Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla säälittävämpää kuin itsemurhalla uhkailu kun kertoo toiselle haluavansa erota

Vierailija
27.09.2022 |

Henkistä väkivaltaa, hajoo pää kohta

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kokemusta on. Mulla uhkaili exä, kun olin parikymppinen. Kymmenen vuotta minua vanhempi luuseri. On tietääkseni edelleen elossa. Harmittaa, että silloin uhrasin niin paljon ajatuksia asialle.

Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: kyllä on säälittävämpääkin, ja se on se, että toteuttaa teon. Se varmasti painaisi vielä vuosien jälkeenkin.

Mulla kaksi ex-naista. Ensimmäinen tuli ihan hysteeriseksi kun ilmoitin haluavani erota, ja uhkaili itsarilla. Nuorena ja tyhmänä jäin sitä skitsoilua katselemaan vielä moneksi kuukaudeksi. Olisi pitänyt lähteä samantien kävelemään. Kyseinen eukko on tietääkseni nyt suhteessa jonkun yhtä kahjon äijän kanssa.

Toisen naisen kun jätin, niin ei sanonut mitään, mutta otti purkillisen unilääkkeitä. Onneksi olin huolissani hänestä, ja satuin ajoissa paikalle tilaamaan ambulanssin.

Tarinan opetus: yleensä ne uhkailijat ei tee mitään. Eli jätä täysin omaan arvoonsa tuollainen kiristys.

Vähän ristiriitainen kommentti sulla. Uhkailijat ei tee mitään ja toisaalta joku otti purkillisen unilääkkeitä...??

Kannattaisko lukea kommentti kokonaan ennen kuin käy tyhmiä kyselemään. Toinen nainen ei sanonut mitään. Eli ei uhkaillut, mutta teki. Toinen taas uhkaili ja ei tehnyt mitään. 

Monikaan nainen ei ilmeisesti osaa alapeukuista päätellen lukea. Vai lätkitäänkö täällä taas sukupuolen perusteella merkkejä?

No aivan selkeesti taas tällanen siskojen selkääntaputtelupiiri täällä ja peukutetaan miehet alas pois jos kehtaavat naisista kertoa vastaavia kokemuksia :D

Vierailija
42/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Voisi uhkailun sijasta kertoa , paikkaasi on jo kyselty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kokemusta on. Mulla uhkaili exä, kun olin parikymppinen. Kymmenen vuotta minua vanhempi luuseri. On tietääkseni edelleen elossa. Harmittaa, että silloin uhrasin niin paljon ajatuksia asialle.

Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: kyllä on säälittävämpääkin, ja se on se, että toteuttaa teon. Se varmasti painaisi vielä vuosien jälkeenkin.

Eli älä tee sitä. Sehän on murha.

Vierailija
44/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorena noin säälittävä ja sanoin jotain tuollaista humalassa miehelle joka halusi jättää mut. Onneksi ei ottanut varmaan mitenkään tosissaan. Tiedostan kyllä että saattaisin olla tänäkin päivänä yhtä säälittävä koska masennus ja toivottomuus elämästä ja varmaan jonkinlainen läheisriippuvuus. Tuntuu ettei oikein jaksaisi enää yhtään vastoinkäymistä. Väärin sellaisella uhkailu tietenkin olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan