Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne menisit Helsingissä syömään tavallista kotiruokaa 14-15 välillä aseman lähettyvillä 20 euron budjetilla

Vierailija
26.09.2022 |

Eli tuossa jää vähän aikaa, ennen kuin hotelliin pääsee. En tykkää syödä junassa ja muutenkin aamupalalla pärjää kyllä tuohon asti. Onko jossain lounas auki vielä tuohon aikaan, arkipäivänä (torstai). Tai mikä olisi lähinnä vastaava? En pdä hampurilaisista, subeista tai sellaisista valkoista venhää sisältävistä, ne turvottaa. Juomaksi riittää kyllä vesi. Yleensä lounasaika kai loppuu 14? Löysin aseman läheltä yhden, joka olisi auki 15, muuten oli vieraita osoitteita. Vaikka kartalla näkyy, olen eksyvää sorttia suuntavaistolla nolla ja en kerran meinannut osata edes Vaakunaan asemalta, kun pää oli pyörällä ja lähdin väärään suuntaan :D.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetorissa

Vierailija
2/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hausman, Töölönlahdenkatu 3. Ihan siinä Oodin vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oodissa (kirjasto rautatieaseman vieressä) on lounas 14:30 asti. 15 jälkeen on lohikeittoa. Itse olen tykännyt siitä, hyvää ja maistuvaa ruokaa.

Vierailija
4/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat Lizardiin tai Pennyyn

Vierailija
5/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetorin vieressä unicafe Kaivopiha.

Vierailija
6/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvoplehen. Se on kasvisravintola, mutta ruoat ovat niin todella hyviä, että ovat maistuneet aina lihansyöjäkavereillekin.

Vierailija
7/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetoria äänestän minäkin, yleensä mahtuu hyvin ja varsinkin tuohon aikaan.

Vierailija
8/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silvoplehen. Se on kasvisravintola, mutta ruoat ovat niin todella hyviä, että ovat maistuneet aina lihansyöjäkavereillekin.

Hups, piti olla aseman lähettyvillä. Tämä on Hakaniemessä, metrolla tai raitiovaunulla voisi hurauttaa.

Vierailija
9/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morrison'siin.

Vierailija
10/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vltavaan, ihan aseman vieressä

Vierailija
11/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unicafe Kaivopiha ehdottomasti! Hintalaatusuhde erinomainen, joten budjettisikin alittuu kirkkaasti.

Vierailija
12/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unicafe Kaivopiha ehdottomasti! Hintalaatusuhde erinomainen, joten budjettisikin alittuu kirkkaasti.

Älä huijaa turistia.

Vierailija
13/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oodissa (kirjasto rautatieaseman vieressä) on lounas 14:30 asti. 15 jälkeen on lohikeittoa. Itse olen tykännyt siitä, hyvää ja maistuvaa ruokaa.

Ruoan hinta/laatusuhde ihan höpöhöpö. Hipsterien paikka. Yliarvostettu!

Vierailija
14/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weeruska!

Vierailija
15/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Cafe Engeliin, 7 min kävelyä rautatieasemalta. Siellä on aina hyvää kotiruokaa, kuten lohikeittoa, punajuuripihvejä, lihapullia. Todella suosittu paikka, mutta klo 14-15 on yleensä jo paremmin tilaa. Kaunis ranskalaistyyppinen sisustus ja ikkunasta piirtyy Tuomiokirkko. Ystävällinen henkilökunta!

Vierailija
16/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway

17/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Yliopistolle. Muutama euro, johon kuuluu vaikka mitä. Itse käyn siellä kotikaljan ja hyvin leivotun leivän sekä ihanien kasvisruokien vuoksi. Rauhallista, siistiä, muut asiakkaat kultivoituneita.

Vierailija
18/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kotiin.

Vierailija
19/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ennen kuin hotelliin pääsee"? Oletko ikinä ollut hotellissa?? Mä olen yhtä kertaa lukuunottamatta aina saanut huoneen ennen klo 15, usein jopa pian puolenpäivän jälkeen. Matkustan töiden vuoksi paljon.

Vierailija
20/27 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuskadun Deliberissä hyvä lounas ja lähellä rautatientoria. Lounasta tarjolla kolmeen asti. Jos olet yksin liikenteessä ja paljon kantamuksia, en suosittele, sillä siellä täytyy hakea itse ruoka keittiön luota kun laite iloisesti piippaa ja välkkyy. Stockan yläkerrasta löytyy Fazerin ravintola mistä saa ihan peruslounasta ainakin kolmeen asti. Sieltä saa annostella lounaan itse, joten saa ruoan heti eikä tarvitse hakea sitä mistään venailun jälkeen.