Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tahtomattani rakastunut toiseen mieheen, miten pääsen tästä tunteesta eroon?

Vierailija
30.09.2022 |

Olen naimisissa, ihan ns. onnellisesti, on lapsia, on eläimiä, on omakotitalo ja pari farmariautoa = klassikko. Mies on kiltti, hyvä isä ja puoliso, ja tyytyväinen suhteeseemme (olemme asiasta juuri puhuneet). Mutta.... minä olen silmittömän ihastunut, ehkä jopa rakastunut toiseen mieheen. Ei meillä ole suhdetta, ei ole tapahtunut mitään, pientä flirttiä ja pitkiä katseita muilta salaa. Ja tuo ihminen pyörii mun päässä ihan koko ajan, yötä päivää. Tämä alkaa mennä jo yli mun päässä, kaikki ajatukset pyörii vain tuon ihmisen ympärillä, unet ja kaikki.
Hänkin on naimisissa, on lapsia, on eläimiä, on olosuhteet kunnossa. Mutta se kemia ja se sähkö, joka meidän välillä on, on aivan järjetöntä.
Kärsin tästä aivan kamalasti, en pysty enää nauttimaan kotielämästä, en osaa enää puhua miehelleni mitään, haaveilen vain tuosta yhdestä. Olen odottanut ja toivonut, että tämä menee ohitse, jotta voisin taas elää järkevästi ja perheeni kanssa. Vaan ei. Tätä on kestänyt nyt neljä vuotta. Ja pahenee vain.
Mitä teen? Miten saan tuon hurmurin mielestäni??? Oikeasti haluan, koska emme me toisiamme saa kun molemmilla perheet, tämä häiritsee mun mielenrauhaa nyt aivan liikaa.
Auttakaa.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa sitä ja eroa, niin huomaat millainen helmi se kaveri on.... Sitä yllättävästi haaveilee kaikenlaista mutta todellisuus valitettavasti on karua tavikselle.

Vierailija
22/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa nyt ihmeessä salasuhde jos molemmat haluavat. Elämästå kannattaa nauttia, eikä miettiä miltä tuntuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille.

Vierailija
24/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tunteita ei voi valita eikä määrätä. Voit valita vain sen, miten toimit. Jätä kaikki flirtit ja pitkät katseet, panosta omaan parisuhteeseen. Ohjaa ajatuksesi päättäväisesti muualle, kun ne harhautuvat. Hae uutta työpaikkaa, jos on tarvis.

Lisäksi yritä muistaa, että jokaisessa suhteessa tulee arki vastaan. Sinä haaveilet nyt jostakin, mitä ei oikeasti ole olemassa, idealisoitua kuvaa. Tälläkin miehellä on omat pienet ärsyttävät tapansa ja ehkä isotkin puutteensa. Hän kuorsaa, piereskelee, maiskuttaa jne. kuten kaikki muutkin ihmiset. Ja on ihan samalla tavalla välinpitämätön, laiska ja itsekäs joissakin asioissa, kuten muutkin.

Ja jos otat ruusunpunaiset lasit silmiltäsi, huomaat ihastuneesi mieheen, joka pelaa pelejä oman vaimonsa selän takana. Sitäkö kaipaat, ihan oikeasti? Et voisi koskaan luottaa tähän mieheen, ettei hän pelaa pelejä sinunkin selkäsi takana.

Vierailija
25/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut samantyyppinen tilanne. Ymmärsimme toisiamme todella hyvin, en ollut ennen kokenut kenenkään kanssa samanlaista yhteyttä. Hän erosi jossain vaiheessa. Helpotti vasta kun ei oltu enään tekemisissä.

Eli ainoastaan yksi neuvo: vaihda duunia, älä miestä!

Vierailija
26/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpäs ap tarkkailla hetken, kuinka monen muun naisen kanssa tämä mies pelaa silmäpelejä. Voi tulla karu palautus maan pinnalle.

Vierailija
27/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa otin kakkoseen ja sillä ratkesi koko ongelma.

Vierailija
28/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sänkyyn sen kanssa, voi olla että sun kiinnostus hyvässä tapauksessa laantuu sen jälkeen.

Vierailija
29/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten sen selvitän, kun en uskalla enää pidemmälle mennä. En halua rikkoa omaa tai hänenkään perhettä 😭. Emmekä koskaan ole kahdestaan, joten ei rauhaa kahdestaan puhua. Tosin nyt olemme viimeisen vuoden puhuneet toisillemme hyvinkin tuttavallisesti, kiusoittelua puolin ja toisin, pieniä hipaisuja ja ne katseet, voi luoja.

Vai olisiko tämä se Hän. En tiedä, mutta mun sydän pakahtuu ihan kohta ja verenpaineet pilvissä 😱

Oliko tämä siis ap? Et edes tunne tätä miestä kunnolla, jos et juurikaan ole puhunut hänen kanssaan kahdestaan! Minusta tuo kuulostaa ihastumiselta eikä rakastumiselta. Sitten vielä se, että rakkauskaan ei riitä parisuhteen onnistumiseen, vaan pitää myös olla riittävän samanlaiset arvot, tulevaisuudenhaaveet, elämänasenne jne. Näistäkään et tiedä tämän miehen kohdalla mitään. Korkea aika laskeutua pilvilinnastasi maanpinnalle, jos olet siellä jo 4 vuotta viettänyt.

Vierailija
30/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen nytkyttää päällä ja laskea maidit sisään.

Vierailija
31/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit pakkomielteisestä ihastumisesta eli limerenssistä. Olet ihastuneempi siihen tunteeseen kuin kohteeseen. Kohde on vain mielikuva, joka ruokkii tunnetta. Jonkin tyhjyyden tuo tunne täyttää.

Vierailija
32/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta, se menee ohi!

Itsellä kokemusta siitä että helpotti vasta 7 (!!) vuoden jälkeen. Ja silloinkin piti tyypin olla muuttanut muualle eikä oltu pariin vuoteen tekemisissä. Mutta nyt tuntuu siltä että hyvä etten lähtenyt.

Vasta nyt tosin voin katsoa kuvaansa ilman että sydän pakahtuu.

Vierailija
33/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo tän takia miehet lopettaa mulle puhumisen .. kiitti tiedosta 😁

Vierailija
34/85 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut mitään ja silti on flirttiä ja pitkiä katseita. Olet jo käytännössä pettänyt miestäsi.

Vierailija
35/85 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi pyytää vaihtaa työtehtäviä tai työpaikkaa? Vieraan suudelma on kuin hunajaa mutta lopulta suu tulee täyteen soraa. Ei ole sen arvoista

Vierailija
36/85 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten sen selvitän, kun en uskalla enää pidemmälle mennä. En halua rikkoa omaa tai hänenkään perhettä 😭. Emmekä koskaan ole kahdestaan, joten ei rauhaa kahdestaan puhua. Tosin nyt olemme viimeisen vuoden puhuneet toisillemme hyvinkin tuttavallisesti, kiusoittelua puolin ja toisin, pieniä hipaisuja ja ne katseet, voi luoja.

Vai olisiko tämä se Hän. En tiedä, mutta mun sydän pakahtuu ihan kohta ja verenpaineet pilvissä 😱

Hipaisuja? Olet ylittänyt rajan.

Vierailija
37/85 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On ihan normaalia parisuhteessa ihastua toisiin".

Tätä jotkut jaksavat hokea. Ei todellakaan ole normaalia! Hyvään parisuhteeseen ei mahdu kolmatta.

Naurettavaa sanoa, että rakastan miestäni ja olen onnellinen hänen kanssaan, mutta silti ihastuin toiseen.

Herätkää nyt ja lopettakaa tuo itsenne huijaaminen. Jos ihastutte toiseen, on parisuhteessanne jotain vialla.

Vierailija
38/85 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut mitään ja silti on flirttiä ja pitkiä katseita. Olet jo käytännössä pettänyt miestäsi.

Pitkille katseille ei ehkä voi mitään, mutta flirtti on jo teko, puhumattakaan hipaisuista. Ap:n pitää vain ryhdistäytyä.

Vierailija
39/85 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kai muu auta kuin aina vaan selittää itselleen, että pahin kuohu tulee kyllä menemään ohi. Jossain vaiheessa elämää. Ei silti, kun tuollainen ihastus iskee päälle, sama tunne tuota miestä kohtaan saattaa jysähtää kymmenen-kaksikymmentäkin vuotta myöhemmin yllättäen vielä päälle. Sanon niinkuin nimimerkkinä kokemusta on.

Näin jälkeenpäin ajateltuna yritän muistuttaa itselleni, että voimakas ihastuminen on ihan sama kuin olla psykoosissa, ja silloinhan ei oikein pysty olemaan rationaalinen.

Varsinkin jos teillä on lapsia eikä "oikeastaan mitään vikaa omassa liitossa" niin mitäpä jos sovit itsesi kanssa, että nyt sitten kärsit ihan omassa rauhassa jatkossakin näistä polttavan huumaavista ja raastavista ihastumisen tunteista. Jonakin päivänä ne laimenevat. Tai sitten ei.

Melko monta pettynyttä naista/miestä kulkee tuolla pitkin katuja nytkin matkalla töihin jotka peruisivat eronsa tai sivusuhteensa tai syrjähyppynsä jos vain voisivat.

Minä olen nyt (15 vuotta sitten samassa jamassa olleena) onnellinen ja tyytyväinen, etten sittenkään lähtenyt sen suuren ihastuksen perään. En silti koskaan unohda häntä ja niitä tunteita, jotka hän minussa herätti.

Sinulle paljon voimia lähettäen. Kohtalotoverisi.

Vierailija
40/85 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet mitä vaan että unohdat sen miehen! Ajattele niitä teidän eläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä