Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä opin, että muualla olen komea, kotona en

Vierailija
27.09.2022 |

Saan Tinderissä tykkäyksiä ehkä noin 50 puolessa vuodessa paikallisilta naisilta. Niistäkin n. 35 on sellaisilta joiden on pakko swaipata kaikki oikealle saadakseen edes jonkun vahinkomatchin. Ehkä 2-3 on oikeasti kaunottaria ja heidät swaippaan vasemmalle, koska itsetuntoni on liian heikko, eivätkä ole myöskään tyylisiäni profiilitekstin perusteella. Puolessa vuodessa saan ehkä 2-3 tykkäystä sellaisilta jotka voisivat kiinnostaa minua. Tykkään siis tekstistä ja ovat ihan tavallisen harmaavarpusen näköisiä, siis myös ulkoisesti tasoisiani. Kymmenkunta jää siis vielä niitä, jotka olisivat ulkoisesti mieleeni, mutta teksti kertoo epäsopivuudesta.

Kirjauduin äskettäin Tinderiin tietokoneella ja ilmeisesti sijaintitietoni muuttui siinä yhteydessä Etelä-Suomeen, koska minulle tuli näytille vain pääkaupunkiseutulaisia. No, en viitsinyt heitä swaippailla, vaan kirjauduin ulos. Parin päivän päästä kirjauduin Tinderiin taas puhelimellani ja olin saanut parissa päivässä yli 600 tykkäystä. Pääkaupunkiseudulta kaikki. Se ihmetytti eniten, että parisataa niistä oli oikeasti kauniilta naisilta, parisataa omasta mielestäni tasoisiltani taviksilta ja siis vain kolmannes näiltä "kaikki oikealle" tyypeiltä. En minä mitään tästä tietenkään kostunut, koska elämäni ei ole pääkaupunkiseudulla, mutta sainpahan edes pienen itsetuntobuustin. Ehken olekaan aivan toivoton tapaus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sinun komea olla, jos yli 600 tykkäystä saat parissa päivässä mistä tahansa. Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten ärsyttävää, kun oma sijainti muuttuu jostain syystä. Itselle on käynyt niin, enkä saanut sitä korjattua, joten poistin koko paskan ja latasin uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin vetoaa ulkomaalaisuus, ulkopaikkakuntalaisuus jne. Johtuu siitä pelosta, että jos jakavat itseään oman heimon miehille, niin heidän maine kärsii. Samasta syystä naiset on niin kevytkenkäisiä lomareissuilla ja vaikka risteilyaluksilla, kun on pienempi riski pilata maine oman heimon parissa. Varmaan tästä syystä myös ulkopaikkakuntalaiset näyttää naisista myös komeammilta tai ainakin heistä "tykkäillään" avoimemmin.