Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sapettaa! Mulle ei makseta firman puolivuotistulosbonuksia äitiysloman takia!

Vierailija
14.11.2006 |

Jäin äitiyslomalle kesäkuun puolivälissä. Tulosbonukset maksetaan tammi-kesäkuulta 2006, joten olen ollut hyvin vahvasti mukana osaltani tekemässä tulosta. Mä en saa latin latia äitiysloman vuoksi.

Uudet työntekijät saavat niiltä täysiltä kalenterikuukausilta, kun ovat firmassa olleet. Eli jos on tullut kesäkuun aikana taloon, vaikka vika päivä, saa kuukauden bonukset.

Musta tää on tosi törkeetä ja VÄÄRIN!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin palannut sinne hoitovapaaltani, niin tuskin olisin silloinkaan saanut. Nyt perusteluna oli äitiysloma, joka alkoi kyllä vasta maksupäivän jälkeen ja palaamisen jälkeen se olisi varmaan ollut se, että en ollut mukana tekemässä tulosta. Perseestä!

Olen nyt hoitovapaalla, mutta nykyisessä työpaikassa en saanut luvattua palkankorotusta, koska kerroin olevani raskaana... Tai siis sain 50 euroa, jotta en voi liittoon lähteä viemään asiaa. Sapettaa niin nämä työnantajien touhut!

Vierailija
2/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllähän se totuus on, että aina löytyy jotain porsaanreikiä, joilla äitiyslomalaisia saadaan sorrettua, jos työnantaja niin haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun uudetkin työntekijät saavat, jotain mätää tuossa systeemissä on! Eihän tommosessa ole mitään järkeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi