Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havupuu-uute vaikutukset

Vierailija
26.09.2022 |

kuukauden nyt käyttänyt päivittäin 2dl. Vaikutus on huima ainakin iholle ja agressiivinen ruusufinni helpottanut. Olen vuosia etsinyt parannuskeinoa ja kaikki on melkein kokeiltu ( paitsi laser-hoidot) Myös tietyt veriarvot olivat laskeneet mitkä pysytelleet vuosia samoissa lukemissa. Vähän tuntuu että uute antaisi vireyttä eli ei väsytä niin paljoa kuin yleensä. Iso plussa siitä.

Mutta mietin onko uutteella ja sen pitkäaikaisella käytöllä mitään vaikutusta hiuksiin ja niiden vahvistumiseen? Onko kokemuksia.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttoi polvikipuihin. Täytyykin ostaa taas satsi, kiitos muistutuksesta. Puhdistamolla on samanlainen (?) tuota, joka on isossa lasipullossa ja hinnaltaan edullisempi.

Hyvinvoinnin tavaratalo verkossa, Suomen suurin terveystuotteiden verkkokauppa

10 pulloa 54,95 eur, 30 pulloa muistaakseni alle 150 euroa

Puhdistamon tuotteet siellä myös

Vierailija
22/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join päivittäin pari kuukautta, eikä ollut minkäänlaista vaikutusta yhtään mihinkään muuhun kuin lompakon ohenemiseen. Ei parantunut iho, eikä muukaan. Ihan huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa, kallista ja turhaa.

Vierailija
24/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun akne paheni, maha meni kipeäksi ja ripulille.

Vierailija
25/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten todettu itse olen vuosien ajan kokeillut kaiken mahdollisen paitsi laser-hoidot ruusufinniin. Havupuu-uutteen nauttimisen jälkeen naama rauhoittuu välittömästi seuraavana päivänä. On arvokasta pienistä tuloista maksaa mutta käytänössä ainoa tuote joka on auttanut. Koska itselläni on pahanlaatuinen sairaus ja elimistön tulehdustila ja basofiilit jatkuvasti koholla epäilen omalla kohdallani havupuu-uutteen toimivan juurikin siksi että siinä on erittäin korkea fenololinen pitoisuus.

Terveyden ylläpitämiseen ja ainakin iho-ongelmiin ja yleiseen vireyteen toimii. Laitoin juuri tilauksen yli kuukauden satsi oli alennettuna 53e.

Vierailija
26/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte sitä alas?

Vierailija
27/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttoi polvikipuihin. Täytyykin ostaa taas satsi, kiitos muistutuksesta. Puhdistamolla on samanlainen (?) tuota, joka on isossa lasipullossa ja hinnaltaan edullisempi.

Hyvinvoinnin tavaratalo verkossa, Suomen suurin terveystuotteiden verkkokauppa

10 pulloa 54,95 eur, 30 pulloa muistaakseni alle 150 euroa

Puhdistamon tuotteet siellä myös

Meidän Puuilossa näyttää olevan 2 pll 10 euroa ja laatikko 100 euroa, sis. 20 pulloa.

Vierailija
28/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte sitä alas?

Mies levittää sitä sun selkään. Se toimii niinkin. Sisko laittoi sitä jopa kipeään korvaansa.

Vierailija
29/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte sitä alas?

Jääkaappikylmänä menee paremmin alas. Ei se nyt niin pahaa ole, etteikö sitä saisi juotua. Puulle se vaan maistuu.

Vierailija
30/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kallista kun saa itse tehtyä lähes ilmaiseksi.

Jos sulla on omaa metsää.

Jos on ilmaiseksi saatua metsää. Muutenhan se on maksanut aika paljon.

Saman se metsä on maksanut, teet siitä havupuujuomaa tai et.

Vierailija
31/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte sitä alas?

Mies levittää sitä sun selkään. Se toimii niinkin. Sisko laittoi sitä jopa kipeään korvaansa.

Miten tilaan miehesi levittämään sitä minun selkääni?

Vierailija
32/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte sitä alas?

Eihän se maistu juuri millekään. Aika prinsessa saa olla, jos ei pysty juomaan.

Vierailija
33/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten todettu itse olen vuosien ajan kokeillut kaiken mahdollisen paitsi laser-hoidot ruusufinniin. Havupuu-uutteen nauttimisen jälkeen naama rauhoittuu välittömästi seuraavana päivänä. On arvokasta pienistä tuloista maksaa mutta käytänössä ainoa tuote joka on auttanut. Koska itselläni on pahanlaatuinen sairaus ja elimistön tulehdustila ja basofiilit jatkuvasti koholla epäilen omalla kohdallani havupuu-uutteen toimivan juurikin siksi että siinä on erittäin korkea fenololinen pitoisuus.

Terveyden ylläpitämiseen ja ainakin iho-ongelmiin ja yleiseen vireyteen toimii. Laitoin juuri tilauksen yli kuukauden satsi oli alennettuna 53e.

Minulla kävi täysin päinvastoin, ruusufinni paheni aivan totaalisesti. En suosittelisi kellekään.

Vierailija
34/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista humpuukia sitä ihmisille myydäänkin. Aina joku hurahtaa. Minulla nousi maksa-arvot, kun tuota testasin.

Vierailija
35/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako pulloa ja mistä tilasit? Oletan, että sitä yleisintä merkkiä.

Vierailija
36/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista humpuukia sitä ihmisille myydäänkin. Aina joku hurahtaa. Minulla nousi maksa-arvot, kun tuota testasin.

Ehkä se poistaa myrkkyjä kehosta, jolloin maksa tietysti jotuu osalliseksi.

Vierailija
37/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% plasebovaikutuksia. Pitäisiköhän alkaa jälleenmyymään huuhaatuotteita, nyt on otolliset ajat ottaa tyhmiltä rahat pois.

Et ollut tietysti kuullutkaan tuotteesta mutta piti esittää asiantuntijaa.

Vierailija
38/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahvimpia antioksidantteja ainakin,muuten ei niin tutkittu.

Vierailija
39/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko sai siitä syövän

Tiedän syöpään kuolleen henkilön joka joi sitä litratolkulla kuvitellen sen parantavan syöpänsä.

On se monta parantanutkin.

Vierailija
40/66 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa-arvot kohosivat niin korkealle,että työterveyslääkäri epäili mun alkaneen ryyppäämään ihan huolella. Ei keksitty muuta,kuin havupuu-uute ,mitä olin alkanut käyttämään.

Lopetin ja arvot palasivat normaaleiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän