Terveisiä Malagasta! Koettakaa pärjäillä siellä kallissa Suomessa, onko kylmä jo??
Ihanan halpaa ja lämmintäkin. Lyhythihaisella pärjää vielä!
Kommentit (154)
Kotona just istun shortsit jalassa. Tarkenee.
Mulla on ollut niin tylsä viikonloppu että vedän tähän nyt seksijuttuja taas. Eli Malagasta tuli mieleen, että 90-luvun alussa se oli yksi paikka, missä oli AIDS:ia. Hieman mietitytti kun olin erään kanssa joka kertoi Malagan reissuistaan ja huumeiden käytöstä (siis neulakamaa). No ei käynyt mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut niin tylsä viikonloppu että vedän tähän nyt seksijuttuja taas. Eli Malagasta tuli mieleen, että 90-luvun alussa se oli yksi paikka, missä oli AIDS:ia. Hieman mietitytti kun olin erään kanssa joka kertoi Malagan reissuistaan ja huumeiden käytöstä (siis neulakamaa). No ei käynyt mitenkään.
Sillanpää tehnyt biisin Malagasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä häivyn täältä pois, jonnekkin kauas
Ei en, enää hetkekskään jää palelemaan panen lomakamppeet niskaan sanon kiitos ja moi ja moi ja moi
On tuolla jossain maa, missä saa nauraa aina ja arjen unohtaa
Kaamos ja pankkilaina eivät parin tunnin päästä rassata voi, ei voi, ei voi
Tunkkinne pitäkää hei, malja nousee vapaudelle
Nyt tai ei koskaan, menen aurinkoon
Lipun lunastin ja lennän etelään, lennän etelään
Tarpeekseni saanut oon synkästä ja lennän etelään, lennän etelään
Meen Malagaan, tai mihin vaan
Elämän kevääseen, elämän kevääseen
Tulkoon vaan talvikuu, mä oon sen kanssa sujut
Ranta ja palmupuu, niin mieli masentunut
Pelkkä muisto on ja rantabaarissa soi, ja soi, ja soi. Hei!
Tunkkinne pitkäkää hei, malja nousee vapaudelle
Nyt tai ei koskaan, menen aurinkoon
Lipun lunastin ja lennän etelään, lennän etelään
Elämän kevääseen
Hei hapannaama, tuu tänne täällon hyvä meno
Ihmiset murjota ei, ne sanoo holá holá
Saat olla äärisuora taikka tosi vino
Aurinkoon. Lipun lunastin ja lennän etelään, lennän etelään
Meen Floridaan, tai mihin vaan
Tämä biisi.
Esiintyykö Danny ja Helmi tänä syksynä?
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja täältä Suomesta. On ihana olla täällä talvella, kun on lämmin asunto. Hyvää talvea teille Malagaan.
Terkkuja täältä Espanjasta,
mutta ei Aurinkorannikolta.
Me emme ole täällä kaikki "muertos de hambre", vaan monet meistä asustelevat ihan mukavasti. Hyvin rakennetut omakotitalot, joissa pärjää vallan mainiosti läpi talven.
Vanha sanonta; "Rahalla saa ja hevosella pääsee", pätee täälläkin.
Tänäänkin...aamu valkeni mitä kauneimpana.
Aamiaisen jälkeen uintia; nyt puolison kanssa pienelle pyöräretkelle lähivuoristoon kera eväiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja täältä Suomesta. On ihana olla täällä talvella, kun on lämmin asunto. Hyvää talvea teille Malagaan.
Terkkuja täältä Espanjasta,
mutta ei Aurinkorannikolta.
Me emme ole täällä kaikki "muertos de hambre", vaan monet meistä asustelevat ihan mukavasti. Hyvin rakennetut omakotitalot, joissa pärjää vallan mainiosti läpi talven.
Vanha sanonta; "Rahalla saa ja hevosella pääsee", pätee täälläkin.
Tänäänkin...aamu valkeni mitä kauneimpana.
Aamiaisen jälkeen uintia; nyt puolison kanssa pienelle pyöräretkelle lähivuoristoon kera eväiden.
Hyvin rakennettu Espanjassa :D Huutonaurua! Terveisin rakennusinsinööri
Ihanan raikas syksyinen päivä. Koita jaksaa siellä Suomi turrejen kanssa. Itse en sinne muuttaisi mistään hinnasta. Ps. Tsemiä talveen siellä on tunnetusti kylmät kämpät talvella ja lämmitystä ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan raikas syksyinen päivä. Koita jaksaa siellä Suomi turrejen kanssa. Itse en sinne muuttaisi mistään hinnasta. Ps. Tsemiä talveen siellä on tunnetusti kylmät kämpät talvella ja lämmitystä ei juurikaan.
Ja kaasu loppuu talvella.
Vierailija kirjoitti:
Esiintyykö Danny ja Helmi tänä syksynä?
Vai Erika ja 69!
Malagassa asuneena, ei ole yhtään ikävä. Asumisen hinta-laatusuhde surkea, rakennukset talvella jäätävän kylmiä ja kosteita. Asuminen ei todellakaan ole halpaa, ainakaan jos haluaa edes kelvollisen asunnon. Torakoita on joka kulmalla, samoin hometta. Sähköllä ja kaasulla lämmittäminen on kallista, lämmintä vettä saat suihkusta pari minuuttia. Asioiden hoito on hidasta, vanhanaikaista ja hankalaa, enkä edes aloita siitä, mitä tapahtuu jos sairastut etkä pääse töihin. Ensimmäisten kuukausien jälkeen aina käy pitkäksi, edes ranta ei Malagassa ole kovin kummoinen ja kulttuuri- ja harrastustarjonta on kaupungin kokoon nähden onnetonta. Vuokrat on siellä nousseet todella paljon, samoin ruokakustannukset, ja palkat Espanjassa on onnettomat. Kokonaisuudessaan Malaga on Suomi-turrejen kansoittama tylsä kaupunki ja suurimmilta osin todella ruma ja ylihinnoiteltu. Tässä maailmassa on aika monta mielenkiintoisempaa paikkaa jossa voisit elää samalla rahalla mitä maksat siellä asumisesta, mutta jostain syystä monella suomalaisilla ei mielikuvitus riitä Fugen nurkkia pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Malagassa asuneena, ei ole yhtään ikävä. Asumisen hinta-laatusuhde surkea, rakennukset talvella jäätävän kylmiä ja kosteita. Asuminen ei todellakaan ole halpaa, ainakaan jos haluaa edes kelvollisen asunnon. Torakoita on joka kulmalla, samoin hometta. Sähköllä ja kaasulla lämmittäminen on kallista, lämmintä vettä saat suihkusta pari minuuttia. Asioiden hoito on hidasta, vanhanaikaista ja hankalaa, enkä edes aloita siitä, mitä tapahtuu jos sairastut etkä pääse töihin. Ensimmäisten kuukausien jälkeen aina käy pitkäksi, edes ranta ei Malagassa ole kovin kummoinen ja kulttuuri- ja harrastustarjonta on kaupungin kokoon nähden onnetonta. Vuokrat on siellä nousseet todella paljon, samoin ruokakustannukset, ja palkat Espanjassa on onnettomat. Kokonaisuudessaan Malaga on Suomi-turrejen kansoittama tylsä kaupunki ja suurimmilta osin todella ruma ja ylihinnoiteltu. Tässä maailmassa on aika monta mielenkiintoisempaa paikkaa jossa voisit elää samalla rahalla mitä maksat siellä asumisesta, mutta jostain syystä monella suomalaisilla ei mielikuvitus riitä Fugen nurkkia pidemmälle.
Amen.
Suomessa parasta vaihtelevat vuodenajat.
Tämä mentaliteetti kuvaa kyllä loistavasti tonne Andalucían Suomi-helvettiin muuttaneita. Ei ihme että Malagan alue alkaa olla Lahti palmujen alla, kun sinne muuttaa juuri ne juntit joilla nousee hattuun kun yhtäkkiä asutaan oikein ULKOMAILLA 😅
P*ska se on paskaa Pariisissakin!
Vierailija kirjoitti:
Tämä mentaliteetti kuvaa kyllä loistavasti tonne Andalucían Suomi-helvettiin muuttaneita. Ei ihme että Malagan alue alkaa olla Lahti palmujen alla, kun sinne muuttaa juuri ne juntit joilla nousee hattuun kun yhtäkkiä asutaan oikein ULKOMAILLA 😅
Ja hihattomassa tarkeneminen saavutuksista suurin. Jo lentokoneessa voi laittaa sukat + sandaalit
Vierailija kirjoitti:
Suomessa parasta vaihtelevat vuodenajat.
Vaihtelevat vuodenajat ???
Oli silloin ennen, ei nykyään kovinkaan hääppöset vaihtelut!
Serranon kinkulla verisuonet tukkoon.
Höyryävän kuuma kaakao pakkaspäivänä pitkän ulkoilun päälle, nam! Vähän tulta takkaan ja avot.