Rakkaasta vaimosta tullut nalkuttava akka
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Survaise iso dildo vaimosi römpsään ja oma parrusi kakkoseen. Kyllä sillä nalkutus muuttuu tyytyväiseksi kurnutukseksi.
Tämä. Kannattaa tehdä vaimon nukkuessa niin tulee mukava herätys. Muista kuitenkin rasvata ryppyreikä ensin.
Vaimo voikin sitten tehdä yhtä ihastuttavan herätyksen sinulle joku aamu. Survaisee dildon karvaiseen perseesi ja iskee imurin täysteholla kikuliin ja kuuntelee kun kurnutat tyytyväisesti..
Oih! Tekisipä naiseni joskus noin. Hän on vaan valitettavan estoinen.
Eri
Jännä juttu. Miehelleni ei nalkuttanut exä, enkä minäkään ole nähnyt tarpeelliseksi, vaikka asioita jää tekemättä, niin kuin ihmisillä tuppaa välillä jäämään. Kyllä tämä nalkutuksesta kärsivä joukko taitaa olla jollain perustavalla tavalla erilaista materiaalia kuin normimiehet. En oikein ymmärrä miksi kenellekään normaalille ihmiselle kukaan mistään nalkuttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itsestäsi on tullut flegmaattinen, ehkä hiukan haisevakin, klöntti nurkkaan, josta on makkarissa yhtä paljon iloa kuin muhkurapatjasta, jossa on kuoppa keskellä.
Kuvailit juuri tyypillisen naisen muutaman kukauden yhdessäolon jälkeen.
Pimpota naapurin Reiskan ovikelloa. Muuta osoite Reiskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli nalkuttava akka parin vuoden avioliiton jälkeen. Ukko ei siivoa jälkiään missään huoneessa, kaikki asiat jäävät levälleen. Alussa oli hyvinkin siisti.
Ei osallistu kodin hoitoon, alussa siivosikin joskus, ja laittoi pyykitkin, teki ruuan valmiiksi kun tulin töistä.
Olueeseen menee nykyään rahaa enemmän kuin ruokaan, ennen juotiin lasi viiniä silloin tällöin.
Olen näistä asioista huomauttanut, jolloin hän käskee olla nalkuttamatta.
Ja sinun mielestä paras tapa suhtautua asiaan on nalkuttaa?
Minusta paras tapa on näyttää ovea, ei perustella uudestaan ja uudestaan aikuiselle kuin jollekin pikkulapselle, että miksi ne leikkien jäljet (likaiset ja haisevat vaatteet) kuuluu ihan oma-aloitteisesti siivota.
Tässä on takana se yllättävän monilla naisilla alitajuisesti oleva ajattelutapa jossa miehet ihan oikeasti nähdään ikäänkuin lapsina joilta ei lopulta voikaan edes odottaa aikuismaista käytöstä. Vähän kuin tavan mukaan motkotetaan niistä sukista lattialla mutta kuitenkin lopulta ajatellaan että "pojat ovat aina poikia" ja että ei sille oikein voi mitään.
En ole koskaan oikein ymmärtänyt tällaisten suhteiden dynamiikkaan. Minusta parisuhde on kahden vastuullisen aikuisen suhde ja siinä toisen pitää voida olettaa tajuavan itsekin ihan perusasiat eikä niistä ole syytä huomautella aina uudestaan ja uudestaan.
No ei todellakaan, se aidot Justiinat on harvassa. Mutta paljon on miehiä, jotka jaksaa ekat pari vuotta esittää aikuista, mutta viimeistään jos perheeseen tulee lapsi niin mieskin taattuu siksi mieslapseksi, jotka eivät ole haluttuja.
Mulla oli tämmöinen, hän jaksoi esittää pari vuotta ennenkuin tuli ilmi, että äitiä tässä nyt oikeasti etsittiinkiin. Onneksi ei tehty lapsia, oli suuri helpotus löytää oikeasti aikuinen mies, joka ihan itse tajuaa siivota jälkensä.
Pointtihan on siinä että moni on täälläkin sanonut miten on huomauttanut miehelle tietystä asiasta jo miljoona kertaa. Mutta eihän sellaisessa ole mitään järkeä jos oikeasti odottaa että jotain muutosta oikeasti tapahtuisi. Normaalissa tapauksessa ihminen toteaa muutaman kerran jälkeen että tämä sanominen ei nyt sitten toiminut ja täytyy yrittää jotain muuta keinoa.
Eli juuri se että nalkuttaminen samoista asioista muuttuu pysyväksi toiminnaksi kertoo siitä että sitä muutosta toisessa ei oikeastaan edes odoteta vaan että hyväksytään se että se toinen on se pikkulapsi jolla sanomiset saavatkin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Jos puoliso ei suostu siivoamaan jälkiään, niin toinen ei saa nalkuttaa vaan hänen pitää tilata siivooja kotiin siivoamaan toisen jäljet ja maksattaa lasku sillä laiskurilla. Kyllähän sille hintaa tulee, kun siivooja tulee kerran päivässä keräämään toisen jättämät astiat ja vaatteet tiskikoneeseen ja pyykkikoriin ja pyyhkimään murut työtasolta.
Jos mun kumppani (nainen, minä mies) jättäisi tavaransa sikin sokin mihin vaan, niin hakisin mustan jätesäkin ja laittaisin tavarat sinne. Sulkisin säkin suun ja esittäisin vaan täysin tietämätöntä, missä ne tavarat oikein ovat. Toistaisin pari kertaa. Jos ei vinkkiä tajuaisi, aloittaisin hiukan älykkäämmän kumppanin etsimisen.
Meillä lapsikin on ymmärtänyt, että leluja ei jätetä pitkin lattioita, vaan ne korjataan omille paikoilleen. Kahdesti piti hakea se jätesäkki. Se riitti.
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin nalkuttaa. Mutta jos huomaa puolison nalkuttavan niin ensimmäinen asia pitäisi olla katsoa peiliin: Miksi puolisoni on tyytymätön minuun? Mitkä on ne asiat joista nalkutusta tulee, voisinkin korjata omaa toimintaansa jotenkin? Seuraava asia on pohtia, onko hän mahdollisesti tyytymätön johonkin muuhun ja voisiko sille asialle tehdä jotain. Tyytyväinen ihminen, joka saa parisuhteessa huomiota ja kokee tulevansa kuulluksi ei nalkuta.
Osa nalkuttaa silti.
Jos ns. isot asiat on kunnossa, puututaan pienempiin. Tämä vaan on fakta.
Mitä nalkuttaa tarkoittaa? Naisetko sitä vain tekevät? Mikä on vastaava sana miesten nalkutukselle?
Ihanaa olla sinkku: asiat hoituvat eikä kukaan nalkuta tai röhnötä sohvalla flegmaattisena. Suosittelen! SinkkuN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Survaise iso dildo vaimosi römpsään ja oma parrusi kakkoseen. Kyllä sillä nalkutus muuttuu tyytyväiseksi kurnutukseksi.
Tämä. Kannattaa tehdä vaimon nukkuessa niin tulee mukava herätys. Muista kuitenkin rasvata ryppyreikä ensin.
Vaimo voikin sitten tehdä yhtä ihastuttavan herätyksen sinulle joku aamu. Survaisee dildon karvaiseen perseesi ja iskee imurin täysteholla kikuliin ja kuuntelee kun kurnutat tyytyväisesti..
Eri
Voit tehdä tuon toki ihan itsekin. Istut ronskisti dildon päälle, kerran se vaan kirpasee ja sitten vaan imuri huutamaan jalkoväliin... pidä känny lähellä jos tarttee soittaa hätänumeroon jos käy niin että imuri imasee pilin vallan kokonaan sisuksiinsa
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huomauttaminen ja nalkuttaminen ovat kaksi täysin eri asiaa, kun nainen aloittaa nalkuttamisen ja pääsee kunnolla vauhtiin niin se muuttuu täysin aivottomaksi olioksi, ei nää eikä kuule mitään, nalkuttaminen on silloin se ykkösprioriteetti. Siksipä tiedotusvälineistä on ajoittain luettavissa tapauksista, joissa nainen on löytynyt esim. Turvesuosta mattoon käärittynä ynnä muuta paskaa... Eli kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kuin aloittaa sen nalkuttamisen vai olisiko viisaampaa vain huomauttaa tai tehdä itse.
Kyllä naiselle paremman ja turvallisemman elämän takaa se kun elää ilman miestä.
Meillä mies nalkuttaa. Minä hoidan kodin, teen joka päivä ruoan pöytään, pesen pyykit jne. Olen käytännössä orja enkä saa siitä edes minkäänlaista arvostusta. Mitta alkaa olemaan täynnä.
sopper kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole Provo. Käytännössä vaimo suuttuu nykyään ihan kaikesta. Ikä 52. Yhdessä 25v.
vaihdevuodet, hormoonilaastaria kylkeen ja vaimos palais entiselleen
Luulen myös että tuosta on kyse. Pitäisi vaan jotenkin saada se lääkäriin. Ehdotin jo parin vuoden taukoa. Katsottaisiin sitten miten homma menee. Ap
Voitko avata vähän, mikä on nalkutusta? Eli hän huomauttaa likaisista astioista, pskasista vaatteista lattioilla,
et vie roskia, et imuroi, et pese pyykkiä?
Vai nalkuttaako hän kenties, kun olet tehnyt ruokaa, siivonnut, pessyt pyykkiä? Ihan huvikseenko ihmiset "nalkuttaa"? eiköhän siellä taustalla ole aina joku ihan oikea syy. Kenties joutuu itse tekemään kaiken?
Hoitamaan lasten asiat? Siivomaan niiden jäljet myös? Ja muut vapaamatkustaa`?
Kuule, kyllä nalkuttaisin minäkin ja nalkutan. En oo kotiorja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies nalkuttaa. Minä hoidan kodin, teen joka päivä ruoan pöytään, pesen pyykit jne. Olen käytännössä orja enkä saa siitä edes minkäänlaista arvostusta. Mitta alkaa olemaan täynnä.
Vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siisti ja usein pitää rajoittaa jopa vaimon kotihommia kun menee "pakkomielteeksi" ja jää tärkeitä hommia välistä. Ärsyttää vaan tehdä kaikki riidan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli nalkuttava akka parin vuoden avioliiton jälkeen. Ukko ei siivoa jälkiään missään huoneessa, kaikki asiat jäävät levälleen. Alussa oli hyvinkin siisti.
Ei osallistu kodin hoitoon, alussa siivosikin joskus, ja laittoi pyykitkin, teki ruuan valmiiksi kun tulin töistä.
Olueeseen menee nykyään rahaa enemmän kuin ruokaan, ennen juotiin lasi viiniä silloin tällöin.
Olen näistä asioista huomauttanut, jolloin hän käskee olla nalkuttamatta.
Ja sinun mielestä paras tapa suhtautua asiaan on nalkuttaa?
Kun on sen sata kertaa sanonut samasta asiasta kohteliaasti ja rakentavasti niin jossain vaiheessa ei enää vaan jaksa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Voit tehdä tuon toki ihan itsekin. Istut ronskisti dildon päälle, kerran se vaan kirpasee ja sitten vaan imuri huutamaan jalkoväliin... pidä känny lähellä jos tarttee soittaa hätänumeroon jos käy niin että imuri imasee pilin vallan kokonaan sisuksiinsa
Omaa kivaa pidän toki silloin tällöin, mutta onhan se nyt ihan eri juttu jos nainen sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin nalkuttaa. Mutta jos huomaa puolison nalkuttavan niin ensimmäinen asia pitäisi olla katsoa peiliin: Miksi puolisoni on tyytymätön minuun? Mitkä on ne asiat joista nalkutusta tulee, voisinkin korjata omaa toimintaansa jotenkin? Seuraava asia on pohtia, onko hän mahdollisesti tyytymätön johonkin muuhun ja voisiko sille asialle tehdä jotain. Tyytyväinen ihminen, joka saa parisuhteessa huomiota ja kokee tulevansa kuulluksi ei nalkuta.
Osa nalkuttaa silti.
Näin se on. Nalkuttaja kyllä keksii aina nalkutuksen aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa nalkuttaa silti.
Näin se on. Nalkuttaja kyllä keksii aina nalkutuksen aiheita.
Edelleen minulle on epäselvää miksi sinulle pitää nalkuttaa? Kertoisitko tämän?
Kuvailit juuri tyypillisen naisen muutaman kukauden yhdessäolon jälkeen.