Havupuu-uute vaikutukset
kuukauden nyt käyttänyt päivittäin 2dl. Vaikutus on huima ainakin iholle ja agressiivinen ruusufinni helpottanut. Olen vuosia etsinyt parannuskeinoa ja kaikki on melkein kokeiltu ( paitsi laser-hoidot) Myös tietyt veriarvot olivat laskeneet mitkä pysytelleet vuosia samoissa lukemissa. Vähän tuntuu että uute antaisi vireyttä eli ei väsytä niin paljoa kuin yleensä. Iso plussa siitä.
Mutta mietin onko uutteella ja sen pitkäaikaisella käytöllä mitään vaikutusta hiuksiin ja niiden vahvistumiseen? Onko kokemuksia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten todettu itse olen vuosien ajan kokeillut kaiken mahdollisen paitsi laser-hoidot ruusufinniin. Havupuu-uutteen nauttimisen jälkeen naama rauhoittuu välittömästi seuraavana päivänä. On arvokasta pienistä tuloista maksaa mutta käytänössä ainoa tuote joka on auttanut. Koska itselläni on pahanlaatuinen sairaus ja elimistön tulehdustila ja basofiilit jatkuvasti koholla epäilen omalla kohdallani havupuu-uutteen toimivan juurikin siksi että siinä on erittäin korkea fenololinen pitoisuus.
Terveyden ylläpitämiseen ja ainakin iho-ongelmiin ja yleiseen vireyteen toimii. Laitoin juuri tilauksen yli kuukauden satsi oli alennettuna 53e.
Minulla kävi täysin päinvastoin, ruusufinni paheni aivan totaalisesti. En suosittelisi kellekään.
Tästä voimme todeta että on niin yksilöllistä miten se kullakin toimii ja vaikuttaa. Jos on erilaisia sairauksia joka ylläpitää sitä ruusufinniä kuten itselläni niin on ihan kokeilun arvoinen juttu.
Toinen mitä suositellaan ruusufinniin on erilaiset levät kuten spirulina ja chlorella. Satsasin sitten niihin kun pitäisi viilentää elimistöä ja rauhoittaa tulehdusta mutta mitä vielä naama räjähti totaalisesti ja oli niin pahana ettei enää meikilläkään saanut piiloon.
Sitten luin että eri levien kuten spirulinan sisältämä jodi voi joillain triggeröidä aknen ja ruusufinnin vaikka yleisesti siitä suositellaan juuri parantavina näihin ongelmiin.
Ei voi kuin todeta että on niin yksilöllistä miten jokaisella elimistö reagoi.
AP
pitääpä taas ostaa kun tuli mieleen
Vierailija kirjoitti:
pitääpä taas ostaa kun tuli mieleen
Onko sama mies kyseessä kuin tuo selkään levittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko sai siitä syövän
Tiedän syöpään kuolleen henkilön joka joi sitä litratolkulla kuvitellen sen parantavan syöpänsä.
On se monta parantanutkin.
Ei se paranna, mutta tukee elimistöä paranemisessa. Ei ole ihmeaine, mutta antioksidanttibuusti se ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista humpuukia sitä ihmisille myydäänkin. Aina joku hurahtaa. Minulla nousi maksa-arvot, kun tuota testasin.
Ehkä se poistaa myrkkyjä kehosta, jolloin maksa tietysti jotuu osalliseksi.
Pötyä, normaalisti elämällä kroppaan ei kerry mitään "myrkkyjä". Maksa toimii 24/7, ja jos arvot nousee, niin se tarkoittaa, että juuri sillä hetkellä syöt tai juot jotain mikä itsellesi on vaarallista. Ei sitä, että ennen havupuujuomaa teit jotain väärin ja havupuu sinut tästä eteenpäin pelastaa.
Ostin uutetta jauheena kun pelkäsin koronaa. Havupuu-uutteessa ja -neulasissa on kuulemma jotain, joka tuhoaa piikkiproteiineja ja ehkäisee niiden kiinnittymistä.
Ei ole vielä (koputtaa maalaamatonta puuta) tullut koronaa. Nyt lähemmäs vuoden olen käyttänyt.
Kasvojen ihon laatu on mielestäni jonkin verran parantunut ja jalkani jotka turpoavat herkästi esim. hormonaalisista syistä, ovat pysyneet yllättävästi hoikkina.
Eli auttaa ihon kiinteyteen ja ihon väri on tasainen ja "hehkuva". Auttaa yllättäen ilmeisesti myös jalkojen turvotukseen .
Voi olla, että auttaa myös silmäpusseihin, sillä itsellä on yleensä sinnikkäät silmäpussit, mutta jo jonkin aikaa olen kiinnittänyt huomiota siihen, että silmäpussit olisivat yllättäen kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% plasebovaikutuksia. Pitäisiköhän alkaa jälleenmyymään huuhaatuotteita, nyt on otolliset ajat ottaa tyhmiltä rahat pois.
Ennenkuin täällä tietämättömyyttään huutelee niin kannattaa perehtyä faktoihin eli tuotteen teho ei ole vain uskon asia vaan on ihan tutkittu tuote eri yliopistojen tutkimushankkeissa.
Tuotetta on tutkittu 90-luvulta asti ja ainut ilmoitettu tulos on että se on antioksidantti. Terveysvaikutuksia joko ei ole tutkittu tai tulokset ovat olleet sellaisia, ettei tuotteen myyjä halua kertoa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% plasebovaikutuksia. Pitäisiköhän alkaa jälleenmyymään huuhaatuotteita, nyt on otolliset ajat ottaa tyhmiltä rahat pois.
Ennenkuin täällä tietämättömyyttään huutelee niin kannattaa perehtyä faktoihin eli tuotteen teho ei ole vain uskon asia vaan on ihan tutkittu tuote eri yliopistojen tutkimushankkeissa.
Tuotetta on tutkittu 90-luvulta asti ja ainut ilmoitettu tulos on että se on antioksidantti. Terveysvaikutuksia joko ei ole tutkittu tai tulokset ovat olleet sellaisia, ettei tuotteen myyjä halua kertoa niitä.
Eikä se ainoakaan saavutettu tieto houkuttele käyttämään tuotetta, koska kun tunnettujen antioksidanttien terveysvaikutuksia on tutkittu sadoillatuhansilla ihmisillä, ne ovat joko lisänneet kuolleisuutta tai eivät ole vaikuttaneet siihen mitenkään.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22419320/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18425980/
Määrä se on joka myrkyn tekee.
Männyn sisäoksasta eristetyt polyfenolit hidastivat syöpäsolujen kasvua, ilmenee Lauri Polarin Turun yliopistoon tekemästä väitöstutkimuksesta.
Itselläni on painoa tippunut muutama kilo havupuu -uutteen juomisen jälkeen. Mikään ei ole muuttunut ravinnon ja liikumisen suhteen paitsi Otan kyllä iltaisin myös ashwagandha sensoril valmistetta. Niissäkin on eroja ja tämä sensoril on nimenomaan rauhoittavampi ja tasapainoittava kun taas ksm-66 antaa enemmän virtaa.
Havupuu-uutteen ja sensorilin yhdistelmä on tuntunut auttavan pahimpaan stressiin sekä tasapainoittavan kortisolitasoja. Ja siten on paino tippunut jonka seurauksena on muutos tapahtunut itsestään. :)
Aloitin nyt havupuujuoman käytön. Aikaisemmin oli kokemusta pycnogenolista, se vaikutti ihoon positiivisella tavalla.
Katsotaan, miten tämä juoma nyt vaikuttaa, aion juoda päivittäin lasillisen.
Näin myös varoituksen ettei kaikille sovi tää havupuujuoma. Se voi allergisoida ristiin jonkun kanssa eikä sovi joidenkin lääkkeiden kanssa, muistaakseni verenohennuslääkkeiden kanssa.
Minua ei kiinnosta, jo se tympäisee kun sitä ostavat ihmiset, jotka uskovat sen estävän sheddingiä. Vielä sillä omalla pissatipalla voimistettuna.
Tuo uute on kuoriosasta tai nilasta ilmeisesti. Mutta nyt löytyy tee jossa on vähän männyn neulasia mukana: https://nordqvist.fi/products/havu-suomalainen-yrttitee-uutuus
Entä miten kuusen neulanen toimisi teessä, onko haitallinen vai ok. Joku asiaa tunteva voi kertoa. Entä mikä luonnonkasvi on liian diureettinen ja mikä taas pitää nesteen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Maksa-arvot kohosivat niin korkealle,että työterveyslääkäri epäili mun alkaneen ryyppäämään ihan huolella. Ei keksitty muuta,kuin havupuu-uute ,mitä olin alkanut käyttämään.
Lopetin ja arvot palasivat normaaleiksi.
Monet luontaistuotteet voivat pilata maksan. Siitä vaan ei puhuta. Kannattaa tarkkailla miten oma maksa ja elimistö reagoi.
Kun suomessa parkkipaikoilla myytiin yhtä tuotetta, jossain englannissa joku siihen hurahtanut ( laihdutus ym. Ominaisuudet) turposi mahastaan palloksi. Dokumentti telkkarissa. En muista saiko uuden maksan vai kuoliko.
Havupuujuomat eivät sovi raskaana oleville eikä munuaissairauksia poteville. Ei myöskään astmaatikoille. Googlasin :)
Vierailija kirjoitti:
Havupuujuomat eivät sovi raskaana oleville eikä munuaissairauksia poteville. Ei myöskään astmaatikoille. Googlasin :)
Juu. Eräs shamaani sanoi että se on kuin tolua olisi elimistössä eli puuta. Koska on kuoriosa. Vai onko tolussa neulasuute.
Minulla on paha allergia koivun siitepölylle ja timoteille. Nyt olen juonut havujuomaa kolmatta viikkoa eikä enää tarte räkiä silmiä päästään kun ruokkii elukoita (sillä timotei-heinällä). Vuoden siedätin ihteeni mutta ei mitään muutosta tullut, pakko olla havujuoma joka auttaa. Eikä kyllä koivustakaan ole tullut oireita..
T. Farmari
Saan pustuloosi ihottuman pidettyä oireettomana nauttimalla havupuujuomaa desin päivässä. Välillä voin pitää viikon tauon, mutta nyt kun tauko oli 12 pv niin jo on taas näppylöitä jaloissa
Ääliö luulee superantioksidanttia hyödyttömäksi.Ai niin,et tiedä mikä on antioksidantti.