Olen niin turtunut tähän maailmanmenoon, että voisi vain hypätä kiikkuun
Tilanne vaan kärjistyy entisestään. Putkea vahingoitettu ilmeisesti tahallaan, porukkaa lappaa rajan yli ja nyt Vaalimaan rajalle siirretty liikuteltava koppi, jonka olisi tarkoitus estää Venäjän kansalaisia menemästä rajan yli. En usko enää pätkääkään, mitä sen kansa tai hallinto sanovat.
Olen päivä päivältä enemmän sitä mieltä, että kolmas maailmansota tässä on edessä. Kylmän talven vielä kestäisin, mutta en jaksa ajatella muita skenaarioita.
Kommentit (9)
Osta popcornia ja nauti tästä tragikomediasta sopivan etäisyyden päästä. Niin minäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Ydinsota on jotain uutta. Helsinki saa varmaan yhden pommin niskaansa. Suunnattu sinne alkuvuodesta.
Heti kun ydinsota alkaa. Niin poistukaa Helsingistä henkenne edestä. Ottakaa auto ja suunta pohjoinen.
Helsingissä sijaitsee Suomen ainoa väestönsuoja joka kestää 100% varmuudella jopa atomipommin räjähdyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ydinsota on jotain uutta. Helsinki saa varmaan yhden pommin niskaansa. Suunnattu sinne alkuvuodesta.
Heti kun ydinsota alkaa. Niin poistukaa Helsingistä henkenne edestä. Ottakaa auto ja suunta pohjoinen.
Porvoostako tieto alkuvuodelle suunnatusta pommituksesta?
Sinnittele vähän, ota rennommin. Vältä uutisia. Katso joku hyvä kirja, video, pieni kävely joskus. Keskitä huomiosi muualle, jotain rakentavaa, ei hajottavaa. Kerrostaloissa on kylmä, mutta uskotaan että siihenkin löytyy joskus ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä sijaitsee Suomen ainoa väestönsuoja joka kestää 100% varmuudella jopa atomipommin räjähdyksen.
se onkin lähes poikkeuksetta ainut alue jota pommitetaan. kuollut helsinkiläinen on paras helsinkiläinen
Vältä uutisia ja Tätä palstaa jos haluat voida hyvin👍
Jos olisit turtunut, et välittäisi pätkääkään.
On sitä ennenkin maailmansodista selvitty. Ihmiset on tyhmiä kun toistavat samoja virheitä, eikä kenelläkään ole silloin kivaa, mutta niiden parempien aikojenhan takia täällä eletään.
Ärsyttää että olen tällainen sisupussi joka ei osaa mennä helpoimman kautta ja vaan luovuttaa. Kuoleminenhan on maailman helpoin asia, eläminen huomattavasti vaikeempaa.