Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tahtomattani rakastunut toiseen mieheen, miten pääsen tästä tunteesta eroon?

Vierailija
30.09.2022 |

Olen naimisissa, ihan ns. onnellisesti, on lapsia, on eläimiä, on omakotitalo ja pari farmariautoa = klassikko. Mies on kiltti, hyvä isä ja puoliso, ja tyytyväinen suhteeseemme (olemme asiasta juuri puhuneet). Mutta.... minä olen silmittömän ihastunut, ehkä jopa rakastunut toiseen mieheen. Ei meillä ole suhdetta, ei ole tapahtunut mitään, pientä flirttiä ja pitkiä katseita muilta salaa. Ja tuo ihminen pyörii mun päässä ihan koko ajan, yötä päivää. Tämä alkaa mennä jo yli mun päässä, kaikki ajatukset pyörii vain tuon ihmisen ympärillä, unet ja kaikki.
Hänkin on naimisissa, on lapsia, on eläimiä, on olosuhteet kunnossa. Mutta se kemia ja se sähkö, joka meidän välillä on, on aivan järjetöntä.
Kärsin tästä aivan kamalasti, en pysty enää nauttimaan kotielämästä, en osaa enää puhua miehelleni mitään, haaveilen vain tuosta yhdestä. Olen odottanut ja toivonut, että tämä menee ohitse, jotta voisin taas elää järkevästi ja perheeni kanssa. Vaan ei. Tätä on kestänyt nyt neljä vuotta. Ja pahenee vain.
Mitä teen? Miten saan tuon hurmurin mielestäni??? Oikeasti haluan, koska emme me toisiamme saa kun molemmilla perheet, tämä häiritsee mun mielenrauhaa nyt aivan liikaa.
Auttakaa.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä rohkeasti, onko ihastuksesi kohde kiinnostunut sinusta. Jos on, antakaa palaa. Ja jos sitten tuntuu hyvältä, katkokaa rohkeasti siteenne perheisiinne ja aloittakaa yhteinen elämä avoimesti. Täällä eletään kuitenkin vain kerran.

Vierailija
2/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tota ihastusta kestänyt kauan! Puhu sen miehen kanssa. Äläkä lähde pettämään vaan eroa ensin, jos haluat mennä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten sen selvitän, kun en uskalla enää pidemmälle mennä. En halua rikkoa omaa tai hänenkään perhettä 😭. Emmekä koskaan ole kahdestaan, joten ei rauhaa kahdestaan puhua. Tosin nyt olemme viimeisen vuoden puhuneet toisillemme hyvinkin tuttavallisesti, kiusoittelua puolin ja toisin, pieniä hipaisuja ja ne katseet, voi luoja.

Vai olisiko tämä se Hän. En tiedä, mutta mun sydän pakahtuu ihan kohta ja verenpaineet pilvissä 😱

Vierailija
4/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat rikkoa kaksi perhettä?

Vierailija
5/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään! Tuo tunne kyllä menee ohi. Monesti rakkauden kohteesta on epärealistinen romantisoitu kuva omassa päässä. Et tiedä millainen pirttihirviö rakkauden kohde oikeasti arjessa on. Oot vaan sokaistunut huomiosta, koska se vie sut hetkeksi omasta tutusta (ja tylsästä) arjesta pois.

Vierailija
6/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimalla

Vierailija
7/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi asiasta, hän jättää sinut ja voit jäädä sitten yksin haaveilemaan tästä miehestä.

Mutta ei, et sinä rakastunut ole vaan ihastunut. 

Jos haluat oikean vastauksen siihen mitä sinun tulee tehdä, niin se on yksinkertaisesti kaiken kontaktin katkaisu tähän uuteen mieheen ja oman parisuhteen kunnostus.

Olet ihastunut vain siihen uutuuden tunteeseen tässä miehessä, et itse mieheen. Vai onko sinun ideaali mies sellainen, joka flirttailee selkäsi takana muiden naisten kanssa?

Vierailija
8/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä paskaa

Vierailija
9/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi kirjoittaisi jostain toisesta naisesta samaan tyyliin kuin sinä tästä miehestä?

Vierailija
10/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että ihanat ja täydelliset kuvitelmasi tuosta miehestä ovat muodostuneet pääosin omassa päässäsi. Et tiedä todellisesta arjesta hänen kanssaan yhtään mitään. Ehkä hän on kotona pompotteleva päällepäsmäri? Arkisessa, pitkässä suhteessa tylsä ja väljähtänyt tyyppi? Laiska kotitöiden suhteen?

Nyt sinua kutkuttaa ja kiehtoo ainoastaan omat vaaleanpunaiset fantasiasi, salainen flirtti ja siihen liittyvä jännitys. Mies ei oikeassa elämässä ole takuuvarmasti sen arvoinen, että kaksi perhettä rikkoutuu pysyvästi.

Vierailija
11/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa voi tapahtua vaikka mitä tuhmaa <3

Vierailija
12/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että ihanat ja täydelliset kuvitelmasi tuosta miehestä ovat muodostuneet pääosin omassa päässäsi. Et tiedä todellisesta arjesta hänen kanssaan yhtään mitään. Ehkä hän on kotona pompotteleva päällepäsmäri? Arkisessa, pitkässä suhteessa tylsä ja väljähtänyt tyyppi? Laiska kotitöiden suhteen?

Nyt sinua kutkuttaa ja kiehtoo ainoastaan omat vaaleanpunaiset fantasiasi, salainen flirtti ja siihen liittyvä jännitys. Mies ei oikeassa elämässä ole takuuvarmasti sen arvoinen, että kaksi perhettä rikkoutuu pysyvästi.

Ja kannattaa muistaa, ettei AP ole ainoa jolle se mies flirttiä laittaa, on varmasti useampi muukin nainen jolle tekee ihan samaa. Ei se AP mikään erikoinen tapaus sille miehelle ole, vaan yksi helppo nainen muiden seassa. 

Vierailija
13/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumitäpaskaa, sä oot 4 vuotta ruokkinu ihastustas, ole aikuinen ja lopeta, kontakti pois ja vähän töitä oman parisuhteen eteen.

Vierailija
14/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelepa tämä:

Mulle kävi juuri noin. Mutta ihastus kesti "vain" puoli vuotta ja muuttui rakastumiseksi.

Kyseessä työkaveri, joka antoi vahvasti vastakaikua. Kävimme keskusteluja parisuhteistamme ym., söimme lounaat yhdessä ja tunsin tuota vetoa aivan tajuttomasti.

Lopulta paljastin olevani ihastunut ja mies myönsi tuntevansa samoin.

Tästä alkoikin sitten ns. waiting game, kummallakaan ei ollut rohkeutta viedä tilannetta suuntaan tai toiseen, jännite vain jatkui ja lopulta mies otti lopputilin ja myönsi, ettei halua pettää vaimoaan, mutta sitä kohti ollaan menossa.

Itkin itseni uneen kuukauden kunnes kerroin miehelleni, että tällainen tilanne oli ja että haluaisin ehkä erota.

Mies ei halunnut antaa periksi vaan varasi ajan parisuhdeterapiaan. Tästä nyt aikaa vuosi ja olemme taas löytäneet toisemme. Ihastus sai alkunsa, koska parisuhde on ollut laimea.

Eli katkaise yhteys välittömästi toiseen mieheen, kärsi ja sure oma aikasi ja katso tämän jälkeen onko oma avioliitto pelastettavissa.

Kiitän joka ilta miten upea mies mulla on. <3 Jos liitto on hyvä, ei se miehen vaihtaminen muuta mitään.

Jatkossa katkaisen tilanteen välittömästi jos alkaa tulla tunteita toisia kohtaan, sehän on luonnollista että niin voi joskus käydä.

Vierailija
15/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi asiasta, hän jättää sinut ja voit jäädä sitten yksin haaveilemaan tästä miehestä.

Mutta ei, et sinä rakastunut ole vaan ihastunut. 

Jos haluat oikean vastauksen siihen mitä sinun tulee tehdä, niin se on yksinkertaisesti kaiken kontaktin katkaisu tähän uuteen mieheen ja oman parisuhteen kunnostus.

Olet ihastunut vain siihen uutuuden tunteeseen tässä miehessä, et itse mieheen. Vai onko sinun ideaali mies sellainen, joka flirttailee selkäsi takana muiden naisten kanssa?

En voi katkaista kontaktia, teemme töitä yhdessä. Olemme tehneet jo 4 vuotta. Ja yhtä kauan tämä jatkunut. Ja kuten sanoin, toivon aidosti neuvoja miten saan järjen takaisin. Ap

Vierailija
16/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia firman naiset aina lopettaa mulle puhumisen, kun ne ihastuu muhun :O

Vierailija
17/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat rikkoa kaksi perhettä?

En! En todellakaan. Luitko tuon aloituksen?

Vierailija
18/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, juuri tätä kaipasin! Kun en ole tästä neljään vuoteen uskaltanut kenellekään ystävälleni edes mainita, niin en ole saanut mitään järjen sanojakaan. Nyt uskalsin kirjoittaa kun henkilö aiheuttaa mulle jo liikaa häiriötä. Totta! Voi olla ihan hirviö, en näiden ruusunpunaisten lasien takaa vain näe sitä. Pitää keskittyä ajattelemaan sitä. Kuinka kamala, laiska, saamaton, ilkeä voi olla, vaikka nyt näen hänet aivan kuninkaana. Jestas. Ap

Vierailija
19/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa ensi alkuunsa. Ei tästä hyvää seuraisi. Kuvittele henkilö päivittäin vaikka Klonkuksi niin alat hiljalleen päästä,eroon. Ruoho ei välttämättä ole vihreämpää aidan väärällä puolella. Monesti kannattaa pitää ajatukset ja fantasiat vain omana tietona? Semminkin kun sitten alkaa huomata ettei se ihastus ollutkaan ihan sitä mitä luuli tai toivoi. Onkin kyseessä vain ihastuminen.

Vierailija
20/85 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierrossa jo kolmas nainen. Ihanaa on elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä