Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tahtomattani rakastunut toiseen mieheen, miten pääsen tästä tunteesta eroon?

Vierailija
30.09.2022 |

Olen naimisissa, ihan ns. onnellisesti, on lapsia, on eläimiä, on omakotitalo ja pari farmariautoa = klassikko. Mies on kiltti, hyvä isä ja puoliso, ja tyytyväinen suhteeseemme (olemme asiasta juuri puhuneet). Mutta.... minä olen silmittömän ihastunut, ehkä jopa rakastunut toiseen mieheen. Ei meillä ole suhdetta, ei ole tapahtunut mitään, pientä flirttiä ja pitkiä katseita muilta salaa. Ja tuo ihminen pyörii mun päässä ihan koko ajan, yötä päivää. Tämä alkaa mennä jo yli mun päässä, kaikki ajatukset pyörii vain tuon ihmisen ympärillä, unet ja kaikki.
Hänkin on naimisissa, on lapsia, on eläimiä, on olosuhteet kunnossa. Mutta se kemia ja se sähkö, joka meidän välillä on, on aivan järjetöntä.
Kärsin tästä aivan kamalasti, en pysty enää nauttimaan kotielämästä, en osaa enää puhua miehelleni mitään, haaveilen vain tuosta yhdestä. Olen odottanut ja toivonut, että tämä menee ohitse, jotta voisin taas elää järkevästi ja perheeni kanssa. Vaan ei. Tätä on kestänyt nyt neljä vuotta. Ja pahenee vain.
Mitä teen? Miten saan tuon hurmurin mielestäni??? Oikeasti haluan, koska emme me toisiamme saa kun molemmilla perheet, tämä häiritsee mun mielenrauhaa nyt aivan liikaa.
Auttakaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tiedän mikä sinua "vaivaa": kaipaat vaihtelua, et oikeasti uutta miestä.

Vierailija
82/85 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli vastaava ketju miehestä, joka sai valtavan määrän alapeukkua ja kommentteja tyyliin "ahneella on paskanen loppu" ja lopulta ketju poistettiin. Onko tämän palstan kaksoisstandardeille mitään rajaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli vastaava ketju miehestä, joka sai valtavan määrän alapeukkua ja kommentteja tyyliin "ahneella on paskanen loppu" ja lopulta ketju poistettiin. Onko tämän palstan kaksoisstandardeille mitään rajaa? 

Ei

Vierailija
84/85 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kirjoitit, että olette ihan onnellisessa suhteessa miehesi kanssa, ja kohta että seksiä ei ole ollut vuosiin...

Vierailija
85/85 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sanamuotoa käytettäisiin silloin, jos olisit itsekin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi