S-kaupan alennustila jatkuu - kassoille ei kielivaatimusta
Tuotteet aika kuraa ollut jo pitkään mutta kovaan hintaan. Oikeastaan osaaminen kadonnut täysin S-kaupasta. Mitään uutta ei ole keksitty sama tympeä sisustus ja nuhjuinen olemus jäänyt päälle.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5370971
Alussa on tarkoitus työllistää vain Ukrainasta sotaa paenneita ihmisiä. Kansainvälistä rekrytointia voidaan myöhemmin laajentaa.
Kommentit (44)
En muista milloin olisin viimeksi joutunut juttelemaan kassan kanssa.
Itsepalvelukassalle aina kun mahdollista ja jos ei löydy kysyjälle vastaajaa hyllyjen välistä eikä tuotetta, jää ostamatta juuri sieltä.
Ihan sama. Minulle riittää, että kassa tarvehtii vaikka nyökkäämällä. Hinnankin näen ihan itse näytöstä. Ei tarvitse keskustella enempää.
t. täysin ruotsinkielisellä alueella asuva, ei niin hyvin ruotsia puhuva, joka pärjää ihan hyvin ilman kassatyöntekijöiden kanssa jutustelua
Humanitäärisistä syistä ja muuten on tullut ihmisiä. Luulisi että marketissa on samaan aikaan joku toinen myyjä kuitenkin, joka osaa suomea.
Vierailija kirjoitti:
En muista milloin olisin viimeksi joutunut juttelemaan kassan kanssa.
-ei kai siitä haittaakaan ole. Silti S-Market ottaa mielummin sen joka EI osaa
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Minulle riittää, että kassa tarvehtii vaikka nyökkäämällä. Hinnankin näen ihan itse näytöstä. Ei tarvitse keskustella enempää.
t. täysin ruotsinkielisellä alueella asuva, ei niin hyvin ruotsia puhuva, joka pärjää ihan hyvin ilman kassatyöntekijöiden kanssa jutustelua
Mitäs sitten teet, kun kassa näppäilee jotain väärin tai unohtaa alennuksen? Nyökkäilet takaisin?
Kassat eivät ole mitään sinun sylkykuppeja tai juttelukavereita, vaan sinä maksat siellä ostokset. Piste!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Ukrainalaisille on tulossa töitä, kiitos S-ryhmä
Samoin muillekin ma ahan muuttajille. Kaikille on parempi että he saavat työtä ja integroituvat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten teet, kun kassa näppäilee jotain väärin tai unohtaa alennuksen? Nyökkäilet takaisin?
Ei ne näppäile mitään ja alennukset tulee suoraan koneelta. Huippulaitteita ne kassalaitteet nykyään, ne vaan vie tuotteet siitä läpi. Mitään muuta tarvi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne näppäile mitään ja alennukset tulee suoraan koneelta. Huippulaitteita ne kassalaitteet nykyään, ne vaan vie tuotteet siitä läpi. Mitään muuta tarvi tehdä.
Kyllä vaan näppäilee.
Vierailija kirjoitti:
Kassat eivät ole mitään sinun sylkykuppeja tai juttelukavereita, vaan sinä maksat siellä ostokset. Piste!
He ovat asiakaspalvelualalla, jossa pitäisi puhua suomea kun olemme Suomessa
Jos aloittaja lukee uutisen ihan ajatuksen kanssa, niin kyse on hyllyttäjistä. Kassatyö mainitaan ehkä mahdollisesti tulevaisuudessa tapahtuvaksi.
Vihdoinkin ajatellaan järjellä. Sieltä tulee ihan samanlaisia ihmisiä,kuin me täällä. Pois sodan jaloista. Tottakai heille pitää töitä löytää
Prisman kassalla on todella usein ongelmatilanteita, varsinkin silloin kun ihmiset ostaa aletuotteita ja vaatteita. Kassa joutuu soittelemaan milloin minnekin, miten kielitaidoton pärjää sellaisessa työssä? Joku kielitaitoinen sitä ongelmaa joutuu sitten selvittämään ja tekemään sen toisen henkilön työt ilmaiseksi. Tosi kiva.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4826586/historiallinen-muutos-prismoiss…