Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako nyt mennä laivalla Viroon?

Vierailija
01.10.2022 |

Syyslomalla mentäisiin. Tulee vaan mieleen että jos Venäjä räjäyttää jonkun kaasuputken tai vastaavan reitillä. Tai tekee iskun matkustajalaivaan.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena aikana vain menee kaikki läpi mistä venäjää syytetään vaikka Venäjä ei olisi syyllinen!

Idi ooteille menee kaikki läpi kun ÄO on mikä on ja on helppo syyllinen eli venäjä.

Määääää

Vierailija
102/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä keskeytti kaasutoimitukset pysyvästi, ettei tarvitse kuunnella Euroopan maiden ruikutusta.

Venäläisistä sukellusveneistä voi lähteä vahinkolaukaukauksia laivoihin mistä Venäjä ei ole vastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun venäjä....

Vierailija
104/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä keskeytti kaasutoimitukset pysyvästi, ettei tarvitse kuunnella Euroopan maiden ruikutusta.

Venäläisistä sukellusveneistä voi lähteä vahinkolaukaukauksia laivoihin mistä Venäjä ei ole vastuussa.

Ovat kykeneviä hääräämään sukellusveneiden ja sukellusrobottien kanssa. Kaiken moisia pommejahan ne voisi asennella yön pimeydessä.

Vierailija
105/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne keskeyttää kun Eurooppa oli ENSIN kieltäytynyt kaasusta.

Vai piisitkö sinä sopimuksesta kiinni jos toinen osa puoli rikkoo ensin sopimusta eikä pysy sovitussa.

Vierailija
106/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on ty pe ri ä

Vierailija
107/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne Itämerellä on jännitteinen, mutta Suomeen ei kohdistu sotilaallista uhkaa

Vierailija
108/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuputkien tuhoaminen on täysin linjassa Venäjän aikaisemman strategian kanssa. Luodaan epäilys kolmanteen osapuoleen toiminnalla mikä näyttää järjettömältä. Alunperin Krimin valtauksessa ei muka ollut venäläisiä sotilaita ja Amsterdamista lähtenyttä matkustajakonetta ei ampunut alas venäläissotilaat. Putin käyttää hyvin hyväkseen länsimaista oikeuden tajua, jos olisi pienikin mahdollisuus, että Venäjä ei tehnyt iskuja, ampunut ja kiduttanut siviilejä, niin silloin Venäjä ei tehnyt niitä. Venäjällä on useita valehtelun tasoja, mutta länsimaissa uskotaan, että jokin on totta tai ei ole totta.

Vierailija
109/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti Älkää nyt tuollaisia edes miettikö..vaan eläkää. Syyslomalla mennään mekin pariksi päiväksi tallinnnaan, teini pääsee Ulemisteen taas shoppaileen ja odottaa matkaa jo innolla

Vierailija
110/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kannattaa jäädä kotiin, sillä FSB saattaa ajaa ylitsesi suojatiellä.

Vierailija
111/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasuputkien tuhoaminen on täysin linjassa Venäjän aikaisemman strategian kanssa. Luodaan epäilys kolmanteen osapuoleen toiminnalla mikä näyttää järjettömältä. Alunperin Krimin valtauksessa ei muka ollut venäläisiä sotilaita ja Amsterdamista lähtenyttä matkustajakonetta ei ampunut alas venäläissotilaat. Putin käyttää hyvin hyväkseen länsimaista oikeuden tajua, jos olisi pienikin mahdollisuus, että Venäjä ei tehnyt iskuja, ampunut ja kiduttanut siviilejä, niin silloin Venäjä ei tehnyt niitä. Venäjällä on useita valehtelun tasoja, mutta länsimaissa uskotaan, että jokin on totta tai ei ole totta.

Näin juuri. Tämä lento-onnettomuus on jotenkin niin surullinen ja se, että eivät joutuneet edes vastuuseen asiasta. On pystytty ilmeisesti todistamaan , että nimenomaan venäläinen ohjus osui tähän koneeseen. Olen lukenut paljon tästä turmasta ja tutkimuksen mukaan ihmiset ovat olleet tajuissaan vielä siinä kohtaa kun kone on alkanut syöksyä maahan, koska happinaamareita kasvoilla ym.

Vierailija
112/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä niitä Venäjän sukellusveneitä on Suomenlahdellakin nähty, lähellä veneitäkin. Eikä niistä kuulemma näe ulos pintaan. Joku yksityisveneilijäkin kertoi, että oli ilmestynyt sukellusvene lähelle näköpiiriin. Aikuinen poikani kävi Virossa kesälomalla, samoin meni Ruotsiin laivalla. Minua ei saisi maksustakaan laivamatkoille nyt, onneksi on minun nuoruudessani ollut turvallista (tietääkseni).

Vierailija
113/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä niitä Venäjän sukellusveneitä on Suomenlahdellakin nähty, lähellä veneitäkin. Eikä niistä kuulemma näe ulos pintaan. Joku yksityisveneilijäkin kertoi, että oli ilmestynyt sukellusvene lähelle näköpiiriin. Aikuinen poikani kävi Virossa kesälomalla, samoin meni Ruotsiin laivalla. Minua ei saisi maksustakaan laivamatkoille nyt, onneksi on minun nuoruudessani ollut turvallista (tietääkseni).

No jep. Jos ei ole ihan pakko matkustaa niin ehkä pysyisin kotona enkä lähtisi risteilylle. Joku pika-alus Tallinnaan vois olla ihan ok

Vierailija
114/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa pelkäämään niin sitä pelkoaan saa juosta karkuun loputtomasti ja kaventaa elämänpiiriä ja hengitystilaansa niin pitkään kunnes ei ole jäljellä muuta kuin pimeä huone lukitun oven takana ja sinä ja pelkosi. Kannattaa kysyä onko se pelkääminen sen arvoista?

Vierailija
115/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa antaa pelolle valtaa. Eletään vaan niin kuin ennenkin. Sehän nyt venäläisiä ketuttaa kun itse eivät pääse enää ostamaan Suomesta Oltermannia.

Vierailija
116/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa antaa pelolle valtaa. Eletään vaan niin kuin ennenkin. Sehän nyt venäläisiä ketuttaa kun itse eivät pääse enää ostamaan Suomesta Oltermannia.

Ihan oikein. Mitä täältä juustoa hakemaan.

Vierailija
117/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ajateltiin hakea marraskuussa vähän joulu juomia laivalta. Tai ajateltiin vielä tänään, kamalaksi on asiat menny:((

Vierailija
118/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ajateltiin hakea marraskuussa vähän joulu juomia laivalta. Tai ajateltiin vielä tänään, kamalaksi on asiat menny:((

Haette vaan ihan rauhassa. Pika-aluksella Tallinnaan?

Vierailija
119/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Paitsi muista korona.

Vierailija
120/131 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu elämään jonkin Venäjän ehdoilla, pelossa.

Sitähän ne odottaakin.

Minä teen niin kuin aina aikaisemmin ja minä päätän minne matkustan ja milloin.

Kuitenkaan äärimmäisen suurella todennäköisyydellä, mitään ei tapahdu. Taas toiste päin ajatellen voi se lentokone muutenkin tippua tai laiva upota. Niitä tapahtuu. En kuitenkaan alistu elämään pelossa.

Eihän se edes olisi elämää. Mitä hyötyä on lopettaa kaikki ja käyttäytyä kuin kuollut vain sitä varten että pelkää sitä kuolemaa? Siinähän on jo ennen aikojaan "kuollut".