Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaisiko sinua jos miehesi pyyhkisi hihallaan pullon suun sen jälkeen kun sinä olet ensin juonut siitä?

Vierailija
29.09.2022 |

Mitä mieltä? On kuitenkin pussattukin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä loukkaisi ja jos tekisi jatkossakin, olisi pian entinen mies.

Vierailija
2/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko juoda pullosta, eikö laseja, mukeja tai jotain kippoja ole saatavilla? En suostuisi pullonsuusta juomaan yhtään mitään, siksi kohdallani ei tällaista "ongelmaa" ole ikinä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko juoda pullosta, eikö laseja, mukeja tai jotain kippoja ole saatavilla? En suostuisi pullonsuusta juomaan yhtään mitään, siksi kohdallani ei tällaista "ongelmaa" ole ikinä ollut.

Ei tuota kysytty

Vierailija
4/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en loukkaantuisi, sen verran mitätön asia ettei jaksaisi energiaa moiseen tuhlata, mutta pitäisin hyvin hyvin hyvin outona.

Vierailija
5/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä turjakemies käyttää vaatteitaan siivousvälineenä? Juu hei hei

Vierailija
6/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opittu tapa minulla, jos pullo kiertää, ennen ja jälkeen oman hörpyn, mutta onneksi seurani on sivistynyttä ja käytämme lähes poikkeuksetta laseja.

Vierailija
7/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, ihmisillä on outoja tapoja, ehkä se mies ei tykkää, jos pullo kostea tvs. En ajattelisi sen johtuvan minusta.

Vierailija
8/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (lyhytaikaiseksi jäänyt) ex-poikkis sano mulle teepöydässä(kun kannoin siihen keittiöstä pullatarjotinta pöytäkoreineen pullineen ja kekseineen pöytään ),että " Älähän näppeines koskettele niitä pullia ,että voi vielä niitä syödä muutkin "

Vierailija
9/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ilkeä juoda samasta pullosta tai lasista kuin minä (tai kukaan muukaan), ei edes vaikka se olisi pyyhitty. Olen tuon logiikkaa joskus sille naureskellut, kun pussaillaan tietysti, mutta hän ei kuulemma vaan pysty, eikä mulle ole tullut mieleenkään loukkaantua.

Vierailija
10/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai PULLON. Minä luulin jo pi**un.

Vierailija
11/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon suuta ei muuten välttämättä tarvitse ottaa suuhun siitä juodakseen. Juoda voi kaatamalla juomaa n. parin sentin korkeudella  pullon suusta sitä  ilmassa suun yläpuolella pitäen.

Pään on tietysti oltava silloin ja siinä juomistavassa ylös nostettuna vastaanottamaan sitä juomaa. .

Vierailija
12/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ihan vaistomaisesti noin, ihan saman kenen kanssa samasta pullosta juon. Yleensä en toki hirveästi juo samasta pullosta kuin muut, lähinnä lasten, miehen tai siskon kanssa tulee esim. retkellä hörpättyä samasta vesipullosta.

Vierailija
13/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä loukkaantuisin jos kun tekemisistä kyttäämällä kyttäis syitä loukkaantua ja sit ei voi ees naamatusten puhua vaan mennään foorumille kerjään sympatiapisteutä tuntemattomilta.

Miehes on sit aika saaliin napannu.

Vierailija
14/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pussaaminen ole läheskään sama asia kuin toisen ihmisen syljen juominen.

Vierailija
15/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se pussaaminen ole läheskään sama asia kuin toisen ihmisen syljen juominen.

Kyllä meillä ainakin kieli on välillä mukana ja se sama sylkihän siinä mukana kulkee. Ja jos sattuu nuolaisemaan huulia ennen/jälkeen.

Vierailija
16/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes huomaisi asiaa. Toki jos nyt suurieleisesti jossain ihmisten keskellä alkaisi ääneen ällöttelemään asiaa, niin todennäköisesti naurahtaisin ja toteaisin, että enemmän on tainnut suudellessa sitä kuolaa siirtyä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
17/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pyyhkiä kun vaimo ei osaa juoda pullonsuusta. Kuolaa koko kaulan. Ihan sama loikkaantuuko, aina pyyhin.

Vierailija
18/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jotkut asiat vaan tulee ns lihasmuistista.

Vierailija
19/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi

Vierailija
20/20 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos edellinen juoja työntää koko pullon kaulaosan suuhun juodessaan, niin pyyhin. Kaikki ei osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä