Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku sanoa, kyse vakuutusyhtiö If-toiminnasta :(

Vierailija
21.08.2008 |

Kaksi perhettä, samanlainen kotikotivakuutus. Kodinkone hajoaa, tehdään vanhinkoilmoitus, samalla tavalla samasta laitteesta. Toinen perhe saa maksun tililleen 2pv.n päästä ja toiselta perheeltä vaaditaan lisäselvityksiä, maksukuitit, korjausarvioinnit jne.



Yritin tätä kysyä tänään vakuutusyhtiöltä saamatta vastausta!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vakuutusvirkailijoita paikalla, tai If- vakuutuksen ottajia paikalla, joilla olisi vastaavanlaisia kokemuksia?

Vierailija
2/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajoilemaan koneita tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan näiden vuosien aikana emme ole saaneet yhtään ainutta korvausta mistään. Sen sijaan tämä toinen perhe on saanut..



Laskin tuossa juuri, että olemme maksaneet vuosien saatossa ko. huuhaa yhtiölle aivan turhaa rahaa noin 800€ per vuosi. Aiemmin toki vähemmin, mutta..



Nyt vakuutusyhtiö vaihtuu ja VARMASTI!!



ap

Vierailija
4/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilanne ja kysy miksi näin? Kai sille nyt joku perustelu löytyy.



Meilläkin If:ssä vakuutukset, ja olemme saaneet mielestäni hyvin korvauksia sieltä. Ei kylläkään ole ollut kodinkonekeissiä, lähinnä lapsen lääkärikuluja..

Vierailija
5/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tekee työnsä perusteellisesti ja toiset vähän sinnepäin...

Vierailija
6/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niillä ole tapana maksella korvauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen saataa olla tiukempi kuin toinen.... näin ei periaatteessa saisi olla mutta jokainen hoitaa työtään omalla tavallaan

Vierailija
8/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yksinkertaisesti pystynyt vastaamaan kysymykseeni. Ilmeisesti minun täytyy esittää kysymys suoraan ylemmälle taholle.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy sitä, että asiakkaita kodellaan eri tavalla samanlaisissa tilanteissa. Minä lähetän lisäselvitykset ja kirjalliset korjaajan raportit ja toinen saman ilmoituksen tehnyt nostaa rahat tililtään kahden päivän päästä ilmoituksesta, ei todellakaan ole reilua. En kertakaikkiaan hyväksy tätä.

Vierailija
10/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tulisi mieleenkään alkaa kyselemään heiltä mitään, vaan antaisin pyydetyt tiedot ja that`s it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadistinen luonne, toisella sydämellinen). Tämä nähty myös Kelan toiminnassa. Sinuna ottaisin suoraan yhteyttä ylempään tahoon ja kertoisin tilanteen. Saattaisin jopa vaihtaa yhtiötä.

Vierailija
12/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitti, että kone on hajonnut ei toimi, mutta meidän piti lähettää nuo selvitykset. Vakuutusyhtiö on jo vaihtunut tämän vuoksi.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo joku jo aikaisemmin mainitsi, IF on kuuluisa siitä ettei se maksa korvauksia...



Täysin paska.

Vierailija
14/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin teimme. Emme todellakaan ollut "perhe, jolta tuppaa hajoilemaan koneita harva se viikko" mutta silti jäimme lähes täysin vaille korvauksia, kun vesipumppu (se ainoa, jolla taloon saatiin vettä...) hajosi. If vaati lisäselvityksiä ja lisäselvityksen lisäselvityksiä ja kaiken sen jälkeen korvausmäärä oli 50 euroa. Pumpun korjaus maksoi lähemmäs 500 euroa kaikkineen.



Ja tosiaan vaihdoimme välittömästi tuon jälkeen vakuutusyhtiötä Turvaan! Seuraavan kerran, kun vastaavaa korvaustarvetta oli, saimme korvausrahat melkein samantien tilille ilman mitään mutinoita. Ja korostanpa vielä, että meillä ei usein korvaustarpeita ole....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä varastettiin kamera, ja mitään korvauksia ei saatu. Sen sijaan kaverilta varastettiin laukku kännipäissä ja korvauksia ropisi tilille. Eri vakuutusyhtiö tietysti. Ensin vaihdettiin Fenniaan ja nyt ollaan Pohjantähden asiakkaita heidän erinomaisen lapsivakuutuksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä