästä vihdoin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään Didemin sisustus- ja vaatetyylistä. Itse en vain valitse parisuhteita lompakon perusteella. D ja A olivat männä viikonloppuna häävieraina, kyllä oli Didemin storeissa erikoinen postaus, missä hän korosti heidän pukeutumistaan (esim. Cartierin korvikset yksityiskohtana) ja pariskuntana oloaan. Miehenhän voi aina pukea, ja A oli jättänyt ne lapselliset korut pois. Tuli tästä korostuneesta postauksesta mieleen, että Didemillä on nyt polttava tarve päästä vihdoin naimisiin.
Didemin mekko oli kuitenkin eksän maksama, koska on ollut häävieraana Mikon kanssa samassa asussa.
Katsoin, että jotenkin överi häävieraan asuksi, koska oli jo tyyliä kesäinen iltapuku. Yleensähän häissä on pukukoodina polvipituinen hame?
Ihan hirveetä rallienglantia taas storeissa, aika pahoja kirjoitusvirheitä. Ehkä sen Arcadan lastentarhanopettajalinjan loppuun suorittaminen tekisi terää?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveetä rallienglantia taas storeissa, aika pahoja kirjoitusvirheitä. Ehkä sen Arcadan lastentarhanopettajalinjan loppuun suorittaminen tekisi terää?
Älä vingu ja kitise kun et lähiömamma itse pääsisi sinne kouluun edes sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Didemin siskon vauvauutinen oli tosi iloinen! Hän on hyvin pärjäävä, kouluttautunut uranainen, ja ollut jo pitkään miehensä kanssa. Ei siis kullankaivajatyyppiä ollenkaan.
Miksi ihmeessä nainen ei saisi kaivaa kultaa? Heteroilla mies saa rai*kata ja lyödä naista, sekä haluta vain seksiä ja nuoria akkoja. Miehet vaihtelee nuorempaan, pettää, kiristää seksillä ja pitää naista esineenä sekä olettaa että nainen omistaa koko minuutensa tälle. Sitten nainen ei saisi haluta mitään?
Ryhdistäytykää vähän, heteroakat. Miehestä saa todellakin haluta rahaa, eihän miehetkään pidä naista kuin omaisuutena :D sairaita naisvihaajia te akatkin.
Vierailija kirjoitti:
Valitsee mieskin naisen vain seksin takia, ettepä te siitä valita. Miksi miehet saa ajaa omaa etua ja omistaa naisen, mutta nainen ei saa haluta mitään?
Hei Didem! Kiva kun palasit linjoille.
Käsityksesi miesten ja naisten välisistä suhteista on kommenttiesi perusteella aika epäterve. Minkään sortin väkivalta tai vallankäyttö ei koskaan ole ok. Voit vapaasti haluta rikkaan miehen, mutta älä puolustele valintojasi sillä, että miehet saa tehdä naisille kaikkea kamalaa. Koska eivät ne saa.
Ja siihen naisvihaan syyllistyt näissä jutuissasi ihan itse.
Huh huh mitä juttuja. "Nainen ei saisi haluta mitään". On olemassa myös ns. henkinen pääoma, minkä kasaamiseen jotkut tähtäävät. Jos kaivat vain kultaa, kaikki mitä haluat on materiaa. Yks lysti millä keinolla hankittua.
Mulla on sellaset kutinat et voisko olla pieniin päin? Kryprisiä stooreja ollut viime viikolla että tunteet heittelee sinne tännd ja nyt oli verikokeisiin menossa.
Olen aavistellut jo pitkään, että olisikohan raskaana. Huhtikuussa postasi jonkun happy kuvan joka ei liittynyt mihinkään. Arvelin raskausuutisia.
Niin no, se ois varmin konsti sitouttaa itsensä lompsaan nyt, kun häitäkään ei ole näköpiirissä. Didemin siskokin on vain kihloissa, ja viimeisillään raskaana.
Nyt oli instassa, että raskaus keskeytetään, ja viettää syntymäpäivänsä sairaalassa, vauvalla on jotain vikaa.
Sikiö on kuollut. Rohkea ja hieno teko, kertoa asiasta instassa.
Vierailija kirjoitti:
Sikiö on kuollut. Rohkea ja hieno teko, kertoa asiasta instassa.
Varmaan oli "pakko" kertoa näiden raskaus-spekulaatioiden takia. En itsekään haluaisi että jengi pohtii olenko raskaana ja milloin on laskettu aika, jos sikiötä ei enää olisi.
Kiire on naimisiin, mutta kai pojalla joku oma tahto on. Ditsku olisi halunnut jo tänä kesänä naimisiin. Onhan hän jo 35, eikä koskaan vielä ollut!