Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä Malagasta! Koettakaa pärjäillä siellä kallissa Suomessa, onko kylmä jo??

Vierailija
01.10.2022 |

Ihanan halpaa ja lämmintäkin. Lyhythihaisella pärjää vielä!

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyryävän kuuma kaakao pakkaspäivänä pitkän ulkoilun päälle, nam! Vähän tulta takkaan ja avot.

Vierailija
102/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona just istun shortsit jalassa. Tarkenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut niin tylsä viikonloppu että vedän tähän nyt seksijuttuja taas. Eli Malagasta tuli mieleen, että 90-luvun alussa se oli yksi paikka, missä oli AIDS:ia. Hieman mietitytti kun olin erään kanssa joka kertoi Malagan reissuistaan ja huumeiden käytöstä (siis neulakamaa). No ei käynyt mitenkään.

Vierailija
104/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut niin tylsä viikonloppu että vedän tähän nyt seksijuttuja taas. Eli Malagasta tuli mieleen, että 90-luvun alussa se oli yksi paikka, missä oli AIDS:ia. Hieman mietitytti kun olin erään kanssa joka kertoi Malagan reissuistaan ja huumeiden käytöstä (siis neulakamaa). No ei käynyt mitenkään.

Sillanpää tehnyt biisin Malagasta.

Vierailija
105/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä häivyn täältä pois, jonnekkin kauas

Ei en, enää hetkekskään jää palelemaan panen lomakamppeet niskaan sanon kiitos ja moi ja moi ja moi

On tuolla jossain maa, missä saa nauraa aina ja arjen unohtaa

Kaamos ja pankkilaina eivät parin tunnin päästä rassata voi, ei voi, ei voi

Tunkkinne pitäkää hei, malja nousee vapaudelle

Nyt tai ei koskaan, menen aurinkoon

Lipun lunastin ja lennän etelään, lennän etelään

Tarpeekseni saanut oon synkästä ja lennän etelään, lennän etelään

Meen Malagaan, tai mihin vaan

Elämän kevääseen, elämän kevääseen

Tulkoon vaan talvikuu, mä oon sen kanssa sujut

Ranta ja palmupuu, niin mieli masentunut

Pelkkä muisto on ja rantabaarissa soi, ja soi, ja soi. Hei!

Tunkkinne pitkäkää hei, malja nousee vapaudelle

Nyt tai ei koskaan, menen aurinkoon

Lipun lunastin ja lennän etelään, lennän etelään

Elämän kevääseen

Hei hapannaama, tuu tänne täällon hyvä meno

Ihmiset murjota ei, ne sanoo holá holá

Saat olla äärisuora taikka tosi vino

Aurinkoon. Lipun lunastin ja lennän etelään, lennän etelään

Meen Floridaan, tai mihin vaan

Tämä biisi.

Vierailija
106/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyykö Danny ja Helmi tänä syksynä?

Vierailija
107/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja täältä Suomesta. On ihana olla täällä talvella, kun on lämmin asunto. Hyvää talvea teille Malagaan.

Terkkuja täältä Espanjasta,

mutta ei Aurinkorannikolta.

Me emme ole täällä kaikki "muertos de hambre", vaan monet meistä asustelevat ihan mukavasti. Hyvin rakennetut omakotitalot, joissa pärjää vallan mainiosti läpi talven.

Vanha sanonta; "Rahalla saa ja hevosella pääsee", pätee täälläkin.

Tänäänkin...aamu valkeni mitä kauneimpana.

Aamiaisen jälkeen uintia; nyt puolison kanssa pienelle pyöräretkelle lähivuoristoon kera eväiden.

Vierailija
108/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja täältä Suomesta. On ihana olla täällä talvella, kun on lämmin asunto. Hyvää talvea teille Malagaan.

Terkkuja täältä Espanjasta,

mutta ei Aurinkorannikolta.

Me emme ole täällä kaikki "muertos de hambre", vaan monet meistä asustelevat ihan mukavasti. Hyvin rakennetut omakotitalot, joissa pärjää vallan mainiosti läpi talven.

Vanha sanonta; "Rahalla saa ja hevosella pääsee", pätee täälläkin.

Tänäänkin...aamu valkeni mitä kauneimpana.

Aamiaisen jälkeen uintia; nyt puolison kanssa pienelle pyöräretkelle lähivuoristoon kera eväiden.

Hyvin rakennettu Espanjassa :D Huutonaurua! Terveisin rakennusinsinööri

Vierailija
109/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan raikas syksyinen päivä. Koita jaksaa siellä Suomi turrejen kanssa. Itse en sinne muuttaisi mistään hinnasta. Ps. Tsemiä talveen siellä on tunnetusti kylmät kämpät talvella ja lämmitystä ei juurikaan.

Vierailija
110/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan raikas syksyinen päivä. Koita jaksaa siellä Suomi turrejen kanssa. Itse en sinne muuttaisi mistään hinnasta. Ps. Tsemiä talveen siellä on tunnetusti kylmät kämpät talvella ja lämmitystä ei juurikaan.

Ja kaasu loppuu talvella.

Vierailija
111/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintyykö Danny ja Helmi tänä syksynä?

Vai Erika ja 69!

Vierailija
112/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malagassa asuneena, ei ole yhtään ikävä. Asumisen hinta-laatusuhde surkea, rakennukset talvella jäätävän kylmiä ja kosteita. Asuminen ei todellakaan ole halpaa, ainakaan jos haluaa edes kelvollisen asunnon. Torakoita on joka kulmalla, samoin hometta. Sähköllä ja kaasulla lämmittäminen on kallista, lämmintä vettä saat suihkusta pari minuuttia. Asioiden hoito on hidasta, vanhanaikaista ja hankalaa, enkä edes aloita siitä, mitä tapahtuu jos sairastut etkä pääse töihin. Ensimmäisten kuukausien jälkeen aina käy pitkäksi, edes ranta ei Malagassa ole kovin kummoinen ja kulttuuri- ja harrastustarjonta on kaupungin kokoon nähden onnetonta. Vuokrat on siellä nousseet todella paljon, samoin ruokakustannukset, ja palkat Espanjassa on onnettomat. Kokonaisuudessaan Malaga on Suomi-turrejen kansoittama tylsä kaupunki ja suurimmilta osin todella ruma ja ylihinnoiteltu. Tässä maailmassa on aika monta mielenkiintoisempaa paikkaa jossa voisit elää samalla rahalla mitä maksat siellä asumisesta, mutta jostain syystä monella suomalaisilla ei mielikuvitus riitä Fugen nurkkia pidemmälle.

Vierailija
113/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malagassa asuneena, ei ole yhtään ikävä. Asumisen hinta-laatusuhde surkea, rakennukset talvella jäätävän kylmiä ja kosteita. Asuminen ei todellakaan ole halpaa, ainakaan jos haluaa edes kelvollisen asunnon. Torakoita on joka kulmalla, samoin hometta. Sähköllä ja kaasulla lämmittäminen on kallista, lämmintä vettä saat suihkusta pari minuuttia. Asioiden hoito on hidasta, vanhanaikaista ja hankalaa, enkä edes aloita siitä, mitä tapahtuu jos sairastut etkä pääse töihin. Ensimmäisten kuukausien jälkeen aina käy pitkäksi, edes ranta ei Malagassa ole kovin kummoinen ja kulttuuri- ja harrastustarjonta on kaupungin kokoon nähden onnetonta. Vuokrat on siellä nousseet todella paljon, samoin ruokakustannukset, ja palkat Espanjassa on onnettomat. Kokonaisuudessaan Malaga on Suomi-turrejen kansoittama tylsä kaupunki ja suurimmilta osin todella ruma ja ylihinnoiteltu. Tässä maailmassa on aika monta mielenkiintoisempaa paikkaa jossa voisit elää samalla rahalla mitä maksat siellä asumisesta, mutta jostain syystä monella suomalaisilla ei mielikuvitus riitä Fugen nurkkia pidemmälle.

Amen.

Vierailija
114/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa parasta vaihtelevat vuodenajat.

Vierailija
115/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mentaliteetti kuvaa kyllä loistavasti tonne Andalucían Suomi-helvettiin muuttaneita. Ei ihme että Malagan alue alkaa olla Lahti palmujen alla, kun sinne muuttaa juuri ne juntit joilla nousee hattuun kun yhtäkkiä asutaan oikein ULKOMAILLA 😅

Vierailija
116/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*ska se on paskaa Pariisissakin!

Vierailija
117/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mentaliteetti kuvaa kyllä loistavasti tonne Andalucían Suomi-helvettiin muuttaneita. Ei ihme että Malagan alue alkaa olla Lahti palmujen alla, kun sinne muuttaa juuri ne juntit joilla nousee hattuun kun yhtäkkiä asutaan oikein ULKOMAILLA 😅

Ja hihattomassa tarkeneminen saavutuksista suurin. Jo lentokoneessa voi laittaa sukat + sandaalit

Vierailija
118/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa parasta vaihtelevat vuodenajat.

Vaihtelevat vuodenajat ???

Oli silloin ennen, ei nykyään kovinkaan hääppöset vaihtelut!

Vierailija
119/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serranon kinkulla verisuonet tukkoon.

Vierailija
120/154 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hola hola hola hola hola

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme