Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 45+ suosittele hyvää valmistetta vaihdevuosioireisiin <3

Vierailija
29.09.2022 |

Kiitos, jos jaat mielestäsi hyvien tuotteiden nimiä. Mulla oireena yöhikoilu ja huonot unet. Viime aikoina myös ärtyneempi mieli.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady vita on toiminut minulla.

Merihenkinen ruokavalio varmaan on osaltaan auttanut, ettei ole hikoiluoireita.

Muista, kuten ärtyneisyydestä kannattaa ottaa vastuu itse ja harjoittaa tervettä itsekasvatusta. Siis mun mielestä ärtyminen hoidetaan asenteella.

Eli ihminen voi valitaseuraavista vaihtoehdoista:

A) Haluan, että harmittaa kaikki ja muutkin saavat kärsiä, jos osuvat tulilinjalle.

B) Elämä on ihanaa ja haluan nauttia siitä. Mahdolliset pienet vaivat eivät estä minua nauttimasta elämästä ja olemasta mukava muillekin.

Vierailija
2/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain youtube-videossa sanottiin, että hikoiluoireet olisivat kovimmat heillä, joilla stressihormonit eivät ole tasapainossa että hikoilukohtaukset liittyvät adrenaliiniin/kortisoliin (? en nyt muista) ja ainakin itselläni sitä yöhikoilua oli todella stressaavassa elämäntilanteessa, mutta nyt ei ole ollut yöhikoilua vuosiin. Ikä 48 ja menkat olleet vielä normaalit, kierto lyhentynyt ehkä muutamilla päivillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Merihenkinen ruokavalio"??

Vierailija
5/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, kuten ärtyneisyydestä kannattaa ottaa vastuu itse ja harjoittaa tervettä itsekasvatusta. Siis mun mielestä ärtyminen hoidetaan asenteella.

A) Haluan, että harmittaa kaikki ja muutkin saavat kärsiä, jos osuvat tulilinjalle.

B) Elämä on ihanaa ja haluan nauttia siitä. Mahdolliset pienet vaivat eivät estä minua nauttimasta elämästä ja olemasta mukava muillekin.

Eiköhän tässä ole raivoa pidätelty jo vuosikymmeniä ihmisten kanssa, että loputkin menee rutiinilla

Vierailija
6/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole raivoa pidätelty jo vuosikymmeniä ihmisten kanssa, että loputkin menee rutiinilla

Mikä raivostuttaa? 

Vierailija
7/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi. Raivostu ja sitten raivaa elämästäsi raivostuttavat asiat. 

Vierailija
8/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akupunktio auttoi minulla kaikkiin vaihdevuosioireisiin.

Vierailija
9/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Merihenkinen ruokavalio"??

Kasviksia ja kalaa suomeksi.

Vierailija
10/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös liikunta ja seksi auttavat kaikkiin oireisiin, kuten ennen viihdevuosiakin.

Vierailija
11/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lievät oireet, kun vain olen lisännyt liikuntaa ja syönyt itselleni oikeaa kasvispainotteista ravintoa. Varon lihomasta.

51 v

Vierailija
12/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin Menolistica. Ihan loistava lisäravinne.

Vierailija
13/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ruohonjuuri.fi/blogs/ajankohtaista/tiesitko-taman-vaihdevuo…?

Ei kannata alkaa syömään mitään luontaistuotteita!

Vierailija
14/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin oma lääkäriltä estrogeeni korvaushoidon eikä tarvitse kalliille gynelle mennä välttämättä jos ei muuta ole kuin hankalat vaihdevuosi oireet. Estrogeenia on montaa merkkiä ja eri vahvuisia ja jos joku ei  tunnu sopivan niin voi vaihtaa. Ensin oli vahvemmat pillerit ja niiden jälkeen käytän niin pitkään kun tarvis niin mietoja laastareita. Heti alkoivat vaikuttamaan mielialaankin niin että on leppoisampi eikä räjähtele 😁

Olisi jo kannattanut aloittaa +45 lievissä oireissa eikä vasta 50 oireiden pahennettua sietämättömiksi. Liian pitkään koitin ketkutella ja sisäkumi alkoi päästä paistamaan. Hiukset palautuivat melko nopeasti ennalleen.

Vierailija
15/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärin saat reseptilääkeet tai laastarit.Mutakin nevoa ,emätin voiteiden tai suppojen käytöstä ymm

Vierailija
16/16 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lievät oireet, kun vain olen lisännyt liikuntaa ja syönyt itselleni oikeaa kasvispainotteista ravintoa. Varon lihomasta.

51 v

Mitä tiedän niin hyvin paljon ovat vaihdevuosi oireet perinnöllisiä niin että minkälaiset ne olivat äidillä niin melko samanlaiset tyttärellä. 

Mikä joillain toimii tai vähän helpottaa niin ei välttämättä toimi kaikilla ollenkaan. Se on ihan yksilökohtaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi