Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako teillä 2-vuotiaat juosta sisällä?

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitä ihmetellään, miks toiset ei anna lasten juosta sisällä ja olla lapsia. Lapsia voi olla muutenkin, kun sisällä juoksemalla. Mua oiken raivostuttaa naapurin tenavat meillä kylässä, kun juoksevat . Heti kun siitä sanotaan, niin ollaan niin nokkavana kun kotonakin saa juosta! Aargh. Oikeesti ottaa päähän tollaset vässykät vanhemmat jotka ei osaa , eikä viitti kieltää lapsiaan mistään. Sit ne kakarat tulee meille juoksemaan ja näyttämää huonoja tapojaan.

Vierailija
42/55 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maakellariin istumaan pimeässä muutamaksi tunniksi, jos sisällä liikaa riehaannutaan juoksemaan :) Kotona pitää olla kiltisti, ettei vaan mitään mene rikki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maakellariin istumaan pimeässä muutamaksi tunniksi, jos sisällä liikaa riehaannutaan juoksemaan :) Kotona pitää olla kiltisti, ettei vaan mitään mene rikki..

Vierailija
44/55 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin lapsi yliväsyneenä voi riehua, ja sille laitetaan stoppi. Mutta silloin en kiellä, kun lapsi vaikkapa innostuu jonkun asian tekemisestä niin, että lähtee juosten hakemaan tarviketta. Ja tää siis alle kolmevuotiaana. Tietysti kun tuosta kasvaa pitää katsoa tilanne uudestaan.

Vierailija
45/55 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sit kait outo, koska se kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin.

Meillä ei juokse omat lapset, eikä vieraatkaan. Aina sattuu vahinkoja, jos pienempien antaa juosta, isommatkin juoksee ja siinä jää taas pienemmät jalkoihin . Siksi meillä kielletään täysin sisällä juokseminen.

Vierailija
46/55 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juoksen minäkin välillä kun kiire puhelimeen tai muuten vaan. Talon läpi kun juoksee saa liikuntaakin, meillä noin 20 metriä matkaa päästä päähän. Ja kaksivuotiaan kuuluu juosta eikä kävellä.

Vierailija
47/55 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaksivuotiaan kuuluu juosta eikä kävellä.

Vierailija
48/55 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vieraissa ei tietenkään juosta.

Vierailija
49/55 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 juoksuikäistä löytyy meiltä :)

Vierailija
50/55 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hatustaan että meillä leikitään ja pelataan ja askarrellaan niin paljon, ettei tarvitse sisällä juosta.

Meillä ei kyllä leikitä yhtään, juostaan vaan koko perhe ympäri taloa kuin päättömät kanat. Kot-kot.

Vierailija
51/55 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sohvan ympäri. Saa juosta, reitillä ei ole mitään rikki menevää ja kompastua voi vain omiin jalkoihinsa. Minua lapsena kiellettiin aina juoksemasta, jopa ulkona, etten kaatuisi. Koin sen kauhean ahdistavana.

Vierailija
52/55 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sieluni silmin kuinka viisilapsisessa kaksosperheessä joku lapsista ottaa juoksuaskeleen ja ZÄP samalla sekunnilla marttyyrimamma puhaltaa pilliin ja vetäisee esiin muovailuvahat =).

Vierailija
53/55 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa ei juosta eikä hypitä sängyssä.

Vierailija
54/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vielä lapsia, mutta mä itse kyllä juoksen toisinaan sisällä:) Sohvallakin hyppisin, mutta valitettavasti se ei taida kestää. Lapsena kyllä hypin sohvalla varmaan reippaasti teini-ikään. (Oli kestävä sohva.)

Vierailija
55/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa 2-vuotias eikä kukaan muukaan. Juoksuleikit ovat ulkoleikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä