Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä ahdistus

Vierailija
26.09.2022 |

Mikähän ihme minua vaivaa?
Parina päivänä ollut todella kurja ja ahdistava olo, rytmihäiriöitä ja jotenkin raivokas olo.
Menkat on tulossa kyllä varmasti parin päivän päästä, mutta nyt oloni on aivan sietämätön.
Olen hirveän vihainen ja täynnä raivo, haluaisin vain kuolla.
Lisäksi minulla on ollut paniikkikohtaus eilisestä asti päällä ja tänään tuli entistä kovempia rytmihäiriöitä ja nyt olen todella hengästynyt ja uupunut, rintaan sattuu kovasti.
Mitään erikoisempaa ei ole sattunut, päivällä tosin meni sähköt kämpästä kesken kaiken ja ahdistuin hirveästi, koska pelkään nyt, että olen vahingossa jättänyt jonkun laskun maksamatta.
Yksi sähkölasku ylittyi parilla päivällä eräpäivästä mutta maksettu se kyllä on ja sähköt pelasivat aamupäivästä, iltapäivällä menivät poikki.
Nyt minua pelottaa ja ahdistaa etteivät sähköt enää palaakaan ja menetän luottotietoni.
Lähellä tehtiin jotain isompaa remonttia ja maa oli auki, saattoi johtua siitäkin, mutta meille ei taloyhtiössä oltu ilmoitettu mitään mistään sähkökatkoista.
Olen nyt aivan paniikissa täällä ja tuntuu kuin koko elämä romahtaisi.
Todennäköisesti sähkökatko johtui remontista ja tietysti selvitän ongelman jos sama tilanne jatkuu vielä huomenna.
Tulin vanhempieni luokse nyt käymään, en uskalla olla yksin rytmihäiriöiden aikaan kotona.
Millä ihmeellä saan oloni takaisin normaaliksi ja tämän paniikin ja selittämättömän vihan pois?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä valhetta, joskus ei pysty dissosioimaan itseä tarpeeksi viihteeseen, vaan totuus valheesta puskee kaiken läpi. Ihan normaalia ja tervettä. Epätervempää on olla tuntematta mitään nykyisessä valheellisessa mediapommituksessa ja muussa.

Vierailija
2/2 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee ajatuksistasi. Luot uhkakuvia koko ajan ja elimistösi reagoi. Ja kun elimistösi reagoi, se vahvistaa käsitystäsi että on jokin uhka.

Kun nimeät ahdistuksesi, saat siihen etäisyyttä. Keskity muuhun kuin itseesi ja oireisiisi. Tee rauhoittumisharjoitteita. Hengitä pallealla.

Jos et selviä itse näiden kanssa suosittelen kognitiivista terapiaa itseaputoimien lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla