Euribor pompsahti tänään 2,625%:n
Miten eurobor mielestäsi tulee käyttäytymään lähiaikoina? Vaikuttaako talouteesi?
Kommentit (22)
Mikä korko tuo nyt on kun Inflaatio 7,6 % elokuussa 2022
Tasaerälaina.
Ei mitään vaikutusta nykyhetkeen.
Tällä inflaatiovauhdilla tulee pomsahtelemaan kuin popparit pannulla.
Edelleenkään ei tililleni tipahtele korkoa joten ei kiinnosta. Luultavasti marginaaleja nostetaan niin ettei korkoa koskaan edes tule saamaankaan.
Talletustilit edelleen nollakorkoa täynnä, melko kusetusta taas pankeilta .
30 k jäljellä eli 3 prossan korko on 900 vuodessa eli 75 e kuukaudessa. Lisäksi ilmainen vesi ja lämpö joten oon viimeisiä työttömiä kenen talous kaatuu. Jopa keskiluokka kaatuu ennen mua. Lol
Onneksi inflaatio syö lainapääomaa huimaa vauhtia! Ei haittaa korko niin kauan kun sen pystyn helposti maksamaan.
Paljonko teillä siellä Venäjällä? Saako alle 15 % lainaa mistään?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi inflaatio syö lainapääomaa huimaa vauhtia! Ei haittaa korko niin kauan kun sen pystyn helposti maksamaan.
Höpöhöpö. Jos palkkasi ei nouse yli inflaation ja korkotason, niin tilanteesi päin vastoin heikkenee ostovoiman romahtamisen myötä
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi velallinen, jonka talousosaaminen on Homer Simpsonin tasolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos palkkasi ei nouse yli inflaation ja korkotason, niin tilanteesi päin vastoin heikkenee ostovoiman romahtamisen myötä
Älä turhaan ole huolissani minun palkkakehityksestäni. Osaan kyllä vaatia palkankorotukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan ole huolissani minun palkkakehityksestäni. Osaan kyllä vaatia palkankorotukseni.
Sen verran pihalla tunnut olevan, että epäilen vahvasti saatko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pihalla tunnut olevan, että epäilen vahvasti saatko.
Se on täyspalikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi velallinen, jonka talousosaaminen on Homer Simpsonin tasolla
Homer Simpson elätti yksin omalla palkallaan perheensä ja asui isossa omakotitalossa kaupungissa. Sanoisin, että aika hyvä taloudellinen tilanne. Moni voisi olla kateellinen.
Pompsahti? Viimeksi eilenhän sinä täällä kailotit että se on jo yli 2,6.
Maksetaan 120k lainasta sit enemmän korkoja. Palkankorotus uudesta työstä meneekin näköjään korkoihin, kalliimpaan ruokaan ja sähköön
Halpaa lainaa tuo siltikin vielä on.
Kohti normaalia, joka on hyvä. Veikkaan 4,5% joulukuussa. Asettunee 7% luokkaan hetkeksi, jonka jälkeen hiukan laskee. Aikajänne tälle noin vuosi.
Tulitko tänne itkee asuntolainaasi? Ei kiinnosta.