Paljonko varaisit uutta perunaa juhla-aterialle?
Syöjiä on 15 hlöä, joista 3 alle 7v. Perunat olisivat osa kalapöydän tarjontaa.
Riittäisikö 4 kpl/hlö?
Kommentit (11)
Kalapöydässä on graavia, savukalaa, kylmäsavua, mätiä, sillejä.
Pääruokana on lihaa, kasviksia, salaatteja jne ja kyllä on myös perunapohjainen lisuke.
Riittäisikö tuo 4 kpl/hlö? Vaikea arvioida kun on kuitenkin buffatarjoilu ja tarjolla niin montaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Muista rohmuvara!
Ei koske tätä seuruetta.
Jos lasken vaikka 70 perunaa, niin siinä on sitten 10 extraa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan perunan koosta.
Varhaisperunoita, alle 5cm tyypillisesti.
ap
Kuka ihmeessä tarjoaa enää syksyllä varhaisperunaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui syksystä? Sitä paitsi minulla on 10 kg varhaisperunaa juuri nyt käsissäni. Miksi en tarjoaisi niitä mieluummin kuin vanhoja pottuja.
ap
Keitä reilusti niitä perunoita, jos noin paljon on. Ne on halpaa ja hyvää ruokaa.
Minä ainakin keittäisin reilusti perunoita ja ostaisin jääkaappiin kermaa valmiiksi, niin niistä voi seuraavana päivänä tehdä uunissa kalalaatikon yhdessä kalapöydän tähteitten kanssa. Jos jää vieläkin yli, niin ei haittaa, niistä voi tehdä vaikka perunasalaatin tai paistaa pyttipannun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui syksystä? Sitä paitsi minulla on 10 kg varhaisperunaa juuri nyt käsissäni. Miksi en tarjoaisi niitä mieluummin kuin vanhoja pottuja.
ap
Sinä aloitit keskustelun syyskuun 26. päivä ja oletimme sinun järjestävän ne juhlat lähiaikoina. Ihan sama määrä pottuja tarvitaan, olivatpa ne uusia tai vanhoja. Riippuu siitä, mitä muuta on tarjolla.
Riittää joo.