Oudoin esine jolla olet masturboinut
Täytin teininä kumihanskan yhden sormen pumpulilla. N32
Kommentit (188)
Vesisuihku onkin tehokas, mutta sekin johtuu klitoriksesta, ei emättimestä. Mikään mitä työntää sisään, ei yksin tunnu missään, jotaen aivan turhaa sinne mitään työnnellä, harhaisten hommaa.
Banaani, porkkana, kurkku, munakoiso passaa ok
Varsinaisista leluista omistan pelkästään satisyerin ja tuli mieleen ajatus kokeilla myös peppuun jotain niin kokeilin pientä kurkkua (kumin kanssa.) -n33
Vasaralla anukseen.
Ei tarvitse pelätä että menee liian syvälle ja helppo otta poiskin myös.
Kondomi tietty varteen täytyy laittaa.
Lapsena leikin kokispullolla (älkää käyttäkö pulloja, voi tulla ilmalukko, onneksi mulle ei tullut), viemäripumpun puisella varrella, tein muovailuvahasta pienen dildon, akvaarion hapetin tjs. oli vienosti värisevä eli salaa se pois akvaarion luota ja sängyssä klittaa vasten, joku voidepullo, varmaan hiusharjan kahvaa olen työnnellyt sisään, jne., ei kehtaisi muistellakaan...
Parin kilon kasleripalalla kun se oli menossa vanhaksi, Laitoin lämpimään veteen pitkäksi aikaa, terävällä veitsellä syvä pisto, rypsiöljyä viiltoon, ja tämän jälkeen pumppasin reilun lastin lämmintä siementä lihan sisään.
Olishan sen voinut vielä laittaa uuniin, ja tarjoilla vaikka hyvin maustettuna nyhtöpossuna naapureille.
Vierailija kirjoitti:
Teininä kun ei voinut vanhempien kotiin ostaa seksileluja, eikä niitä olisi kehdannut ostaakaan niin heti kun tuli harvinainen tilaisuus olla yksin talossa iski himo noihin puuhiin. Porkkanat, kurkut, kynttilät, jäätelökauha jossa oli paksu kahva, mini-hiuslakkapullo muun muassa saivat kyytiä. Karmeinta on, että esim. kurkkua käytin muoveineen, sitten vaan pesaisin ja laitoin takaisin jääkaappiin, onneksi ei perhe tiennyt missä kurkku on seikkaillut ennen syömistä :D Lisäksi sähköhammasharja oli hyvä klitoriskiihotin, se vaan tärisemään ja sen harjaosan harjaton puoli klitalle. Minuutissa taattu orkku. Usein tungin jonkin sopivan esineen sisään, sitten vielä hammasharjaa, ja ai ai teki hyvää.
Mutta hulluin on kyllä silti aikuisena. Mulla oli kerran miesystävä joka varsinkin alkoholia nauttineena sai kaikkia outoja seksi-ideoista joista yleensä seurasi paljon sotkua. No tällä kertaa ei niinkään sotkuista, mutta outoa... Hän halusi ett
Toi vauvanukke on ihan kuolematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesätöissä lihajalostemyymälässä työntelin lenkkiä pimppiini. Yleensä tein tätä, kun sulkemisaika oli lähellä eikä ketään enää ollut eikä tullut myymälään. Laskin farkkushortsit ja pikkarit nilkkoihin ja hyväilin ensin häppäreitä. Joskus oli niinkin kiire, että hieroin lenkillä itseäni punaisen essun läpi. Ihana kesäilta, hiljainen myymälä ja kylmä metallinen tiski pyllyn alla.
Etkö pelännyt, että jäät tuosta kiinni? Mitä, jos terveystarkastaja olisi tullut yllättäen käymään?
Ei kai nuoresta pimpistä mitään vaarallista irtoa, päinvastoin, voi antaa lenkin syöjälle nautinnollisia tuoksu ja makuaistimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikrofoni 😒
Oliko vahvari päällä ?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävällä oli fetissi isoihin kaluihin joten se kiihottui HK:n sinisellä masturboinnista mutta kauhistui kun kerroin että minua kiihottaisi että se vetää tiukat farkut jalkaansa ja mennään pyöräilemään makkara sisällä.
Pelkäsi että suistuu jonkun rekan alle jos saa ja "ihmiset voi nähdä". Kuten mitä?
Onko joku kokeillut vastaavaa? Aina väitetään että ratsastajatytöt saavat hevosen selässä mutta eivät satulan hieroessa vaan todellisuudessa siksi että joutuvat puristelemaan lantiopohjan lihaksia.
Olen ratsastaja mutta ei siinä lantionpohjalihaksia käytetä
Hieroin kaluani ja pallejani vasten vaimon kaverin korkosaapikkaita.
Vaimo ja vaimon kaveri olivat saunassa, hieroin kaluani vaimon kaverin rintsikoihin.
Tulin talouspaperille...
Töissä teollisuus imuri. Letku irti ja vehje sisään. Sopiva imuteho päälle. Ja lensi kuti.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisista leluista omistan pelkästään satisyerin ja tuli mieleen ajatus kokeilla myös peppuun jotain niin kokeilin pientä kurkkua (kumin kanssa.) -n33
Miksi peppuun, miksei pilluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peppuun, miksei pilluun
Kokoero!
Vierailija kirjoitti:
Vasaralla anukseen.
Ei tarvitse pelätä että menee liian syvälle ja helppo otta poiskin myös.
Kokeile nyt vielä lekallakin kun siinäkin on päässä metalliklöntti ettei holahda sisään kuin hohtimet kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikrofoni 😒
Oliko vahvari päällä ?
Tottakai oli. Kyseessähän oli paikallisen karaoke-finaali.
Minä tietty voitin sen herkkukorin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hangannut paksulla köydellä pilluani, klitoristani. Aluksi alapäätäni om kuumottanut ja sitten on seurannut orgasmi.
Itsekin olen haarojeni välissä hinkannut edestakaisin paksua köyttä. Tuntuu hyvältä ja orgasmi tulee helposti.
Olen hangannut paksulla köydellä pilluani, klitoristani. Aluksi alapäätäni om kuumottanut ja sitten on seurannut orgasmi.