Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kivempaa kun mies on illalla kotona vai poissa?

Vierailija
21.08.2008 |

(Kysymys on osoitettu lähinnä matkatöitä tekevien miesten paremmille puoliskoille, en siis tarkoita että olisi kiva jos mies roikkuu vaikka kapakassa illat... )

Aikaisemmin musta oli aina tosi tylsää kun mies ei ollut illalla kotona. Nykyisin olen enemmänkin sitä mieltä että saan olla tosi kivasti rauhassa illalla, kun mies ei ole huudattamassa telkkaria, sotkemassa ja puhumassa työasioistaan. Mies on 2 - 4 päivää viikossa työmatkoilla. Aiemmin toivoin tosi paljon että hän lopettaisi reissutyön ja olisi aina illat kotona, mutta nyt olen sitä mieltä että hyvä näin. Ja meillä menee muuten kyllä ihan hyvin. Miten muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään miehen iltavuoroista, kun saa yksin tehdä työpäivän jälkeen kaikki kotiyöt ja lasten iltapuuhat, nukkumaanlaittamiset jne. Miehen yövuoroista kuitenkin nautin, kun silloin saan olla lasten nukkumaanmenon jälkeen ihan rauhassa hiljaisuudessa: telkkari yleensä kiinni, käyn saunassa, syön jotain, roikun netissä, katselen valokuvia.... Ei tietenkään olisi mukavaa, jos mies olisi aina yöt pois... =o)

Vierailija
2/5 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tehty reissuhommia kumpikin, nyttemmin tuntuu ettei edes uni tule, jossei pääse kainaloon. Ja illalla on ihana jutustella, samalla kun tekee kotihommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välillä niin että lähtee ma illalla ja tulee vasta pe illalla.kyllä tykkään kun on omaa rauhaa mutta kaipaan myös toista ja kun palaan töihin en innolla odota sitä että iltapuuhatkin ovat sitten yksin minun kontollani.

Vierailija
4/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on muuten helpompaa, kun on jakamassa kotipuuhia.

Vierailija
5/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten minä pääsen ihan rauhassa lenkille.

Tietysti sitten on ihan kivaa, kun mies on poissa ja lapsetkin ovat poissa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi