Terveisiä Malagasta! Koettakaa pärjäillä siellä kallissa Suomessa, onko kylmä jo??
Ihanan halpaa ja lämmintäkin. Lyhythihaisella pärjää vielä!
Kommentit (154)
Monet suomalaiset alkoholisoituu Espanjassa, karmeita kohtaloita näkee iltapäivälehtien sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Monet suomalaiset alkoholisoituu Espanjassa, karmeita kohtaloita näkee iltapäivälehtien sivuilla.
Suomessako ei juoppoja ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mentaliteetti kuvaa kyllä loistavasti tonne Andalucían Suomi-helvettiin muuttaneita. Ei ihme että Malagan alue alkaa olla Lahti palmujen alla, kun sinne muuttaa juuri ne juntit joilla nousee hattuun kun yhtäkkiä asutaan oikein ULKOMAILLA 😅
Espanja on suuri ja monipuolinen maa. Suomalaisia asuu ja työskentelee muuallakin kuin Aurinkorannikolla. Esim. yksi tyttäreistäni asuu/opiskelee/ tekee töitä Gironassa/ Kataloniassa.
Suuri ja mahtava Epsanja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mentaliteetti kuvaa kyllä loistavasti tonne Andalucían Suomi-helvettiin muuttaneita. Ei ihme että Malagan alue alkaa olla Lahti palmujen alla, kun sinne muuttaa juuri ne juntit joilla nousee hattuun kun yhtäkkiä asutaan oikein ULKOMAILLA 😅
Espanja on suuri ja monipuolinen maa. Suomalaisia asuu ja työskentelee muuallakin kuin Aurinkorannikolla. Esim. yksi tyttäreistäni asuu/opiskelee/ tekee töitä Gironassa/ Kataloniassa.
Varmasti näin, mutta tässä ketjussa puhutaan Malagasta.
Ihan mielelläni olen täällä kylmässä Suomessa, rakastan syksyä ja talvea. Työni ovat sellaisia että voisin vaikka muuttaa Espanjaan milloin vain, mutten halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessako ei juoppoja ole?
Kertoo vain siitä, että ruoho ei ollut vihreämpää aidan toisella puolen.
Kallista ja kylmää. Ja kurkku kipeä, joku flunssa tuloillaan. Ollut jo monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Espanjassa myydään joulukalentereita?
Kiinnostaa minuakin.
Saadaanko vastaus tähän kysymykseen?
MYYDÄÄNKÖ NIITÄ PIRUN JOULUKALENTEREITA SIELLÄ JO?
Ihanan viileää, vihdoin voi ulkoilla. Pääsee sienestämään taas tänään! Eikä meillä ole myöskään taloudellisia ongelmia, joka kk jää noin 1500€ löysää rahaa huvituksiin (toki säästetään suurin osa, mutta varsinainen säästäminenkin on jo kk-budjettiin laskettu).
Mä en haluaisi asua missään missä ei talvisin pääse järven jäälle lenkkeilemään ja syksyisin sienestämään. Kesät on surkeita kyllä. Ötököitä, kyitä, ja liian kuuma tehdä muuta kuin istua sisällä viileässä kämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti näin, mutta tässä ketjussa puhutaan Malagasta.
Tässä ketjussa lähinnä yleistetään.
Ei palele. Koivuhalot palavat leivinuunissa. Kun uuni on valmis, sinne menevät lasagne, pullat, kakut ym. Mikä ihana tuoksu sitten pirtissä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanan viileää, vihdoin voi ulkoilla. Pääsee sienestämään taas tänään! Eikä meillä ole myöskään taloudellisia ongelmia, joka kk jää noin 1500€ löysää rahaa huvituksiin (toki säästetään suurin osa, mutta varsinainen säästäminenkin on jo kk-budjettiin laskettu).
Mä en haluaisi asua missään missä ei talvisin pääse järven jäälle lenkkeilemään ja syksyisin sienestämään. Kesät on surkeita kyllä. Ötököitä, kyitä, ja liian kuuma tehdä muuta kuin istua sisällä viileässä kämpässä.
Sienestämässä kävimme juuri eilen.
Täällä Kataloniassa sienestäminen on hyvin suosittua. Mekin saimme poimituksi pari suurta korillista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa minuakin.
Huomaa, että kukaan kommentoijista ei oikeasti asu Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa minuakin.
Huomaa, että kukaan kommentoijista ei oikeasti asu Espanjassa.
Tärkein tieto eikä vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa minuakin.
Jossakin ehkä myydään, jossakin ei. Ainakaan kaupassa, jossa itse yleensä käyn, en viimeksi niitä ainakaan siellä huomannut olevan. Kiinan basaareissa myyvät yleensä aikaisin niinkuin muutakin joulurihkamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sienestämässä kävimme juuri eilen.
Täällä Kataloniassa sienestäminen on hyvin suosittua. Mekin saimme poimituksi pari suurta korillista...
Siellä on todennäköisesti joka tapauksessa liian kuuma suurimman osan aikaa vuodesta. +15 astetta alkaa olla jo liikaa minulle. Sisälläkin saa olla t-paidassa 19 asteessa, vaikka vaan istuu paikallaan.
Ei sillä, kyllä mä kuumaakin kestän (mm. Kambodzassa on tullut vietettyä aikaa), mutta ei se kivaa ole. Koko ajan ruumiinlämpö koholla, öisinkin. Se väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vahingonilo paras ilo?
Kuka on vahingoniloinen?
Sä itse?