Paljastan teille yhden järkyttävän totuuden.
MITÄ tahansa voi tapahtua ihan kenelle tahansa, myös SINULLE tai lapsellesi, milloin tahansa!
Toisille tämä on itsestään selvyys mutta toiset ei tätä näytä ymmärtävän.
Kommentit (7)
Ja naurettavimpia ovat ihmiset jotka kieltävät asian kokonaan, koska ei heille ikinä ole tapahtunut niin! :D
Vierailija:
Esikoisen kuolema 2kk ikäisenä opetti tämän mulle niin perinpohjin, että olen aikoja sitten lakannut elämästä sitkun-elämää.
en esim voi joutua lentokoneonnettomuuteen koska en lennä sellaisella.
Ihan järkyttävää lukea tällaista.
Saanko kysyä, oliko hän sairas vai oliko yllättävä kuolema (onnettomuus, kätkytkuolema..)?
Se kone voi syöksyä maahan, juuri sinun talosi päälle silloin kun sinä vaikkapa nukut..
Ensimmäinen diagnoosi oli kätkytkuolema, mutta ruumiinavauksessa kuolinsyyksi varmistui äkillinen keuhkokuume. Ilmeiesti joku virus, joka oli ollut elimistössä kauemmankin, ja yllättäen (päiväunien aikana) vain vei meidän pikkuisen pois meiltä. Täysin odottamatta ja yllättäen.
Mitä tahansa voi tosiaankin tapahtua, koska tahansa. Jokainen päivä on oikeastikin lahja, eikä ikinä pitäisi lykätä ainakaan päätöksen tekemisiä, rakkaudentunnustuksia, hyviä tekoja ja rohkeutta vaativia asioita. Eräänä päivänä niitä ei ehkä enää pystykään tekemään, voi olla liian myöhäistä. 2
Esikoisen kuolema 2kk ikäisenä opetti tämän mulle niin perinpohjin, että olen aikoja sitten lakannut elämästä sitkun-elämää.