Didem ja uusi elämä Tukholmassa
Oletteko seuranneet Didemin uutta elämää Tukholmassa, miten on mielestänne lähtenyt käyntiin?
Kommentit (395)
Mä ihmettelin, miksi hän käyttää nykyään tummia ja harmaita filttereitä. Tulee jotenkin synkkä fiilis. Nyt on taas Cannesissa kaksosten kanssa lomalla. En tiedä, kuka hoitaa poikaa ja miksi ei halua enää viettää perhe-elämää. Tulee tosiaan ikävä Erottajan-aikoja ja pirteitä päivityksiä.
Kaksosilla on ilmeisesti perheen loma-asunto Rivieralla, kun Didem on jo toista kertaa siellä vähän ajan sisään.
Kirjoittaa instaan nykyään rallienglannilla, eikö seuraajista suurin osa ole suomenkielisiä?
Oliko Didem se jota Pikku G polkaisi joskus?
Kovin on tylsä tyyli nykyään. Ja olen samaa mieltä, että vieraantunut tavallisesta elämästä. Lieneekö yksinäinen uudessa kotimaassaan?
Didem matkustelee koko ajan. Kuka on pojan kanssa Tukholmassa? Eihän lasta voi aina mukaan ottaa kun on koulua.
Seurataan siksi, että ainakin minä olen seurannut Didemiä instassa v. 2018 alkaen, ja jossain vaiheessa some-vaikuttajasta tulee kuin ystävä, kun hänen jokapäiväistä elämäänsä seuraa. Nyt on Didemin instasta tullut oudon sulkeutunut ja synkkä entisen kepeän iloisen tyylin sijaan. Ilmeisesti hänellä ei ole lupaa kuvata kaksosten Rivieran-asunnolla, kun ei ole sieltä esitellyt muuta kuin hiekkarantaa, ravintoloita ja omia vaatteitaan. Ihmettelen tosiaan, miten Luca pärjää. Kaksoset ovat vielä alle 30-vuotiaita, niin tuollainen biletys ja lomailu on ymmärrettävää - yleensä kyllä ihmiset eivät niin paljon pysty lomailemaan?
Joo on tosiaan instassa tyyli vaihtunut. Muutto toiseen maahan ja uusperheen perustaminen nuoren miehen kanssa on tosi isoja muutoksia. Ehkei kaikki ole mennyt niin sujuvasti kuin Didem toivoi ja on siksi nyt vähän hukassa. Ja mäkin oon miettinyt kuka hoitaa Lucaa.
Hyvin näyttää menevän ja ihanaa seurata, miten hänen naiseus on puhjennut kukkaan.
Mielestäni paljon kiinnostavampi elämä nykyään kuin aikaisemmin, mutta sehän on makukysymys mikä kenestäkin on kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo on tosiaan instassa tyyli vaihtunut. Muutto toiseen maahan ja uusperheen perustaminen nuoren miehen kanssa on tosi isoja muutoksia. Ehkei kaikki ole mennyt niin sujuvasti kuin Didem toivoi ja on siksi nyt vähän hukassa. Ja mäkin oon miettinyt kuka hoitaa Lucaa.
Minä äiti-ihmisenä taas en ole miettinyt ollenkaan, lapsihan on sen ikäinen että voi viettää paljonkin aikaa muunkin lähipiirin kuin vain äidin kanssa.
Ja tuo uuden miehen iästä jauhaminen on säälittävää - heillä on pienempi ikäero, kuin D:llä oli eksänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Seurataan siksi, että ainakin minä olen seurannut Didemiä instassa v. 2018 alkaen, ja jossain vaiheessa some-vaikuttajasta tulee kuin ystävä, kun hänen jokapäiväistä elämäänsä seuraa. Nyt on Didemin instasta tullut oudon sulkeutunut ja synkkä entisen kepeän iloisen tyylin sijaan. Ilmeisesti hänellä ei ole lupaa kuvata kaksosten Rivieran-asunnolla, kun ei ole sieltä esitellyt muuta kuin hiekkarantaa, ravintoloita ja omia vaatteitaan. Ihmettelen tosiaan, miten Luca pärjää. Kaksoset ovat vielä alle 30-vuotiaita, niin tuollainen biletys ja lomailu on ymmärrettävää - yleensä kyllä ihmiset eivät niin paljon pysty lomailemaan?[/quote
Siis onko nämä kaksoset Didemin aikaisemmasta suhteestä Baronan perustajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kuvailisin muutosta pöyristyttäväksi. Instasta on tullut pröystäilevä, tylsä, vakava, epäkiinnostava ja etäinen. Ihanasta perhe-elämästä pojan ja koiran kanssa ja parisuhde söpöilystä ei ole tietoakaan. Olikohan muutto virhe.
Didem on aivan vieraantunut tavallisen ihmisen arjesta ja elämästä. Aivan älytöntä kerskakulutusta ja kummallinen tyyli! Ei enää kiinnosta!
Ääliö olet kun joskus on kiinnostanut. Miten typerä pitää olla että seuraa jotain typerystä instassa. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Seurataan siksi, että ainakin minä olen seurannut Didemiä instassa v. 2018 alkaen, ja jossain vaiheessa some-vaikuttajasta tulee kuin ystävä, kun hänen jokapäiväistä elämäänsä seuraa. Nyt on Didemin instasta tullut oudon sulkeutunut ja synkkä entisen kepeän iloisen tyylin sijaan. Ilmeisesti hänellä ei ole lupaa kuvata kaksosten Rivieran-asunnolla, kun ei ole sieltä esitellyt muuta kuin hiekkarantaa, ravintoloita ja omia vaatteitaan. Ihmettelen tosiaan, miten Luca pärjää. Kaksoset ovat vielä alle 30-vuotiaita, niin tuollainen biletys ja lomailu on ymmärrettävää - yleensä kyllä ihmiset eivät niin paljon pysty lomailemaan?
Saat anan ääliö olet,
Käsittääkseni Didemin ja Lucan lähipiiri jäi suureksi osaksi Suomeen? Siis ainakin Lucan isä ja isovanhemmat. Didemin sisko asuu Tukholmassa kyllä.
En tarkoittanut arvostella parin ikäeroa (sehän on aika pieni), vaan tarkoitin ettei uudella miehellä ehkä ikänsä vuoksi ole vielä kertynyt kokemusta lapsiperhe-elämästä. Toki Luca on jo aika iso poika, mutta kuitenkin vielä sen ikäinen, että tarvitsee varmasti äidin tukea ja turvaa isojen elämänmuutosten keskellä.
En siis ole kritisoimassa Didemin valintoja, mutta ainahan jotain odottamatonta mutkaa voi tulla matkaan.
T:11
Nyt oli D ekan kerran iloisen näköinen pitkään aikaan stooreissa, kun kertoi pääsevänsä nyt vkl Suomeen.
Onko nuo kaksoset ne exän lapset joiden luona he kävivät aina silloin tällöin USAssa? Ja nyt heillä on joku asunto Euroopassa? Onpa kiva jos D:llä on säilynyt hyvät välit heihin.
Kuvailisin muutosta pöyristyttäväksi. Instasta on tullut pröystäilevä, tylsä, vakava, epäkiinnostava ja etäinen. Ihanasta perhe-elämästä pojan ja koiran kanssa ja parisuhde söpöilystä ei ole tietoakaan. Olikohan muutto virhe.
Didem on aivan vieraantunut tavallisen ihmisen arjesta ja elämästä. Aivan älytöntä kerskakulutusta ja kummallinen tyyli! Ei enää kiinnosta!