Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piditkö/aiotko pitää isot 5-kymppiset?

Vierailija
27.09.2022 |

Lapsena tuli käytyä monillakin syntymäpäivillä (aikuisten sukulaisten), mutta vain kaksi tuttuani on pitänyt viime vuosina isot synttärit. Itse en pitänyt myöskään (3-kymppiset pidin).

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vielä pitkä aika. Todennäköisesti lähden miehen kanssa kahden kesken ulkomaille.

Vierailija
2/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin pyöreät syvimpään korona-aikaan. Netflixiä ja intialaista noutoruokaa. Ei yhden yhtä vierasta, äitini sentään soitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin jos olisi joku jonka kutsua. Enkähän ne ihan yksin vietä niinkuin vietin 30v ja 40v juhlanikin.

Vierailija
4/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt, koska korona...

Vierailija
5/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin pitkän viikonlopun ulkomailla eräässä eurooppalaisessa kaupungissa aikuisen lapseni ja hänen avokkinsa kanssa. Lisäksi kaikkein läheisimmät ihmiset tiesivät ja onnittelivat, mutta muuten pidin syntymäpäiväni salassa, en kertonut sitä edes työpaikalla.

Vierailija
6/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää olla juhlien keskipiste, joten en juhlinut viisikymppisiä enkä muitakaan.

Vierailija
7/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kummemmin juhlittu. Äiti onnitteli, samoin mies sillä kertaa muisti, yleensä ei. Ostin itse itselleni synttärilahjan ja kävin yksin ulkona syömässä

Vierailija
8/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pitää pienet juhlat perhepiirissä aikuisten lasten ja heidän kumppaneidensa kanssa. Ehkä lähdemme johonkin reissuun.

Vierailija
9/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan palkatonta vapaata ja roikun palstalla koko päivän.

Vierailija
10/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kummemmin juhlittu. Äiti onnitteli, samoin mies sillä kertaa muisti, yleensä ei. Ostin itse itselleni synttärilahjan ja kävin yksin ulkona syömässä

Aika törppö mies jos ei ole jo ex. Miksei ostanut lahjaa ja tarjonnut ruokaa?

Vierailija
11/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teinien kanssa Lontoossa ja parin kaverin kanssa käytiin myöhemmin syömässä.

Vierailija
12/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pidän.

Tosin nyt on vasta tulossa nelikymppiset, mutta lahja on ostettu.

Kolmekymppisiä juhlistin ajamalla moottoripyöräkortin ja ostin pyörän.

Nelikymppisiä juhlin ostamalla itselleni (käytetyn) edustusluokan henkilöauton ja rakennuttamalla uuden omakotitalon.

Saas nähdä mitä 50v lahjaksi keksin...

M39

Vierailija
13/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, kun en ole tähäkään mennessä juhlinut vaikka 3-kymppisiä tai 4-kymppisiä. Lähisuvun kutsunen kahville. Tosin tähän on nyt 3 vuotta vielä aikaa, joten tiedä nyt sitten, miltä tuntuu sitten.

Vierailija
14/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-päivät jatkuu edelleen.

Vierailija
15/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin Espanjassa hyvien ystävien kanssa. Ystävät matkustivat omakustanteisesti paikalle, minä tarjosin dinnerin paikalle saapuneille.

Vierailija
16/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijän 50- ja 60-vuotispäiväon palkallinenvapaapäivä, mikäli työsuhde on jatkunut vähintään vuoden jamerkkipäiväsattuu hänen työpäiväkseen

Vierailija
17/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt mitään juhlia. Mun 50v synttäri osui pääsiäiselle ja miehen kanssa vietettiin se kaupunkilomalla Keski-Euroopassa. Mun sisko oli silloin kissanvahtina ja kun tulimme kotiin korkkasimme kuoharin hänen kanssa. Siinäpä se. Kaverit ja veljet muistivat kyllä.

Vierailija
18/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niitä kukaan muistaa, en edes minä.

Vierailija
19/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmät kaverit ja perheenjäsenet oli juhlimassa pyöreitäni pari päivää. Ilmestyivät kutsumatta oven taakse 50 ruusun kanssa joten oli vähän pakko järkätä pikavastaanotto. Ketään en ollut kutsunut.

Vierailija
20/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työntekijän 50- ja 60-vuotispäiväon palkallinenvapaapäivä, mikäli työsuhde on jatkunut vähintään vuoden jamerkkipäiväsattuu hänen työpäiväkseen

Taitanee riippua työehtosopimuksesta tällainen.