Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä fiksua voi vastata ihmiselle, joka arvostelee kotiani?

Vierailija
28.09.2022 |

Viikonloppuna on odotettavissa vieraita, joilla on oma "hauska" tapansa kommentoida näkemiään puutteita vitsien varjolla. Tai ihan vaan suoraan kysymällä.

Aitoja esimerkkejä:

- eikö teillä ole yöpöytiä? Mitä ihmettä? Lattiallako kaikki vesilasit ja muut on?

- aika pieni tämä huone, ei oikein mitään järkeä

- kyllä me ollaan naureskeltu että koska se "Tiina" ymmärtää ostaa kahvinkeittimen

Meinaa pää räjähtää kun tietää, mitä on tulossa. Ja kyllä, kyseessä on miehen sukulaiset. Jos olisi omia, en kutsuisi meille ollenkaan. Ja miehen mielestä otan asian vakavasti :(

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole yöpöytää ja kahvinkeitintä.

-Yöpöytä on turvallinen sängyn päädyssä.

-Jos ja kun kerran vieraasi ilmeisesti odottavat sinun kehittävän kahvia heille?

Yöpöytää ei tarvitse hankkia, jos sellaista ei tarvitse.

Kahvinkeitintäkään ei tarvitse hankkia vain siksi, että vieraat haluaa kahvia. Jokainen voi kotonaan keittää kahvia niin paljon kuin lystää, kyllä kyläreissun pärjää ilmankin,

Niin ja vieraathan voisi ottaa vaikka oman termospullon mukaan ja pistää kekkerit pystyyn.

Vierailija
62/65 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päättelen, että moni hyviä neuvoja antanut ei ole itse kokenut ap:n kuvailemaa tilannetta. Tässä teoria ja tosielämä eivät välttämättä kohtaa. 

Kyllä tuo minun vinkkini ruveta nauramaan huomautuksille on ihan elävästä elämästä.

Kävi nimittäin niin, että kun anoppi tölväisi minun lihoneen, aloin nauramaan ja vastasin

jep, olen raskaana. Ikää minulla yli 50v.

Eipä ole anoppi sen koommin nälvinyt.😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää on haukkua käänteisesti.

Eli kehua sitä omaa mitä toiselta puuttuu.

"Olihan ihana päästä vihdoin tähän uuteen kotiin kun edellisessä oli niin hurjan ahdasta!" (90neliötä)

Asun kaksiossa.

Vierailija
64/65 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni sisko tuli ensimmäisen kotimme tupareihin ilman mitään lahjaa tai kukkia. Ja kun esittelin hänelle lempihuoneeni. Vastasi "no, feikkiähän nuo ovat".

Lähdin salamana keittiöön etten olisi haukkunut moukkamaiseksi.

Vierailija
65/65 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varsin ns. maksimalistinen koti eli paljon tavaraa. Joskus sitä on joku kommentoinutkin. Vastaan silloin vaan tyynesti, että "niin, koteja on erilaisia, onneksi jokaisesta löytyy ovi jos liikaa ahdistaa".