Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko Dear Eki palstan?

Vierailija
11.09.2022 |

Suosikissa. Kuka muistaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Eki vastaili samoihin provoihin vuodesta toiseen.

Vierailija
2/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan palsta siirtyi Suosikin loputtua iltasanomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki,

Pippelini päässä vaikuttaa olevan haava, josta tulee nestettä.

Pitääkö penikseni amputoida?

Vierailija
4/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleenpainuvin oli joku tyttö kun oli käyttänyt nakkia ennenkuin kaalimadot sun muut keksittiin ja tämä nakki oli sitten jäänyt jumiin ja tyttö kirjoitti Ekille.

Siinä nyt menee aikaa ennenkuin kirje menee perille ja julkaistaan, eiköhän tämä nakki ongelma sitä ennen ollut jotenkin jo ratkennut.

5/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin. Kyseltiin olenko normaali ja tuleeko itsetyydytyksestä raskaaksi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset ei mahdu kondomiin, olenko normaali?

Vierailija
7/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13v poika ja esinahkani ei mene taakse.

Vierailija
8/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikissa oli myös palsta jossa sai kysyä mitä vaan niin Katja Ståhl vastasi. Se oli tosi tiukka täti ja sanoi kyllä suoraan rehellisen mielipiteensä.

Vierailija
9/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleenpainuvin oli joku tyttö kun oli käyttänyt nakkia ennenkuin kaalimadot sun muut keksittiin ja tämä nakki oli sitten jäänyt jumiin ja tyttö kirjoitti Ekille.

Siinä nyt menee aikaa ennenkuin kirje menee perille ja julkaistaan, eiköhän tämä nakki ongelma sitä ennen ollut jotenkin jo ratkennut.

Samoin ne "voinko olla raskaana"-kysymykset. Eiköhän nekin kyselijät olleet saaneet vastauksen ennen kuin Eki ehti suositella raskaustestin tekemistä.

Vierailija
10/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki.

Olenko jotenkin epänormaali? Muutin Kotkan kehyskunnasta Helsinkiin taidelukioon. 

Minulla oli kaikki hyvin. Poikkiksen kanssa oli hyvää  seksiä ja kavereita paljon. 

Minulta tuntuu puuttuvan jokin trauma ja olen miettinyt paljon seksuaalisuuttani ja sukupuoltani. Monet kaverit käyvät terapiassa ja ovat genderfluideja. Olen miettinyt, että olenkohan ihan cis  kuitenkaan.

Laitoin peukun jollekin youtube-  sketsille, mutta kaverini kertoivat sen olevan sortava, alentava ja rasistinen. 

Mietin, että mitäköhän se romaniMarja ja mustaPete, mun parhaat kaverit Kotkasta, nyt ajattelee. Tämä trendaa nyt tiktokissa vauhdilla.  Minua inhotaan nyt netissä.

Miten siis voisin mahdollisimman paljon muuttua kavereitteni kaltaiseksi? En kestä tätä tavallisuutta. 

Vierailija
11/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasariteini kirjoitti:

Joo, Eki vastaili samoihin provoihin vuodesta toiseen.

Meno oli sama kuin täälläkin.

Aloittajalle, kyllä muistan.

Vierailija
12/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki

Haluaisimme harrastaa tyttöystäväni kanssa seksiä muta ongelmana on että kivekset eivät mahdu kondomin sisään. Mikä neuvoksi?

Vierailija
13/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eki oli sentään lääkäri, mutta Stinan svengipalstan Stina oli kyllä joku puoskari. Sen mielestä 170cm pituisen ihannepaino oli 50kg, mutta ei ainakaan enempää kuin 55kg.

Vierailija
14/15 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dear Eki

Haluaisimme harrastaa tyttöystäväni kanssa seksiä muta ongelmana on että kivekset eivät mahdu kondomin sisään. Mikä neuvoksi?

Ette välttämättä tarvitse ehkäisyvälinettä sillä tyttöystäväsi, eli äitisi, on jo yli 50-vuotias. Siinä iässä nainen on enää harvoin hedelmällinen.

Eki

Vierailija
15/15 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ! Etenkin kundin jonka muna oli jäänyt jumiin kaljapulloon :D