Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 40, saanko olla pettynyt, ettei tullut mitään erikoishuomiota?

Vierailija
05.01.2023 |

Muutama onnitteli viestillä, moni sosiaalisessa mediassa. Mies osti jonkun viime tipan lahjan taas, siis tyyliin sukkia tai muki kuten aina.

Tiedän kyllä että se ei oo sama kuin esim. 50v, mutta jotenkin luulin että joku edes kommentoisi uudelle vuosikymmenelle siirtymistä.

Tai että tasakymmenen lahjaan mies käyttäisi aikaa enemmän kuin 20min, miettisi etukäteen.

Itselle se kuitenkin on iso asia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Saa olla pettynyt :)

2. Millaista huomiota kaipasit? Itse tulen puolisen vuotta perässä ja todennäköisesti saan onnittelut läheisiltä, mutten jotenkin osaa odottaa edes enempää. Ajatus itsestä nelikymppisenä on huvittava, saattaa mennä itsekseen hihitellessä ne vuosijuhlat :D

Vierailija
2/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka muistit tai aiot muistaa miestäsi vsstaavasta kymmenluvusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täytin 50 ja ei muistanut kuin äiti.

Puoliso nyt muisti asian, mutta ei järjestänyt mitään pientä kivaa edes.

Vierailija
4/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki olla, mutta mullakin 3 v. sitten meni nelikymppiset ihan niinkun kaikki muutkin synttärit enkä muuta odottanutkaan. Sama lähipiiri kuitenkin aina onnittelee, enkä odota kenenkään käyttävän esim. enemmän rahaa lahjaan/muuhun muistamiseen. Ehkä voisit itse järjestää kivat synttärijuhlat, just sellaiset kuin haluat!

Vierailija
5/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni 40 v synttärit samoin kuin kuvailit. Ja samoin 50v synttärit myös. Kyllähän se hieman kirpaisi. Toisaalta en halua olla huomion kohteena eli siinä mielessä helppoa. No eipä tartte nähdä älyttömästi vaivaa miehen synttäreiden suhteen

Vierailija
6/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen voi olla ilman muiden muistamisiakin.

Vierailija
7/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mitä mies teki sen 20 minuuttia?

Vierailija
8/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Joo, täytin 50 ja ei muistanut kuin äiti.

Puoliso nyt muisti asian, mutta ei järjestänyt mitään pientä kivaa edes.

Teillä ei ole tapana?

Vierailija
9/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut kukaan edes onnitella. Tai äiti luultavasti, mutta ei ollut tärkeä päivä minulle, niin en muista varmaksi.

Aika monihan ap:tä on onnitellut ja silti kehtaa valittaa.

Vierailija
10/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut pettynyt siihen, että kukaan ei äitäni lukuunottamatta muistanut 40 vuotissynttäreitä. Eipä tuo erityisesi harmittanut, Olihan se vain siuoraa jatkoa sille että huomasin taas yhden vuoden kuluneen lisää sinkkuna ja haaveet lapsista tai vaikka mukavasta asunnosta ja koulutusta vastaavasta työstä tuintuivat taas vain entistäkin kaukaisemmilta.

Vierailija
11/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla pettynyt. Minäkin vasta loppuvuodesta täytin 40 eikä monikaan muistanut. Vanhemmat eivät viitsineet edes tulla kahville. Mies osti lahjaksi sellaisen ruman viltin, torkkupeiton. Olen pettynyt ja loukkaantunut.

Mies kun täyttää pyöreitä niin ostan lahjaksi jotain peräpukamavoidetta 😤🤭

Vierailija
12/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suvussa nelikymppisiä juhlitaan kunnolla, viiskymppiset voi jo unohtaa. Saat olla pettynyt.

Vierailija
13/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kommentoida uudelle vuosikymmenelle siirtymistäsi:

Vielä eilen olit kolmekymppinen, mutta tänään jo pitkälle viidennelläkymmenennellä.

Vierailija
14/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat olla pettynyt. Minäkin vasta loppuvuodesta täytin 40 eikä monikaan muistanut. Vanhemmat eivät viitsineet edes tulla kahville. Mies osti lahjaksi sellaisen ruman viltin, torkkupeiton. Olen pettynyt ja loukkaantunut.

Mies kun täyttää pyöreitä niin ostan lahjaksi jotain peräpukamavoidetta 😤🤭

Torkkupeitto versus peräpukamavoide. Justiinsa joo.

Vierailija
15/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin joskus toisessa ketjussa (m olen), et silloin kun täytin 40v. samana päivänä, äiti oli Tk:n vuodeosastolla. Äippää kävelytin käytävällä ja hän meni vessaan, niin sillä välin joku mummeli yritti iskeä mut, tai ainakin rupesi flirttailee :)

Kaikenlaista sitä mullekin sattuu! - Ja synttäripäivänä! :)

(Illalla kävin baarissa, katsomassa oisko vanhoja tuttuja, osittain oli. Ei vaan sitten huvittanut "dokaaminen"; johtui osittain tuosta äidin, juuri saamasta diagnoosista (A.)).

Vierailija
16/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla edessä parin vuoden päästä. En jaksa enää haaveilla, että puoliso osaisi huomioida (huomioi kyllä, mutta siten, kun haluaisi itsensä huomioitavan eli mahdollisimman yllätyksettömästi ja low key. En jaksa lähteä nyt mihkään risteilylle).

Olen jo alkanut puhumaan, että lähden sitten tekemään yhden reissun synttäreikseni. Se vaatii erikoisosaamista, joten kukaan lähimmäistä ei pääse mukaan, ja hyvä niin. Ruuhkavuosissa vapaus on harvinainen luonnonvara, ja aion käyttää nelikymppisiäni tekosyynä parin päivän vapaudelle ihan kaikesta.

Suosittelen samaa muille: jos lähipiiri ei osaa arvostaa sinua huomioimisen verran, niin sitten kannattaa ainakin arvostaa itseään, ottaa tilansa ja tehdä/ostaa jotain, mistä todella pitää.

Onnea kaikille täysiä kymmeniä täyttäneille!

Vierailija
17/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla edessä parin vuoden päästä. En jaksa enää haaveilla, että puoliso osaisi huomioida (huomioi kyllä, mutta siten, kun haluaisi itsensä huomioitavan eli mahdollisimman yllätyksettömästi ja low key. En jaksa lähteä nyt mihkään risteilylle).

Olen jo alkanut puhumaan, että lähden sitten tekemään yhden reissun synttäreikseni. Se vaatii erikoisosaamista, joten kukaan lähimmäistä ei pääse mukaan, ja hyvä niin. Ruuhkavuosissa vapaus on harvinainen luonnonvara, ja aion käyttää nelikymppisiäni tekosyynä parin päivän vapaudelle ihan kaikesta.

Suosittelen samaa muille: jos lähipiiri ei osaa arvostaa sinua huomioimisen verran, niin sitten kannattaa ainakin arvostaa itseään, ottaa tilansa ja tehdä/ostaa jotain, mistä todella pitää.

Onnea kaikille täysiä kymmeniä täyttäneille!

Oletko kertonut puolisollesi, mistä ilahtuisit?

Oletko kysynyt puolisoltasi, miten hän haluaa tulla muistetuksi?

Asioiden ääneen sanominen usein kannattaa, koska oletuksista useimmiten seuraa pettymys puoleen tai toiseen.

Itse pidän ihan vain kukista ja puolisoni taas haluaa käydä syömässä ravintolassa. Muistamme toisimme usein siten. Samoin meitä yhdistää ajan järjestäminen toisillemme tärkeitä päivinä, vaikka se olisi vain iltakävely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi