Minkä verran maksat pankkiisi palvelumaksuja?
Lueskelin järkyttyneenä Facen säästäjäryhmästä kuinka jotkut makselevat ilolla monen kympinkin kuukausimaksuja ja sitten kertoivat kuinka mielellään niin hyvästä palvelusta maksaa jne. Mutta kuinka usein ihminen ylipäätään pankissa käy :o
Itsellä ei ole kuin Nordean 4,50/kk mutta siitäkin luopumista olen jo pidempään harkinnut ja vaihtaa viimein palkkakin tulemaan S-Pankkiin (olen sitä käyttänyt muuten jo monta vuotta ja siirrän aina tuolta Nordean tililtä tänne) mutta vaiva suoraveloitusten siirtämisestä ja luottokortin hakemisesta yms ovat vielä siirtäneet projektia.
Ehkä olisi kyllä viimein jo sen aika.
Kuinkahan monta palkkaa täytyy tulla S-Pankkiin että voi hakea heidän luottokorttia? Mulla on kyllä siellä 3000 euroa rahaa muutenkin. Ja luottokorttia tarvitsen siis nettiostoksiin, matkojen tilaamiisiin yms enkä käytä maksuaikakorttina koskaan.
Kommentit (29)
Op 3,95e, tosin jostain syystä kahtena viime kuukautena ei ole mennyt mitään vaikkei mulla ole bonuksia.
Ei tiettävästi mene "palvelu" maksuja, Säästöja on kelvollisesti Nordeaan.
En maksa mitään ja myös Visa Platinum on vuosimaksuton.
Vierailija kirjoitti:
0,00e/kk
S-Pankki
Sama ja ostoksista bonusta.Entisessä pankissa kyllä sai maksaa jopa oman mobiilin vilkaisusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 € palvelumaksuja eikä mitään kuukausi-/vuosimaksua Visassa. S-pankki.
Katselin joskus nuita Visa hintoja niin luotolla S-Pankilla aika kova korko.
Luottokortteja ei tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 € palvelumaksuja eikä mitään kuukausi-/vuosimaksua Visassa. S-pankki.
Korolla on merkitystä vain ellei maksa laskua kokonaan pois. Aika moni maksaa aina kerralla nollille = ei korkoa.
Vierailija kirjoitti:
3,95€/kk. Maksu kuittaantuu bonuksilla. OP- asiakas. Vakuutukset OP- Pohjolassa. Lainoista kertyy bonusta.
S-pankissa ei maksuja, bonukset tulevat tilille, myös Tapiolan vakuutuksista.