Olisko täällä joku kenen kanssa voisin jutella?
Mua ahdistaa ja pelkään tekeväni jotain tyhmää. :(
Kommentit (26)
Niin kauan kuin on elämää, on toivoa, näin kliseisesti sanottuna! Jos pelkäät tekeväsi ns lopullisen ratkaisun niin kannattaa soittaa 112, voisit sitä kautta päästä hoitoon ja saada apua. Itse olen näin tehnyt todella pahassa paikassa ja pääsin osastolle lepäämään pariksi viikoksi mikä auttoi pahimman yli. Voimia, kyllä sä selviät <3
Olemme täällä sinua varten.
Tukinetistä löydät palveluita, joiden tarkoituksena on ihmisen auttaminen, tuen tarjoaminen sitä tarvitseville ja kokemusten jakaminen. Tukinetin teemojen kautta voit tutustua sinua koskettaviin aiheisiin, osallistua ryhmächatteihin tai kahdenkeskisiin chatteihin, ottaa osaa ryhmäkeskusteluihin tai saada henkilökohtaisen tukihenkilön. Keskustelu helpottaa.
Rakas ap. Sä olet arvokas - ainoa Sinä koko maailmassa <3 Älä vielä luovuta. Olet syntynyt tähän maailmaan tarkoituksella. Universumilla on ihmeellinen kyky järjestää meille yllätyksiä ja johdattaa oikeaan suuntaan, kun vaan viritymme kuuntelevalle kannalle mieli avoinna. Tutustu meditaation hyötyihin. On todistettu, että jo kahdeksassa viikossa se muuttaa aivojen rakennetta. Ehkä kuulostaa hölmöltä juuri nyt, ja ymmärrän että tarvit helpotusta oloon nyt etkä kahdeksan viikon päästä, mutta vinkkaan tästä oman kokemukseni pohjalta, koska se auttoi omaan tuskaani aikoinaan. Opiskele tunnetaitoja. Vietä aikaa metsässä - 20min riittää laskemaan ahdistustasoja. Etsi keinoja, joilla palauttaa yhteys itseesi. Opettele armollisuutta itseäsi kohtaan. Mistä asiat sinussa on okei? Pienikin asia. Kyllä niitä on. Entä oletko koskaan kuullut kiitollisuuspäiväkirjasta? Joka ilta kirjoita vaikkapa 3 asiaa ylös, joista olet kiitollinen. Myös tällä on tutkittuja positiivisia vaikutuksia.
Kerrot, että et saa apua. Sinulla on tällaisessa tilanteessa oikeus mennä päivystykseen ja jos tilanne on liian paha, voit soittaa itsellesi ambulanssin. Toivon sulle kaikkea hyvää - sitä tässä maailmassa kyllä riittää vaikka uutiset nyt on mitä on.
<3
Mulla on aamuseisokki. Jutellaan siitä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille. Ap
Iso hali täältä ap:lle 🙂
Lue sitä kampaamopierukatku-ketjua. Pian naurattaa.