Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin esine jolla olet masturboinut

Vierailija
29.09.2022 |

Täytin teininä kumihanskan yhden sormen pumpulilla. N32

Kommentit (215)

Vierailija
181/215 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinutuoli.

Käytitkö jalasta dildona?

käsinojan päätä

Kauanko kesti ennenkuin tulit?

Vierailija
182/215 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinutuoli.

Käytitkö jalasta dildona?

käsinojan päätä

Kauanko kesti ennenkuin tulit?

jonkun aikaa en katsonut kelloa, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/215 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana, jonka päällä ohut, puhdas sukka. Mies katsoi vierestä, hetken aikaa ja sitten alkoi itsekkin runkkaamaan

Vierailija
184/215 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porkkana, jonka päällä ohut, puhdas sukka. Mies katsoi vierestä, hetken aikaa ja sitten alkoi itsekkin runkkaamaan

Laitoitko peppuunkin?

Vierailija
185/215 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä laitoin peniksen sisään muistaakseni 3 tai 4 vanupuikkoa toista vanupäätä myöden, hanuriin äidin tamponin ja runkkasin Anttilan alusvaatemainoksille. 

Vierailija
186/215 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä laitoin peniksen sisään muistaakseni 3 tai 4 vanupuikkoa toista vanupäätä myöden, hanuriin äidin tamponin ja runkkasin Anttilan alusvaatemainoksille. 

Lensikö vanupuikot kaaressa?

Vierailija
187/215 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko sukan päällä kortsu , tuskin ainakaan kuivana lykit sisään

Vierailija
188/215 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaania nussin joskus nuorempana, ja muutenkin tullut rakenneltua kaiken maailman tekovärkkejä, joihin voi kiimassa lykkiä. Porkkanaa olen käyttänyt eturauhashierontaan.

M42

Vierailija
189/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa istuin mieheni kehoituksesta olutpullon päälle  ja sehän mahtui menemään liukastettuun pilluuni ihan kokonaan,  olen yrittänyt viinipulloakin mutta eihän se meinannut mahtua kyllä sain tehdä työtä että sain sen sisälle , tuntui kuin pilluni ratkeaisi mutta sinnehän se meni melkein kokonaan .

Vierailija
190/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalassa istuin mieheni kehoituksesta olutpullon päälle  ja sehän mahtui menemään liukastettuun pilluuni ihan kokonaan,  olen yrittänyt viinipulloakin mutta eihän se meinannut mahtua kyllä sain tehdä työtä että sain sen sisälle , tuntui kuin pilluni ratkeaisi mutta sinnehän se meni melkein kokonaan .

Hyvä hyvä. Seuraavaksi sitten vaahtosammutinta. Aloita sellasella matkamallilla.

Vierailija
191/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölynimuri, sohvatyynyjen ja sängynpatjojen väliin. 

Vierailija
192/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttyskarkotin roll-on

Vierailija
193/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista on nokkonen jota hieroin kaluun ja se pakotti sitten runkkaamaan.

Yksi outo esine millä olen runkannut on sähkövatkain. Teki kyllä hyvää kun kalu sai kunnon vatkauksen.

Vierailija
194/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin toppatakin hihaan olen runkannut. Siro nainen ja mulla paksu kulli, niin sopivan tiukka oli. Käytin kyllä kortsua ja pesin siitäkin rasvat pois ennen kuin tungin kullin hihaan. Joskus tehnyt mieli läväyttää  kulli hänen tietokonepöydän kulmalle, kun on katsottu yhdessä jotain juttua koneelta. Voisi todeta, että on paksumpi kuin sinun ranne.

Vierailija
195/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini tykkää runkata autonsa ja moottoripyöränsä pakoputkia. Hän lämmittää pakoputken ensin käyttämällä moottoria, puhdistaa pakoputken tarpeeksi syvältä ja sen jälkeen duunailee. On tyytyväinen. Mikäpä minä olen häntä siitä tuomitsemaan...

Vierailija
196/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikoneen, tuolien, pöytien, sänkyjen, vessanpöntön nurkat. Tulee kivoja pikaorgasmeja.

Vierailija
197/215 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalle mars.

Joko sä pervo olet taas muka "eksynyt" tänne seksipalstalle? 

Vierailija
198/215 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisaha. Tärisee mukavasti, kun piteli etumusta vasten ja kaasutteli, tuli äkkiä nuorempana poikana kun alkoi puunkaadon yhteydessä panettamaan. Ja tosiaan täysissä kamppeissa housuja laskematta. 

Toinen vastaava painepesuri, täys paine päällä kahva pohjassa surraa myös pitkälti vastaavasti. Tälläkin tuli lauettua housut jalassa. 

Vierailija
199/215 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään outo esine. Kalu vaimon sukkaan ja imurilla imut. 

Toinen ihana oli kun oltiin tuttava pariskunnan luona yötä ja naisen kenkään kävin runkkaamassa yöllä.

Vierailija
200/215 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaisten ainakin Algerian sodan aikana väitetysti käyttämä kuulustelun tehostuskeino:

Istutetaan kiinnisaatu teroukko hitaasti tyhjän viinipullon päälle ja kysellään samalla, että muistuuko mieleen jotain, mitä ei ole vielä kerrottu, vai istutaanko alemmas?